سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود



 

کیم کارداشین یکی از افرادی است که حاضر به انجام هرکاری است که مشهور شود و نامش برسر زبان‌ها باشد.

به تازگی تصاویری که گفته می‌شود مخفیانه از او گرفته شده، منتشر شده که نشان می‌دهد کیم کارداشین برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستش در حال تزریق بوتاکس است درحالیکه فقط 29سال سن دارد!!

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

کیم بدون تزریق هیچ ماه بی‌حس کننده‌ای این کار را انجام داد و به دوستانش گفت که واقعا دردآور است و مطمئنان این کار تا 40سالگی را دیگر انجام نمی‌دهم!

 

پس از انجام تزریق ، صورت او ورم کرد به گونه‌ای که مجبور به شد قطعات یخ را برروی صورتش قرار دهد!

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود


ویدیو مرتبط :
عکس لو رفته مفتی سرشناس سعودی با زن ایتالیایی -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگران زن سینما هالیوود در حسرت این آقایان هستند + عکس



 

بحث دستمزد بازیگران سینما همواره یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد علاقه علاقه‌مندان به سینماست. از همان نخستین فیلم‌های تجاری در سینما و سپس حضور بازیگرانی مانند مارلون براندو بحث میزان پولی که بازیگران می‌گیرند ارتباط مستقیمی با میزان پولی که برای کمپانی می‌آورند داشته است. البته مواردی بوده که میزان پول پرداخت شده به بازیگران بازگشت مناسبی نداشته و شکست‌های سنگینی برای کمپانی‌ها رقم خورده است. با این حال مشاغل سینما روی انتخاب‌های هوشمندانه بنا شده است. ۲ مردی که در بالای لیست پردرآمدترین بازیگران سینما در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۰ قرار گرفته‌اند گواه این مدعا هستند.

 

 

 

به گزارش  ایران ویج درحالی‌که جانی دپ با دریافت ۷۵میلیون دلار سال گذشته در رتبه اول این لیست قرار داشت، لئوناردو دی‌کاپریو امسال با پرش از رتبه پنجم به رتبه اول لیست پردرآمدترین بازیگران سینما، صدر جدول را برای نخستین‌بار از جانی دپ قاپید. در طول سال گذشته، جانی دپ ۵۰ میلیون دلار و دی‌کاپریو ۷۷میلیون دلار درآمد داشته‌اند. هر ۲ این بازیگران در به دست آوردن ثروت و شهرت انتخاب‌های غیرمعمولی در حرفه خود داشته‌اند.

 

لئوناردو دی‌کاپریو ۷۷میلیون دلار

لئوتاردو دی‌کاپریو متولد ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس است. با فیلم «تایتانیک» به شهرت عجیبی در جهان دست یافت اما پس از آن در انتخاب‌هایش تغییر ایجاد کرد و از ستاره‌ای زیبا به بازیگری توانمند بدل شد.به گزارش  ایران ویج او امروز با ۷۷میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر سینماست. در فاصله بین شاتر آیسلند و اینسپشن، دی‌کاپریو سال ۲۰۱۰ را فوق‌العاده پشت سر گذاشت. امسال او ستاره‌ای در فیلم «j.edgar» است. کلینت ایستوود، کارگردان این فیلم معتقد است که دی‌کاپریو با این فیلم از هم‌اکنون زنگ اسکار را به صدا در آورده است.

 

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

جانی دپ ۵۰میلیون دلار

جانی دپ، بازیگر سرشناس سینما متولد ۱۹۶۳ است. اوجایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را برای بهترین بازیگر مرد برنده شده و از فیلم متفاوت «ادوارد دست قیچی» به شهرت جهانی رسید. جانی دپ بازیگری است که خود را در هر نقشی می‌گنجاند. او چه در نقش یک آفتاب‌پرست و چه در نقش کاپیتان جک اسپارو فیلم‌هایش دلار‌های زیادی را همراه می‌آورد. به گزارش  ایران ویج جانی دپ در آینده نیز فیلمی در راه دارد که برگرفته از یک فیلم تلویزیونی به نام «نمایش سایه‌های تاریک» است که کارگردانی آن بر عهده تیم برتون دوست قدیمی‌اش است.

