سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عشق تکان‌دهنده مادربزرگ به نوه اش +عکس


این مادربزرگ 66 ساله هر روز صبح نوه اش را روی کولش می گذارد و مسیر کوهستانی 4 کیلومتری تا مدرسه را پیاده می پیماید تا به مقصد برسد.

 
 
 

صبح بخیر: هیچ چیز مثل عشق مادربزرگ ها به نوه هایشان نمی شود و این داستان دلگرم کننده درباره مادربزرگی از شهر ییبین در استان سیچوان چین است که هر روز نوه 14 ساله معلولش، فنگ می کیو، را به مدرسه می برد تا از درس هایش عقب نماند و همیشه هم سر موقع به کلاس می رسد. این مادربزرگ 66 ساله هر روز صبح نوه اش را روی کولش می گذارد و مسیر کوهستانی 4 کیلومتری تا مدرسه را پیاده می پیماید تا به مقصد برسد.



فنگ با نقص مادرزادی در کشکک زانو به دنیا آمده و پاهایش توان تحمل وزن او را ندارند، بنابراین او نمی تواند بیش از چند دقیقه سر پا بایستد، زیرا درد وحشتناکی به سراغش می آید، چه برسد به اینکه بخواهد مسیری 4 کیلومتری را تا مدرسه بپیماید. متأسفانه پدر فنگ وقتی خیلی کوچک بود او و مادرش را ترک کرد، مادرش نیز ازدواج مجدد کرد و او را نزد مادربزرگش تنها گذاشت.

البته داستان غم انگیز فنگ پایان خوشی دارد. پس از آنکه رسانه ها در مورد این دو نفر خبرهایی منتشر کردند، مقامات و مسئولین محلی تصمیم گرفتند که مداخله کرده و به آنها کمک نمایند. حالا این خانواده به محلی نزدیک به مدرسه نقل مکان کرده اند و به فنگ ویلچر داده اند تا خودش به تنهایی بتواند هرجا دلش می خواهد برود.



ویدیو مرتبط :
عکس های تکان دهنده از اربعین امسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرفهای تکان دهنده دختری که 8 ماه به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان : "نوین یلدریم" نام زنی 26 ساله ترکیه ای است که به اسطوره ای در میان زنان ترک تبدیل شده است. نوین در اقدامی خونین مردی را که 8 ماه به زور به او تجاوز میکرد به قتل رساند و سپس سرش را از تنش جدا کرده است.

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

   این زن مدت 8 ماه توسط شوهر عمه اش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و این امر باعث یک بارداری ناخواسته شد.این اتفاق زمانی رخ داد که شوهر این زن که یک کارگر فصلی است برای کار به یک روستای دیگر رفت و این زن در خانه تنها بود که شوهر عمه اش از دیوار خانه او بالا می رفت و به زور به او تجاوز میکرد.

"نوین یلدریم" در این مورد می گوید: زمانیکه شوهر عمم ( مرد متجاوزگر ) فهمید من باردار هستم تصاویر برهنه من را روی اینترنت قرار داد که این کار او باعث شد خبر بارداری من در نبود همسرم به گوش همه اهالی روستا برسد.

وی در ادامه افزود: این مسئله باعث سرشکستگی و بد نامی من و خانواده ام شد و احساس میکردم در آینده فرزندانم به خاطر این مسئله مورد آزار و اذیت قرار خواهند گرفت ، تصمیم گرفتم اقدامی انجام دهدم که هم خود و هم فرزندانم را از این رسوایی بزرگ نجات دهد.

اینبار او منتظر آن مرد شیطان صفت شد و زمانیکه او از دیوار پایین پرید با اسلحه ای که تهیه کرده بود دو بار به او شلیک کرد و زمانیکه فهمید او مرده است سرش را از تنش جدا کرد و درحالیکه سر بریده او را به دست داشت به میدان دهکده رفته و فریاد زد این سر مردی است که عصمت مرا لکه دار کرده است از این به بعد باید به فرزندان من بگویید بچه های زنیکه عصمتش را زنده کرد.

او قصد دارد فرزند نامشروعش را سقط کند اما چون بارداری او بیش از 10 هفت است قانون ترکیه او را از این کار منع میکند ولی او همچنان در تلاش است تا این کار را انجام دهد.

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

 

منبع:گروه خبری پرداد