سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عشق تاریخی یک مدل +عکس


این روز ها پیدا کردن یک عشق واقعی که شما را برای خودتان دوست داشته باشد دشوار شده است.اما مدل معروف Turia Pitt یکی از خوش شانس ترین زنانی است که چنین عشقی را یافته است.

وبسایت تاپ ناپ: این روز ها پیدا کردن یک عشق واقعی که شما را برای خودتان دوست داشته باشد دشوار شده است.اما مدل معروف Turia Pitt یکی از خوش شانس ترین زنانی است که چنین عشقی را یافته است. او در یک آتشسوزی جاده ای دچار سوختگی 64 درصد بدنش میشود و زیبایی خود را به طور کامل از دست میدهد اما همسرش او را تنها نمی گذارد و همچنان با هم زندگی می کنند.

عشق تاریخی یک مدل

عشق تاریخی یک مدل

عشق تاریخی یک مدل

عشق تاریخی یک مدل

عشق تاریخی یک مدل


ویدیو مرتبط :
مدل های سه بعدی از بناهای تاریخی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موی عجیب نیمار بخاطر عشق به رونالدو! + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی برزیل

 
 اخبار ورزشی - مدل موی عجیب نیمار بخاطر عشق به رونالدو! + عکس

ستاره خط حمله تیم ملی برزیل اعتراف کرد از ۱۲ سال پیش «پدیده» سلسائو را به عنوان الگویی تمام عیار که حتی ظاهرش هم برای او معیار بوده، انتخاب کرده است.

  درخشش رونالدو در جام جهانی 2002 کره و ژاپن که منجر به ثبت پنجمین قهرمانی برزیل در این رقابت‌ها شد چشم خیلی‌‌ها از جمله هموطنش نیمار را به او خیره کرد. برای نیمار اما رونالدو چیزی بیش از یک ستاره و در واقع یک الگو شد که به هر شکلی می‌خواست خود را شبیه او کند، حتی در مدل مو.

 نیمار درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: در سال 2002 من مدل موی خود را شبیه رونالدو تغییر دادم اما زیاد از آن روزها چیزی یادم نمی‌‌آید. فقط یادم هست که وقتی برزیل قهرمان شد واقعاً‌ خوشحال بودم.

ستاره بارسلونا که تیمش امشب در بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 در سائوپائولو به مصاف کرواسی می‌رود، افزود: زمانی که حرف از جام جهانی به میان می‌آید، روماریو و رونالدو دو ستاره‌ای هستند که من همیشه دلم می‌خواست شبیه‌شان باشم، به خصوص در جام جهانی 2002. من از تمام بازیکنان فوتبال در سراسر دنیا الهام می‌گیرم، بازیکنانی مانند مسی و ‌رونالدو (پرتغالی) و امیدوارم که در راهی که دارم می‌روم به تیمم کمک کنم.

 نیمار و یارانش ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه به مصاف کرواسی می‌روند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی برزیل


  اخبار ورزشی - تسنیم