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

 

آدام سندلر۴۰میلیون دلار

آدام سندلر متولد ۱۹۶۶ و کمدین، خواننده، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده است. سندلر پس از حضور موفق در یک برنامه زنده تلویزیونی به نام «saturday night live» به شهرت زیادی دست یافت به‌طوری که امروز آدام سندلر یکی از مطمئن‌ترین هنرمندها در سینماست. فیلم‌هایش ممکن است عشق زیاد منتقدان را به همراه نداشته باشد اما خریداران عام بلیت‌های سینما عاشق او هستند. به گزارشبرترین ها جدیدترین فیلم او  «Just Go  With» فیلمی لایق گوجه‌فرنگی‌های فاسد بود اما درآمد ۲۱۴میلیون دلاری‌اش در باکس‌آفیس جهانی نشان داد که او چهره‌ای پولساز است.

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

 

ویل اسمیت ۳۶میلیون دلار

ویل اسمیت متولد ۱۹۶۸، بازیگر و خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌کننده است که در فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمده است. او از کودکی خود را به‌عنوان بازیگری با استعداد مطرح کرد. اخیرا ویل اسمیت کارهای خود را روی رشد و پرورش ستاره‌های کوچک متمرکز کرده است. او تولید «بچه کارته‌کا» که ستاره‌اش جادن پسرش است را انجام داد و همچنین در حال تهیه و تولید فیلمی است که در آن آنی دخترش نیز تبدیل به یک ستاره خواهد شد. اسمیت قرار است ستاره سری سوم «مردان سیاه‌پوش» باشد که ماه می‌۲۰۱۲ آماده اکران می‌شود.

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

 

تام هنکس ۳۵میلیون دلار

تام هنکس هنرمند، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسنده است. او با فیلم فارست گامپ نشان داد که بازیگر بزرگ عصر جدید سینما و مرد محبوب دوستداران سینماست. به گزارش  ایران ویج البته آخرین فیلم «لری کراون» تام هنکس سقوطی با فروش کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار بود. اما این بازیگر همیشه نیش ترمزهایی می‌زند و این‌بار مقدار زیادی پول با صدای وودی در «داستان اسباب‌بازی» ۳ به‌دست آورد. این فیلم سومین فیلم پر فروش در میان فیلم‌های انیمیشن تمام دوران است. هنکس همچنین قرار است ستاره نقش منفی فیلم بعدی ساندرا بولاک باشد.

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

 

بن استیلر ۳۴ میلیون دلار

بن استیلر بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده متولد ۱۹۶۵ است. او بعد از بازی در سریال «فرندز» به شهرت رسید و البته پس از آن به بازیگر دوست داشتنی کمدی‌های سبک سینما بدل شد. بن استیلر یک درآمد بزرگ از ملاقات با فاکرها مثل «ملاقات با والدین» و «شبی در موزه» داشت. فیلم بعدی‌اش دزدی از برج خواهد بود که یک داستان ویژه با حضور ادی مورفی و متیو برادریک است. فیلم درباره مدیر پرمشغله یک برج مجلل است. او یک تیم از کارگران فریب خورده را برای دزدی از خانه یکی از مستاجران برج که ساکن پنت‌هاوس است، رهبری می‌کند.

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

 

رابرت داونی جونیور ۳۱میلیون دلار

رابرت داونی جونیور متولد ۱۹۶۵، بازیگر است. او با فیلم «قاتلین بالفطره» توانایی‌های خود را به رخ علاقه‌مندان سینما کشید اما پس از افتضاحات شخصی‌اش تا مرز نابودی هم پیش رفت. اما پس از استقبال بسیار از فیلم‌های «مرد آهنین» و «شرلوک هلمز»، داونی رسما به سمت دیگر گذشته پراز حاشیه خود متمایل شده و دوباره در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ قرار گرفته است. اولین قسمت «شرلوک هلمز» به‌طرز شگفت انگیزی ۵۲۵ میلیون دلار فروخت، هرچند که بازدید مخاطبان از نمایش این کریسمس می‌تواند به‌مراتب بهتر هم باشد.

 

 

سینما هالیوود,بازیگران هالیوود

 

 

 

منبع : مجله خانواده سبز