سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: از لندن تا تهران سوار بر ارابه مرگ


مسیر این موتورسواران در ایران، تبریز، بندرانزلی، ماسوله، رامسر، تهران، گرگان و بجنورد خواهد بود که طی این مسیر با توقف در تبریز، ماسوله و تهران، 9 روز طول می‌کشد.

ایسنا: مسیر این موتورسواران در ایران، تبریز، بندرانزلی، ماسوله، رامسر، تهران، گرگان و بجنورد خواهد بود که طی این مسیر با توقف در تبریز، ماسوله و تهران، 9 روز طول می‌کشد. آن‌ها در پایان و روز 30 اریبهشت‌ماه ایران را به مقصد عشق آباد ترکمنستان ترک خواهند کرد.

موتورسوار در سفری اکتشافی از لندن تا چین، 12 هزار مایل (19 هزار و 312 کیلومتر) را 80 روزه طی خواهند کرد. اکنون این موتورسواران ماجراجو به ایران رسیده‌اند و قرار است بخشی از جاده ابریشم را 9 روزه طی کنند.

محمدعلی واقفی، مجری این اکسپدیشن (سفر اکتشافی) در ایران با اعلام ورود موتورسواران ماجراجو به کشور به ایسنا گفت: سفر این موتورسواران 25 آوریل (5 اردیبهشت) از لندن و کافه‌ای معروف به نام "ACE" که پاتوق این موتورسواران در انگلیس است آغاز شد. آن‌ها در یک هفته از 10 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه، بلژیک، آلمان، اتریش، اسلوونی، کرواسی، مونته‌نگرو، آلبانی و یونان گذر کردند و به ترکیه رسیدند.

وی اضافه کرد: این موتورسواران با ملیت انگلیسی، آفریقایی، روس، استرالیایی و آلمانی یک هفته در ترکیه بودند و روز سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه به ایران وارد شدند.

به گفته‌ «واقفی»، مسیر این موتورسواران در ایران، تبریز، بندرانزلی، ماسوله، رامسر، تهران، گرگان و بجنورد خواهد بود که طی این مسیر با توقف در تبریز، ماسوله و تهران، 9 روز طول می‌کشد. آن‌ها در پایان و روز 30 اریبهشت‌ماه ایران را به مقصد عشق آباد ترکمنستان ترک خواهند کرد.

وی اضافه کرد: موتورسواران ماجراجو در ادامه از ازبکستان و ارتفاعات تبت گذر خواهند کرد و سرانجام در 13 جولای (22 تیرماه) به پکن خواهند رسید.

این موتورسواران قرار است روز 13 جولای در مراسم افتتاحیه‌ شعبه‌ دیگری از کافه ACE در پکن شرکت کنند، به همین منظور این سفر اکتشافی که از کافه‌ای به همین نام در لندن آغاز شده، عنوان "ACE TO ACE" را گرفته است.

مهیج‌ترین بخش این سفر، علاوه‌بر مسافت طولانی 12 هزار مایلی آن که قرار است حدود 80 روز طی شود، گذر از جاده ابریشم و ارتفاعات تبت است. این گروه موتورسوار در کمپ اصلی اورست توقف خواهد کرد.

در این سفر اکتشافی طولانی قرار است چهار برند موتورسیکلت مرسدس، یاماها، بی.ام.دبلیو و Triumph به رقابت با یکدیگر بپردازند.

"کوین سندرز" که راهنما و همراه این اکسپدیشن است، در این‌باره گفت: «این اولین‌بار است که ترایومف به همچنین سفر طولانی ماجراجویانه‌ای می‌رود و این اکتشافی برای ما نیز خواهد بود. برای همین بسیار هیجان‌زده‌ام تا ببینم این موتورسیکلت در سفر 12 هزار مایلی چطور عمل می‌کند.»

سندرز به همراه همسرش تا کنون دو رکورد در کتاب گینس ثبت کرده است، یک‌بار در سال 2000 به خاطر سفر دور زمین با موتورسیکلت در 19 و نیم روز و دیگری طی کردن طول قاره‌ی آمریکا از آلاسکا تا آرژانتین در 35 روز که سال 2001 اتفاق افتاد. رکورد دوم این زوج 12 روز از رکود قبلی ثبت شده کمتر بود.

از لندن تا تهران سوار بر ارابه مرگ (+عکس)

از لندن تا تهران سوار بر ارابه مرگ (+عکس)

از لندن تا تهران سوار بر ارابه مرگ (+عکس)

از لندن تا تهران سوار بر ارابه مرگ (+عکس)

از لندن تا تهران سوار بر ارابه مرگ (+عکس)


ویدیو مرتبط :
از لندن تا تهران سوار بر سلاطین دو چرخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ پسر جوان ربطی به پلیس تهران ندارد/ قاتل: برادرم در حال کتک زدن خواهرم بود + عکس



راز مرگ پسری که در زمان بازداشت به خاطر تشنج جان خود را در مرکز درمانی از دست داده بود، فاش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 21:00 مورخه 03/04/1392 وقوع یک فقره درگیری در خیابان ابومسلم – خیابان 25 متری محمودیان ، به کلانتری 157 مسعودیه اعلام شد ؛ در مراجعه مأمورین به محل و بررسی اولیه مشخص شد که درگیری مابین اعضای یک خانواده صورت گرفته است .

