سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: این پروانه ها اشک می خوردند!


این تصاویر را یک عکاس طبیعت از یک پدیده جالب در سایت boredpanda منتشر کرده است. پروانه ها از اشک چشم لاک پشت و تمساح برای به دست آوردن سدیم و دیگر مواد معدنی تغذیه می کنند.

وبسایت هفت صبح: این تصاویر را یک عکاس طبیعت از یک پدیده جالب در سایت boredpanda منتشر کرده است. پروانه ها از اشک چشم لاک پشت و تمساح برای به دست آوردن سدیم و دیگر مواد معدنی تغذیه می کنند.

تصاویر / این پروانه ها اشک می خوردند!

تصاویر / این پروانه ها اشک می خوردند!

تصاویر / این پروانه ها اشک می خوردند!

تصاویر / این پروانه ها اشک می خوردند!

تصاویر / این پروانه ها اشک می خوردند!


ویدیو مرتبط :
عکس های ترلان پروانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروانه هایی که اشک لاک پشت می نوشند +عکس



اخبار گوناگون - پروانه هایی که اشک لاک پشت می نوشند +عکس

براساس تحقیقات مختلف به نظر می رسد این پروانه ها دسته جمعی به سمت یک لاک پشت می روند و او را مجبور می کنند تا کمی گریه کند سپس هر کدام قطره ای را برداشته و می نوشند تا زنده بمانند. این اشک ها برای آن ها حکم مواد معدنی و اصلی را دارد.

پروانه ها دنیای بی نظیری دارند و شاید عمرشان خیلی کوتاه باشد اما همین عمر کوتاه را به زیباترین شکل زندگی می کنند. گونه خاصی از پروانه ها در جنگل های بارانی آمازون به طر خاص و احساسی زندگی می کنند.

 

این پروانه های جالب زندگی خود را در کنار لاک پشت ها می گذرانند و اشک آن ها را می نوشند تا زنده بمانند. این بیشتر به مانند یک داستان رمانتیک از دل رمان ها می ماند اما واقعا این پروانه ها در آمازون حضور دارند و دانشمندان را نیز به اوج احساس رسانده اند.

 

اخبار , اخبار گوناگون ,اشک لاک پشت

 

بر اساس تحقیقات مختلف به نظر می رسد این پروانه ها دسته جمعی به سمت یک لاک پشت می روند و او را مجبور می کنند تا کمی گریه کند سپس هر کدام قطره ای را برداشته و می نوشند تا زنده بمانند. این اشک ها برای آن ها حکم مواد معدنی و اصلی را دارد.

 

این روش تنها راهی است که پروانه ها می توانند نمک مورد نیازشان را دریافت کنند. در تصاویر می تواند به خوبی مشاهده کنید که پروانه ها چگونه به سمت لاک پشت های رودخانه ای هجوم آورنده اند.

 

اخبار , اخبار گوناگون ,اشک لاک پشت

 

اخبار , اخبار گوناگون ,اشک لاک پشت


اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران