سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: آشوب در شهر


با گسترش شهر نشینی و از بین رفتن محیط زیست حیوانات وحشی محل زندگی خود را از دست داده اند و با وجود ترس از محیط های شهری و حضور انسان ها بعضی از اوقات مسیر خود را گم کرده و سری به شهر می زنند!

وبسایت ساعت 24: با گسترش شهر نشینی و از بین رفتن محیط زیست حیوانات وحشی محل زندگی خود را از دست داده اند و با وجود ترس از محیط های شهری و حضور انسان ها بعضی از اوقات مسیر خود را گم کرده و سری به شهر می زنند!

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر

آشوب در شهر +تصاویر


ویدیو مرتبط :
شهر آشوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلنگ شهر را به آشوب کشید +عکس


یک پلنگ وحشی که از جنگل وارد شهری در حومه دهلی نو شده بود نه تنها موجب وحشت مردم شد بلکه این شهر را به آشوب کشید.

جام جم آنلاین: یک پلنگ وحشی که از جنگل وارد شهری در حومه دهلی نو شده بود نه تنها موجب وحشت مردم شد بلکه این شهر را به آشوب کشید.



به گزارش نیوزنت، پلنگ وحشی وارد شهر مروت در حومه شمال شرق دهلی نو پایتخت هند شد. پلنگ قبل از اینکه از چنگ تعقیب کنندگان خود بگریزد ساعاتی را در یک بیمارستان، یک سینما و یک ساختمان پرسه زد.

اس . کی راستوجی یک مقام محلی گفت: پلنگ ابتدا روز یکشنبه در سالن یک بیمارستان نظامی شهر مروت مشاهده شد. ماموران موفق شدند گلوله ای حاوی مواد بیهوشی را به او شلیک کنند. اما، پلنگ بیهوش نشد و توانست از یکی از پنجره های بیمارستان فرار کند.



وی افزود: پلنگ سپس وارد یک سینما شد و از آنجا به داخل محوطه یک مجتمع مسکونی رفت. از آن پس ، ما رد پلنگ را گم کردیم.



مدارس و همچنین بازارهای شهر مروت امروز دوشنبه 24 فوریه ( 5 اسفند) از بیم پلنگ تعطیل شدند.

به گفته مقامات ، پلنگ قبل از اینکه ناپدید شود 7 نفر را مجروح کرده که جراحات آنها جدی نیست.



ماموران حفظ حیات وحش ایالت اوتار پرادش در جستجوی پلنگ فراری در شهر مروت هستند. تا زمان مخابره این خبر کمترین اثری از این پلنگ مشاهده نشده است.



اس . کی راستوجی گفته است: این پلنگ از جنگل های مجاور وارد شهر مروت شده است. ما نمی توانیم تمام پلنگ ها را در قفس محبوس کنیم. در ضمن مردمی را که در نزدیکی مناطق جنگلی زندگی می کنند، نمی توان جا به جا کرد. تنها راه مدیریت صحیح اوضاع و هنگام وقوع این گونه حوادث است.