سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

علاقه یک سگ به خوردن توپ گلف +عکس


این سگ که از نژاد دوبرمن پینچر است، در صدر فهرست حیواناتی قرار دارد که عجیب‌ترین چیزها را تاکنون خورده‌اند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: سگی به نام «زئوس» ثابت کرده است که اشتهای سیری‌ناپذیری دارد!

این سگ که از نژاد دوبرمن پینچر است، در صدر فهرست حیواناتی قرار دارد که عجیب‌ترین چیزها را تاکنون خورده‌اند.

زئوسِ یک ساله، برنده دهمین سالیانه «اخبار مرتبط با جراحی دامپزشکی» شده است. این سگ شکمو که اشتهای عجیبی برای خوردن غذا دارد، 26 توپ گلف را بلعید و خوشبختانه دامپزشکان موفق شدند تمامی این توپ‌ها را از معده وی خارج کنند و او زنده ماند.

پس از زئوس، یک توله لابرادور به نام «آوِری» بعد از خوردن قلاب ماهیگیری در رتبه دوم قرار گرفت. در رتبه سوم نیز سگی قرار دارد که یک دستگیره در را بلعیده بود.

تاکنون جوایز دامپزشکی به حیوانات خانگی آمریکایی زیادی تعلق گرفته است؛ حیواناتی که همه‌چیز خورده بودند؛ از اسباب‌بازی‌های تی-رِکس گرفته تا «تِدی خرسه» که متاسفانه برخی از آنها هم جان سالم به در نبردند.

از میان آن‌هایی که زنده نماندند، می‌توان به گربه‌ای از فلوریدا اشاره کرد. دامپزشکان پس از قرار دادن یک مار بیچاره زیر اشعه ایکس، قلاده این گربه را درون شکم مار پیدا کردند.

علاقه یک سگ به خوردن توپ گلف + عکس

علاقه یک سگ به خوردن توپ گلف + عکس

علاقه یک سگ به خوردن توپ گلف + عکس


ویدیو مرتبط :
علاقه عجیب خرس به گلف!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای توپ گلف و دندانهای یک زن موتورسوار +عکس



 

دندانهای زن موتور سوار,شکستن دندان ها با توپ گلف

 

به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: این خانم به همراه همسرش در ایالت تنسی در حال موتور سواری بود که یک توپ گلف سرگردان با سرعت زیاد با صورت وی چنان برخورد کرد که همسرش تصور کرد به سوی آنان شلیک شده است.

 

سوزان وسترفیلد 53 ساله به همراه همسر 52 ساله اش در حال عبور از کنار یک زمین گلف بودند که این حادثه رخ داد و باعث شد تعداد زیادی از دندانهای وی شکسته و لبهایش زخمی شود. اگرچه او از کلاه ایمنی موتور سواری استفاده کرده بود اما کلاه او از نوعی بود که حفاظ صورت ندارد.

بازیکن گلفی که این توپ را پرتاب کرده بود با شنیدن صدای فریاد دلخراش سوزان خود را به خیابان رسانده بود و از دیدن این صحنه شوکه شده بود ، وی میگوید باورم نمیشد این اتفاق را من رقم زده ام. به شدت متاسف شدم و تنها کاری که میتوانم انجام دهم معذرت خواهی از این خانم است .... / تهیه و ترجمه : گروه خبری پرداد

 

دندانهای زن موتور سوار,شکستن دندان ها با توپ گلف