سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عشق عجیب زن آمریکایی به عروسک +عکس


کارولین راینر، 27 ساله، خرید عروسک های دیزنی را از 3 سالگی آغاز کرده و در حال حاضر حدود 400 عروسک را در اتاق خواب خود نگهداری می کند.

 
 
 
 
صبح بخیر: کارولین راینر، 27 ساله، خرید عروسک های دیزنی را از 3 سالگی آغاز کرده و در حال حاضر حدود 400 عروسک را در اتاق خواب خود  نگهداری می کند. کارولین اولین بار در کالیفرنیا یک عروسک میکی موس را خریداری کرده و از آن زمان به بعد علاقه ای عجیب به عروسک ها پیدا کرده است.



او می گوید " اولین عروسکم را 24 سال پیش خریدم، یک میکی موس که بسیار دوستش داشتم.وقتی کودک بودم بچه های دیگر مرا اذیت می کردند و من برای رهایی از احساسات ناخوشایند خود، به خریدن اسباب بازی پناه می بردم. "

کارولین با اشاره به زندگی مشترک موفق خود ادامه می دهد "وقتی برای اولین بار علاقه خود را به عروسک ها با همسرم در میان گذاشتم، نگران عکس العمل او بودم. ولی خوشبختانه برخورد او منطقی و دوستانه بود. خوشحالم که همسرم علاقه مرا به عروسک ها درک می کند و اجازه می دهد از آنها در خانه مان نگهداری کنم."










ویدیو مرتبط :
واکنش عجیب دو زن آمریکایی به تمام شدن غذا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بسیار عجیب برای دونده زن آمریکایی در رقابت های جهانی +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,دونده زن آمریکایی

رقابت های دوومیدانی جهان با یک اتفاق بسیار عجیب همراه بود.

خوشحالی زودهنگام یک دونده آمریکایی باعث شد تا او مدال بسیار با ارزش رقابت های جهانی را از دست بدهد. در جریان مسابقه های دوومیدانی قهرمانی جهان و در فینال دوی 10 هزار متر زنان که با قهرمانی "ویویان چریوت" از کنیا به پایان رسید، خوشحالی زودهنگام دونده آمریکایی باعث شد او مدال این مسابقه ها را ازدست بدهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,دونده زن آمریکایی

 
به گزارش دیلی میل ، "مولی هادل" دونده 10 هزارمتر تیم ملی آمریکا در رقابت نهایی این ماده در حالی که تا نزدیکی خط پایان نفر سوم بود و مدال برنز خود را حتمی می‌دید خیلی زود شروع به خوشحالی کرد اما همین حرکت باعث شد هم وطنش "امیلی اینفلد" از او سبقت بگیرد.

این دونده آمریکایی پس از پایان این رقابت ها اظهار داشت که هموطنش لایق کسب مدال نبوده و تنها تعلل او باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز