سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تالاب بین‌المللی شادگان


تالاب بین‌المللی شادگان یکی از تالاب‌های بزرگ ایران است که در شهر شادگان استان خوزستان واقع شده‌است و نیاز به توجه بیشتر مسئولین می باشد.


ویدیو مرتبط :
تالاب بین المللی شادگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تجمع برای حمایت از «تالاب شادگان»


شماری از مردم شهر شادگان در جنوب استان خوزستان با برگزاری تجمعی به مناسب روز جهانی تالاب ها، خواستار حفاظت از تالاب شادگان شدند.

عصر ایران: شماری از مردم شهر شادگان در جنوب استان خوزستان با برگزاری تجمعی به مناسب روز جهانی تالاب ها، خواستار حفاظت از تالاب شادگان شدند.

در این تجمع صدها نفر از دوستداران و علاقمندان محیط زیست، اعضای شورای شهر، شهرداری و شماری از مسؤولان حضور داشتند.

عبدالزهرا سنواتی فرماندار شادگان در سخنانی در این تجمع با اشاره به اهمیت و نقش تالاب شادگان گفت:  درآمد 5 هزار خانواده به تالاب شادگان بستگی دارد. همچنین 20 هزار گاو ، گاومیش و دهها هزار انواع پرنده و ماهی برای زندگی به این تالاب وابسته هستند.