در ادامه رسیدگی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری بواسطه اعتیاد یکی از اعضای خانواده بنام "رضا . ع" (متولد 1366) به مصرف موادمخدر و اعتراض سایر اعضای خانواده به این موضوع آغاز شده که با شدت گرفتن درگیری ، رضا اقدام به تخریب قسمتی از اثاثیه منزل و درگیری با برادر خود نموده است .

اعلام فوت مشکوک :
با طرح شکایت خانواده از "رضا . ع" و با تشکیل پرونده با موضوع "تخریب عمدی" و حسب دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران ، متهم به زندان رجایی شهر منتقل اما پس از گذشت مدت کوتاهی از انتقال به زندان وی به علت تشنج بیهوش و سریعا به مرکز درمانی منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت می نماید .

 

اخبار,اخبارحوادث,قتل


پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و طرح شکایت خانواده متوفی ، با صدور قرار عدم صلاحیت پرونده از دادسرای امور جنایی کرج به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات پلیسی :
با توجه به طرح شکایت خانواده متوفی مبنی بر طرح موضوع "انتقال نامناسب متوفی به کلانتری و زندان بعنوان علت مرگ" ، تحقیقات در این خصوص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در تحقیقات از مأمورین کلانتری ، مأمور بدرقه و همچنین زندانیان همراه متوفی مشخص شد که در زمان انتقال متوفی به کلانتری و زندان هیچگونه رفتار نامناسب و ضرب و شتمی از سوی مأمورین با این شخص انجام نشده است .

نظریه کمیسیون پزشکی قانونی :
در بررسی پرونده فوت مشکوک متوفی مشخص شد که در زمان پیگیری پرونده در دادسرای امور جنایی کرج و حسب دستور قضایی ، جسد متوفی جهت تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و پس از بررسی های بعمل آمده ، کمیسیون پزشکی قانونی تشکیل و علت مرگ متوفی "فشار بر عناصر حیاتی گردن" اعلام شده که در ادامه و با انجام بررسی های لازم ، نظریه کارشناسی از سوی کمیسیون پزشکی قانونی اعلام شد : "گاهی فشار بر عناصر حیاتی گردن به صورت آنی و در پی ضربه به مناطق حساس اتفاق می افتد که در مورد متوفی این امر بعید است و گاهی فشار بر عناصر حیاتی گردن با تأخیر و در پی ایجاد عوارض حادث می گردد که در این مورد ، این زمان متفاوت بوده و تحقیقات قضایی و پلیسی راه گشا می باشد " .

انکار واقعیت :
با توجه به نتایج بدست آمده در طول تحقیقات بعمل آمده ، تحقیقات از خانواده متوفی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ در تحقیقات نامحسوس از محل سکونت متوفی و خانواده اش مشخص شد که متوفی به علت اعتیاد به مصرف موادمخدر از نوع شیشه با خانواده اش درگیری داشته اما با این وجود ، اعضای خانواده متوفی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با متوفی می شوند !!! این در حالی بود که محتویات پرونده حکایت از آن داشت که در مورخه 03/04/1392 و طی تماس اعضای این افراد با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی ، مأمورین کلانتری به محل سکونت آنها مراجعه و در ادامه و با طرح شکایت آنها پرونده با موضوع "تخریب عمدی" تشکیل و متوفی به زندان محکوم شده است .

 

اخبار,اخبارحوادث,قتل


اعتراف به درگیری منجر به مرگ متوفی :
با توجه به تناقضات موجود در اظهارات خانواده متوفی ، تحقیقات مستمر و تحصصی از اعضای خانواده متوفی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و نهایتا برادر متوفی بنام مسعود ( 25 ساله ) بیان داشت : " در روز حادثه زمانیکه به منزل آمدم ، دیدم برادرم ( متوفی ) در حال کتک زدن خواهرم است ؛ با توجه به اینکه برادرم به علت اعتیاد و بیکاری و متارکه از همسرش ، سابقه درگیری با اعضای خانواده اش را داشت و به زور از اعضای خانواده جهت تهیه مواد پول دریافت می کرد ، من به کمک خواهرم رفتم که رضا با برداشتن لوله ی جاروبرقی چند ضربه به سرم زد که سرم دچار شکستگی و خونرییزی شد ؛ در حالیکه عصبانی شده بودم ، با دست راست گلوی برادرم را گرفته و چند دقیقه فشار دادم که رضا سست شد و به زمین افتاد ؛ سپس با 110 تماس گرفته و با حضور مأمورین مأمورین ، رضا به کلانتری منتقل شد " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم و تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که خانواده ی متوفی قصد داشته اند تا با سوء استفاده از فوت ناگهانی متوفی و طرح شکایت کذب ، اقدام به دریافت دیه نمایند که خوشبختانه با تحقیقات پلیسی در اداره دهم و بهره گیری از نظریه کارشناسی پزشکی قانونی ، حقیقت مشخص و متهم اصلی پرونده ( برادر مقتول ) نیز با قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات قانونی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران