سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: این شیر هنوز تولید نشده است!


تصویر زیر، تاریخ تولید درج‌شده روی یک پاکت شیر را نشان می‌دهد که مربوط به چند روز دیگر است!

ایسنا: تصویر زیر، تاریخ تولید درج‌شده روی یک پاکت شیر را نشان می‌دهد که مربوط به چند روز دیگر است!

یکی از کاربران سایت «عصر ایران» این عکس را ارسال کرده و نوشته است: به نظرتون الان استفاده کنم یا صبر کنم تولید بشه؟

عکس / تاریخ تولید عجیب روی پاکت شیر!


ویدیو مرتبط :
50 عکس زیبا از شیر سرور حیوانات + ماده شیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یارانه شیر به تولید كنندگان پرداخت شود



 

 

یارانه شیر به تولید كنندگان پرداخت شود

 

وزیر جهاد كشاورزی گفت: یارانه شیر اكنون به كارخانجات داده می شود و تا پایان سال این روند ادامه دارد اما پیشنهاد جهاد كشاورزی این است كه یارانه ها به تولید كنندگان پرداخت شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'صادق خلیلیان' روز چهارشنبه در حاشیه نخستین فن بازار ملی كشاورزی و منابع طبیعی در جمع خبرنگاران گفت: به دبنال اجرای این پیشنهاد از تولید و تولید كننده حمایت می شود و علاوه بر آن می توانیم شاهد رشد و شكوفایی در صنعت لبنیات باشیم.

 

وی ادامه داد: در صورتی كه یارانه شیر به تولید كنندگان پرداخت شود آنها محصول خود را با قیمت پایین تری در اختیار كارخانجات و مصرف كنندگان قرار می دهند.

 

وی افزود: با توجه به اینكه تمام میزان یارانه ای كه به مصرف كننده داده می شد باید به تولید كننده نیز پرداخت شود باید قیمت محصول فرآوری شده نیز پایین باشد و این امر به كنترل در بازار كمك می كند.

 

وزیر جهاد كشاورزی تصریح كرد: در ادامه این روند مصرف شیر در كشور افزایش می یابد و در عین حال مشكلاتی كه اكنون در این بخش مشاهده می شود نیز برطرف خواهد شد.

 

وی با تاكید بر مدیریت واردات محصولات كشاورزی گفت: ورود محصولات كشاورزی به كشور باید با توجه به حمایت از تولید داخل و همچینین تنظیم نیاز مصرف كنندگان صورت گیرد و در صورتی كه محصولاتی به كشور از طریق قاچاق وارد می شوند دستگاههای ذیربط باید این مسئله را دنبال كنند.

 

خلیلیان تصریح كرد: هیچ گاه بحث ممنوعیت واردات محصولات كشاورزی همچون سیر چینی ، سیب فرانسوی و یا انگور شیلی مطرح نبوده چرا كه ما صادر كننده این محصولات هستیم.

 

وزیر جهاد كشاورزی با اشاره به قانون افزایش بهره وری گفت: شرایط و روابط ورود محصولات كشاورزی در این قانون مطرح شده و این قانون همچنان برقرار است و نسبت به واردات بی رویه جای هیچگونه نگرانی نیست.

 

وی همچنین در مورد تامین میوه شب عید گفت: محصولات مورد نیاز شب عید به اندازه كافی از تولید داخل تامین شده كه این محصولات بتدریج به بازار عرضه می شود.... / تحلیل :ایرنا