سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عطرهایی با ماندگاری زیاد +قیمت


ماندگاری بالای رایحه عطر و ادکلن برای همه علاقه مندان به عطر یک دغدغه مهم است و در جدول زیر با عطرهایی که ماندگاری رایحه ان زیاد آشنا شوید.

باشگاه خبرنگاران: ماندگاری بالای رایحه عطر و ادکلن برای همه علاقه مندان به عطر یک دغدغه مهم است و در جدول زیر با عطرهایی که ماندگاری رایحه ان زیاد آشنا شوید.


Coco Noir

ریال 500,000

Angel

ریال 1,110,000

For Men

2,750,000 ریال

Grey Vetiver

2,920,000 ریال

Schlesser Homme Oriental

2,400,000 ریال

Metamorphosis Collection

1,110,000 ریال

Wood My Stique

3,570,000 ریال

Angel A Men

1,560,000 ریال

Alien Taste

2.400.000 ریال

Alien

2,400,000 ریال

Black Orchid

4,400,000 ریال

One Million

1.110.000 ریال


ماندگارترین عطر های موجود +جدول


ویدیو مرتبط :
قسمت ششم یادواره شهید ماندگاری و سخنرانی استاد ماندگاری 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش قیمت سنگ آهن در چین



 

 

افزایش قیمت سنگ آهن در چین

 

 

قیمت سنگ آهن در چین در پی بالا رفتن نرخ سنگ آهن وارداتی روندی صعودی را طی می‌کند. سنگ آهن خلوص ۶۶ درصد در ایالت هانکسین با قیمت ۱۴۰ دلار هر تن خشک همراه با مالیات ارزش افزوده عرضه می‌شود که نسبت به ۲ هفته قبل تغییری را نشان نمی‌دهد. این در حالی است که همین کالا در شهر هبی تانگشان با رشد ۲ تا ۵ دلاری در هر تن نسبت به هفته قبل با قیمت ۱۱۷ تا ۱۲۲ دلار هر تن خیس فروخته می‌شود.

 


به گزارش ایلنا به نقل از مرکز خدمات فولاد ایران، از اواسط دسامبر تاکنون قیمت سنگ آهن وارداتی چینی‌ها از هند با انعکاس رشدی شدید از قیمت ۱۰۳ تا ۱۰۵ دلار هر تن به قیمت ۱۱۷ تا ۱۱۸ دلار هر تن رسیده است و احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها نیز وجود دارد. افزایش سطح تولید چینی‌ها، توقف تولید سنگ آهن برخی از تولیدکننده‌های هندی و همچنین بالا رفتن تعرفه گمرکی صادرات این محصول در هند دلایل رشد قیمت سنگ آهن وارداتی چینی‌ها است.

 


به دلیل بی‌میلی تولیدکنندگان و تجار چینی برای خرید سنگ آهن نرخ این محصول در داخل چین از نرخ سنگ آهن‌های وارداتی پایین‌تر است. بازار سنگ آهن در چین از ماه اکتبر تاکنون در حال افول بوده و سطح معاملات در این کشور بسیار محدود بوده است. در پی روند صعودی قیمت سنگ آهن وارداتی احتمالا قیمت سنگ آهن در چین در ماه ژانویه شاهد رشد قیمت خواهد بود.

 


یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت سنگ آهن چین مشکلات حمل و نقل این محصول به دلیل شرایط بد آب و هوایی در شمال این کشور است.