سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عروسی با قالیچه پرنده در ایران! +عکس


به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که تصویری از یک عروس و داماد سوار بر قالیچه پرنده نشان می دهد. این کار با خلاقیت!!! مدیر تالار صورت گرفته است.

وبسایت پارسینه: به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که تصویری از یک عروس و داماد سوار بر قالیچه پرنده نشان می دهد. این کار با خلاقیت!!! مدیر تالار صورت گرفته است. قالیچه فوق توسط دو موتور که روی سقف سالن نصب شده است هدایت می شود.

عروسی با قالیچه پرنده


ویدیو مرتبط :
قالیچه پرنده در عروسی ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبالیست مشهور ایران در عروسی تایلندی‌ها + عکس



بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در تیم ملی ایران را هم دارد در عروسی تایلندی ها شرکت کرد.

  بهشاد یاورزاده که سالها در تیم های مختلف ایران بازی کرد و سابقه حضور در تیم استقلال را هم دارد، این روزها فوتبالش را در تایلند دنبال می کند.

این بازیکن که به تیم ملی هم دعوت شده بود با ظاهری عجیب در فوتبال تایلند حضور دارد. وی در عروسی پسر باشگاه تایلندی اش هم شرکت کرده و با عروس و داماد هم عکس یادگاری گرفته است!

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


  اخبار ورزشی  -  تابناک