سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین و سخت ترین مشاغل دنیا




ویدیو مرتبط :
آیتم پشت صحنه - مشاغل عجیب و سخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین مشاغل پدالی دنیا +عکس



عجیب ترین مشاغل پدالی دنیا +عکس

شغل های کاذب در دنیا کم نیستند و به هر کجای دنیا که سفر کنید می توانید افرادی ببینید که بساط های فروش لوازم مختلف را پهن کرده و درحال کسب درآمد هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از ویژگی های شغل های کاذب ثابت نبود مکان آن هاست. دوچرخه  یکی از راه های ایجاد شغل های کاذب است. برخی از افراد هستند که از دوچرخه به جای مغازه خودشان استفاده می کنند.

فروش قهوه

"آموس راید" به تازگی یک دوچرخه جالب را طراحی کرده است که "ولوپرسو" نام دارد. این دوچرخه یک اسپرسو و قهوه فروشی  متحرک است. این دوچرخه هیچ برق یا موتوری ندارد و تمامی وسایل قهئه سازی روی آن باسیستم پدالی کار می کند. این دوچرخه روزانه افراد زیادی را به سمت خودش می کشد و فروش خوبی دارد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اتوبوس مدرسه

این وسیله نقلیه یکی از ایده های بسیار عالی برای دانش آموزان است چرا که آن ها روزانه میزان کمی ورزش می کنند و این باعث می شود تا در طول مدرسه به سلامتی خودشان نیز توجه داشته باشند. یک راننده هلندی این اتوبوس را ساخته است و آن را هر سال به مدرسه های مختلف اجاره می دهد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پست دوچرخه ای

در سال 2010 "فرانکلین جونز" یک خط پستی دوچرخه ای ایجاد کرد که بیسار مورد حمایت مردم قرار گرفت. او که به همراه همسرش این شغل را ایجاد کرده است در سال اول نزدیک به 3هزار بسته را سالم به مقصد رساند. آن ها این روز ها شرکت خودشان را گسترش داده اند و افراد بیشتری را استخدام کرده اند تا بتوانند بسته های متفاوت را به موقع به دست مشتریان برسانند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گوشت فروشی

یکی از عجیب ترین کارهایی که به کمک دوچرخه انجام می شود را می توانید در خیابان های شهرهای مختلف چین ببیند. افراد متفاوتی هستند که  در این کشور با کمک دوچرخه در حال فروش گوشت هستند. آن ها مجبورند روزها به قصابی های مختلف بروند و سپس شروع به فروش گوشت در خیابان کنند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

/باشگاه خبرنگاران