سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکسی از یک کودک فقیر که جهانی شد


انتشار تصویر کودک فقیر 9 ساله فلیپینی که در حال درس خواندن زیر نور رستوران مک دونالد است بسیار خبر ساز شد. رستوران های زنجیره ای مک‌دونالد به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی محسوب می شود و توانسته اند با نیروی کار و منابع طبیعی کشورهای فقیر سود کلانی به جیب بزند.

وبسایت مشرق: انتشار تصویر کودک فقیر 9 ساله فلیپینی که در حال درس خواندن زیر نور رستوران مک دونالد است بسیار خبر ساز شد. رستوران های زنجیره ای مک‌دونالد به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی محسوب می شود و توانسته اند با نیروی کار و منابع طبیعی کشورهای فقیر سود کلانی به جیب بزند.

انتشار تصویر "دانیل کابرا" پسربچه بی‌خانمان فیلیپینی که زیر نور یکی از شعبه‌های مک‌دونالد مشغول درس خواندن بود بسیار خبر ساز شد تا جایی که این تصویر . پس از پخش شدن تصویر این پسربچه در اینترنت، افراد زیادی برای حمایت مالی با دانیل و خانواده‌اش تماس گرفتند، اما در این میان، یک پیشنهاد، بسیار ویژه بود. حزب فیلیپینی حضور و حمایت مردمی ضدجرم و تروریسم، پیشنهاد داده یک بورسیه تحصیلی را که جزئیات آن مشخص نشده است، به دانیل اهدا کند.

عکسی از یک کودک فقیر که جهانی شد

دانیل 9 ساله که پدر خود را از دست داده و با مادرش زندگی می‌کند، بعد از دریافت کمک هزینه و حمایت‌های مردمی که از سراسر دنیا به خانواده‌اش رسیده است، اکنون آن‌قدر پول دارد که بتواند تا ورود به دانشگاه درس بخواند و به رؤیای خود یعنی دکتر یا پلیس شدن جامه عمل بپوشاند.

شرکت مک دونالد که ششمین برند دنیا از نظر ارزش مالی است، با فعالیت در 119 کشور، بیش از 31 هزار شعبه و یک و نیم میلیون کارمند، و روزانه 68 میلیون مشتری، در سراسر دنیا دارد. در عین حال، مک‌دونالد به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی، یکی از عوامل فقر تغذیه‌ای در جهان شناخته شده است. این شرکت با استفاده از زمین، نیروی کار و منابع طبیعی کشورهای فقیر، توانسته است سود کلانی به جیب بزند.


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی کودک فقیر در خیابان..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روز جهانی کودک و این عکس های دیدنی