سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عروسی مجلل قورباغه ها در هند! +عکس


پس از اخم ابرها و نباریدن باران، ساكنان روستای آسام هند بنابر یك رسم قدیمی با برگزاری مراسم ازدواج دو قورباغه، طلب باران كردند. علاوه بر ساکنان این روستا، صدها تن نیز از روستاهای همجوار به تماشای این ازدواج آمده بودند.

روزگارنو: فرستادن قورباغه ها به خانه بخت برای باریدن بارانفرستادن قورباغه ها با احترام به خانه بخت برای باریدن باران!

پس از اخم ابرها و نباریدن باران، ساكنان روستای آسام هند بنابر یك رسم قدیمی با برگزاری مراسم ازدواج دو قورباغه، طلب باران كردند. علاوه بر ساکنان این روستا، صدها تن نیز از روستاهای همجوار به تماشای این ازدواج آمده بودند. ساكنان این روستا معتقدند كه برگزاری این ازدواج غیرمعمول باعث بارندگی می‌شود و می‌تواند آنان را از خشكسالی و قحطی آب نجات دهد.

عروسی مجلل قورباغه ها در هند

دو گروه از زنان به صورت جداگانه، قورباغه های نر و ماده را به حمام می برند و سپس به آنها به لباس مخصوص می پوشند و جواهرات می آویزند تا برای عروسی مهیا گردند. پس از انجام مراسم نیز آنها به راز و نیاز با خدایشان پرداخته و از او سپاسگزاری کرده و برای این زوج تازه به هم رسیده نیز دعا می کنند. سپس آنها را به نزدیکی یک رودخانه برده و برای ماه عسلشان آنها را تنها می گذارند!... به این امید که باران لازم برای فصل برداشت از آسمان ببارد.

در بخش‌هایی از هند، این تصور وجود دارد كه قورباغه‌ها قدرت ویژه‌ای دارند و می‌توانند هنگام بارش باران را حدس بزنند و با ایجاد صداهایی مردم را خبردار كنند.

اگرچه این رسوم برای بیشتر مردم امری عجیب است اما تعدادی از هندی‌ها اقدام به برگزاری مراسم ازدواج حتی برای میمون‌ها می‌كنند تا باران ببارد.

همچنین مردم سراسر هند معتقدند قورباغه ها دارای توانایی های فوق العاده ای هستند و روز عروس آنها نیز روز خوبی محسوب می شود. مردم این روستای دورافتاده هند،از روز قبل از مراسم قورباغه ها را با رنگ پرتقالی و گلهای وحشی زینت کرده و در تدارک مراسم هستند.

عروسی مجلل قورباغه ها در هند

عروسی مجلل قورباغه ها در هند

عروسی مجلل قورباغه ها در هند

عروسی مجلل قورباغه ها در هند

عروسی مجلل قورباغه ها در هند

عروسی مجلل قورباغه ها در هند


ویدیو مرتبط :
برگزاری مجلل ترین مجالس عروسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج قورباغه ها برای باران در هند! +عکس



شماری از کشیش های هندی در روستای فقیر نشین "باثخال"، واقع در ولایت "مهاراشترا" جهت بارش باران مراسم عقد برای یک زوج قورباغه برگزار کردند.

 

به گزارش برترین ها این کشیش ها با خواندن مراسم عقد در میان صدها نفر از اهالی این روستا این دو قورباغه را به عقد هم درآوردند به این امید که باران نازل شود.

 

در این مراسم عجیب و سنتی زوج قورباغه به گلهای گوناگون و روغن زعفران که به اعتقاد آنها از منجر به خوشبختی زوجین می شود، مزین شدند.

 

 

قتل شوهر,کشتن شوهر,اخبار حوادث

 

 

 

قتل شوهر,کشتن شوهر,اخبار حوادث

 

 

 

قتل شوهر,کشتن شوهر,اخبار حوادث

 

 

 

منبع:.bartarinha.ir