سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس العمل بی نظیر این مرد! +تصویر متحرک


 
 
 
 
عکس العمل بی نظیر این مرد!

عکس العمل بی نظیر این مرد! +تصویر متحرک

تا بارگزاری کامل تصویر شکیبا باشید


ویدیو مرتبط :
عکس العمل سریع مرد در سوار شدن اتوبوس....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تصویر از فرزند جذابترین مرد دنیا +عکس



اولین تصویر از فرزند جذابترین مرد دنیا +عکس

چانینگ تاتوم بازیگر معروف 33 ساله که چندی پیش به عنوان جذابترین مرد دنیا انتخاب شد در یکی از صفحات اجتماعی تصویری از دختر کوچکش که دو هفته پیش بدنیا آمده به نام ایورلی را منتشر کرد.

جذابترین مرد دنیا,اولین تصویر از فرزند جذابترین مرد دنیا

به گزارش روزگارنو، چانینگ تاتوم بازیگر معروف 33 ساله  که چندی پیش به عنوان جذابترین مرد دنیا انتخاب شد در یکی از صفحات اجتماعی تصویری از دختر کوچکش که دو هفته پیش بدنیا آمده به نام ایورلی را منتشر کرد.

چانینگ در پیام عکس که همسرش نیز در آن حضور دارد نوشته :"این اولین تصویر از ایورلی از زمان تولدش در 31 ماه می است. اولین روز پدر با همسرم و دخترم."

وی اخیرا در یکی از مجلات درباره اینکه چه طور پدری خواهد بود گفته است:من فقط می خواهم دوست فرزندم باشم.و از همه برای پیام های دوست داشتنی که فرستادند تشکر کرد.

جذابترین مرد دنیا,اولین تصویر از فرزند جذابترین مرد دنیا

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالبر

روزگارنو