سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: اسارت در قلاده الیزابت


این سگها با نگاههای غمگین واحساس اسارت در این مخروطهای تلقی دل هر بیننده ایی را به درد میآورند،اما در نهایت همه میدانند که این وسیله تنها برای کمک به خود حیوان میباشد.

تاپ ناپ: این سگها با نگاههای غمگین واحساس اسارت در این مخروطهای تلقی دل هر بیننده ایی را به درد میآورند،اما در نهایت همه میدانند که این وسیله تنها برای  کمک به خود حیوان میباشد.یک سگ پس از عمل های جراحی و مداوا ممکن است جای بخیه و محل درمان را بلیسد یا گاز بگیرد ، قلاده های الیزابت یا E-Collar نوعی گردنبند پلاستیکی قیف مانند هستند که دور سر سگ بسته میشوند . ممکن است فکر کنید سگتان با این قلاده حالت مسخره ای پیدا میکند ، ولی برای سلامت خودش اهمیت بسیاری دارد زیرا سگها علاقه خاصی به کندن بخیه هایشان دارند ( هرچند این کار بسیار دردناک است ).

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت

اسارت در قلاده الیزابت


ویدیو مرتبط :
اسارت چندین قلاده داعشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

««قلاده‌های طلا» با کمک‌های دولتی رکورد «تایتانیک» را می‌شکند؟ رانتی دیگر برای «قلاده طلا»یی ها! + عکس



««قلاده‌های طلا» با کمک‌های دولتی رکورد «تایتانیک» را می‌شکند؟

رانتی دیگر برای «قلاده طلا»یی ها! + عکس

بعید نیست که «قلاده های طلا»ی ابوالقاسم طالبی، که با ساخت «نغمه» ، «عروس افغان» و «دست‌های خالی» معروف به ساخت فیلمهای شکست خورده است ، با حمایت های همه جانبه و بی دریغ ارگانهای دولتی ، نه تنها رکورد فروش سینمای ایران ، بلکه رکورد فروش فیلم هایی چون «هری پاتر» و «تایتانیک» را بشکند ، تا نفتی که هیچ گاه بر سر سفره ها نیامد ، بر سر و روی قلاده طلایی ها بنشیند ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، در حالیکه فیلم سینمایی قلاده های طلا با حمایت همه جانبه دولت ، اکران بیشتر سینماهای کشور را به خود اختصاص داده و از ابتدا با بلیطهای رایگان و نیمه رایگان ارگانه های مختلف به شروع این فیلم کمک شد ، اخیرا یک ارگان دیگر با چاپ گسترده و توزیع بلیط های نیم بهای این فیلم که کارگردان آن مدعی عدم دریافت هرگونه کمکی است ، به کمک آمار کذایی فروش آن آمده است!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نکته جالب اینجاست که در حاشیه این بلیط های رایگان  آرم کمپانی ورساچی که ملهم از نمادهای فراماسونری و شیطان پرستی است نقش بسته است ، که احتمالا (!) عملی سهوی از سوی عناصر خدوم ارگان توزیع کننده است.

گفتنی است که در ماه های گذشته نیز بلیط های رایگان قلاده های طلا به صورت گسترده توزیع شد که نمونه ای از آن در زیر می آید:

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از سویی مسئولان عالی سازمان صدا و سیما که از حامیان جدی اکران این فیلم هستند ، در تمام شبکه ها و پشت سر هم ، تیزر تبلیغات این فیلم را به صورت رایگان پخش می کنند تا جایی که گفته می شود هزینه تیزر تبلیغات صداوسیما برای این فیلم بسیار بیش از فروش فیلم بوده است.

هر چند که کارگردان این فیلم همچنان هرگونه کمک دولتی را تکذیب می کند و تمام منتقدین فیلمش ، در سایت این فیلم متهم به عناصر فتنه و ضد انقلاب می شوند تا آثار سوء این فیلم بر مناسبات فرهنگی نظام پوشیده بماند ،  بازهم این حمایت های بی دریغ را تکذیب کند و حمایت های خودجوش فیلم دوستان بداند.

با این تفاسیر ، بعید نیست که «قلاده های طلا»ی ابوالقاسم طالبی، که با ساخت «نغمه» ، «عروس افغان»  و «دست‌های خالی» معروف به ساخت فیلمهای شکست خورده است ، با حمایت های بی دریغ ارگان های دولتی ، نه تنها رکورد فروش سینمای ایران ، بلکه رکورد فروش فیلم هایی چون «هری پاتر» و «تایتانیک» را بشکند ، تا نفتی که هیچ گاه بر سر سفره ها نیامد ، بر سر و روی قلاده طلایی ها بنشیند .../اعتدال

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب