سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها


یکی از تفریحات دوران کودکی ما که شادی هیچگاه آن را فراموش نکنیم رفتن به پارک های تفریح و استفاده از دستگاه هایی مانند تاب و سرسره است چرا که لحظات شیرینی را برای ما فراهم می کرد.

مشرق: یکی از تفریحات دوران کودکی ما که شادی هیچگاه آن را فراموش نکنیم رفتن به پارک های تفریح و استفاده از دستگاه هایی مانند تاب و سرسره است چرا که لحظات شیرینی را برای ما فراهم می کرد.

سر خوردن و لذت بردن از بازی روی تاب یکی از سرگرمی های دوران کودکی هر انسانی است که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشود. یکی از وسایلی که در دوران کودکی طرفداران بسیار زیادی داشت سرسر بود که معمولا صفی طولانی همیشه در پشت آن وجود داشت. این روزها سرسره ها به محلی برای جذب توریست تبدیل شده اند و مدل های ترسناک و یا منحصر به فرد آن ها سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند.

سرسره در فرودگاه

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

یکی از جالبترین طرح هایی که برای سرسره ها ارائه شده است را می توان در فرودگاه سنگاپر دید. این سرسره ها از دو بخش کوتاه و بلند ساخته شده اند و بلندترین سرسره این فرودگاه نزدیک به 20 متر ارتفاع دارد که بلندترین سرسره در فرودگاه های کل دنیا و البته بلندترین سرسره سنگاپور نام گرفته است. سرسره دوم البته تنها 8 متر ارتفاع دارد و بیشتر بچه ها از آن استفاده می کنند. سرسره بلندتر صبقه سوم فرودگاه را به طبقه اول متصل می کند.

ترسناک ترین سرسره دنیا

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

برزیل کشوری است که مرم آن علاقه خاصی به سرسره دارند و البته ترسناکترین آن ها نیز در این کشور قرار گرفته است. این سرسره در یکی از بزرگترین پارک های آمریکای جنوبی نصب شده است و نزدیک به 41 متر ارتفاع دارد. این ارتفاع تقریبا برابر با یک ساختمان 14 طبقه است. این سرسره با این ارتفاع شما را تنها در 5 ثانیه به پایین مسیر می رساند و همچنین سرعتی که افراد روی آن دارند نزدیک به 105 کیلومتر بر ساعت است.

بلندترین سرسره دنیا

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

ژاپن کشوری است که بزرگترین سرسره دنیا را در دل خود قرار داده است. این سرسره نزدیک به 80 متر ارتفاع دارد و نمایی متفاوت را از منطقه "کیشیو" را نشان می دهد. بسیاری از افرادی که از این سرسره استفاده کرده اند از ترسناک بودن آن می گویند و این که سوار شدن در این سرسره بسیار بلند حس متفاوتی را به افراد القا می کند.

راه پله سرسره ای

عجیب ترین و ترسناک ترین سُرسُره ها

"الکس میچالیس" طراح انگلیسی است که یکی از جالب ترین سرسره های دنیا را طراحی کرده است. سرسره او تنها تفاوتش آن است که در خانه و کنار راه پله اتاق کودکان نصب شده است. او این سرسره را برای فرزندانش طراحی کرده است و البته می گوید آن را به گونه ای طراحی کرده است که هه بتوانند استفاده کنند. سرسره خانه او یکی از معروف ترین ها در دنیا است.


ویدیو مرتبط :
موجودی بسیار عجیب و ترسناک در روسیه!فوق العاده دیدنی و عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف عجیب کارگردان فیلم‌های ترسناک و ماورایی



فیلم‌های ترسناک و ماورایی ,  کارگردان

ام. نایت شیامالان که با فیلم‌های ترسناک و ماورایی مثل «حس ششم» شهرت دارد، در یک گفت و گو از فیلم‌های محبوبش سخن گفته است.
ام. نایت شیامالان یکی از کارگردان‌های نه‌چندان قدردیده سینماست؛ کسی دو فیلم اول او یعنی «کاملا بیدار» و «دعا با خشم» را اصلا به خاطر نمی‌آورد و شاید هم اصلا کسی آنها را ندیده باشد. همه او را با فیلم «حس ششم» به خاطر می‌آورند که سال 1999 ساخته شد و بسیاری او را آلفرد هیچکاک جدید یا استیون اسپیلبرگ جدید لقب دادند.

اما این توصیفات نتیجه نداد؛ او بعدا فیلم‌های ترسناک و ماورایی «نشانه‌ها»، «دهکده» و «بانو در آب» را ساخت که امیدها را ناامید کرد و هرچند گام بعدی‌اش با «رویداد» قابل‌تحمل و برای لحظاتی جذاب بود اما در یکی دو سال اخیر با «The Last Airbender» که تماشایش صبر بسیار می‌خواست دیگر همه را ناامید کرد. امسال او فیلم «پس از زمین» را آماده نمایش کرده و باید دید آیا این فیلم می‌تواند منتقدان و بینندگان را با او همراه کند یا خیر.

با توجه به کارنامه شیامالان باید حدس زد او علاقه بسیاری به فیلم علمی-خیالی، ترسناک و ماورایی دارد اما اینطور نیست. او در صحبت‌های اخیرش با فصلنامه «DGA» دست به اعتراف‌های جالبی درمورد فیلم‌های محبوبش زده است.

شیامالان 41 ساله شیفته فیلم مستقل «آخرین نمایش فیلم» ساخته پیتر باگدانویچ است و لحن معمایی آن را «جام مقدس گمشده» دنیای سینما توصیف می‌کند و بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدید و ترمیم‌شده آن است. او اعتراف می‌کند در یکی دو صحنه عاطفی «نشانه‌ها» از شیوه قاب‌بندی و استفاده از دوربین باگدانویچ استفاده کرده است.

این کارگردان درمورد سینمای مورد علاقه‌اش افزود: «بیشتر دوست دارم فیلم‌هایی بسازم که لحن در آنها مهم است و داستان واقعا نقشی ندارد. اما در واقعیت مشکل من این است که فیلم‌های من همیشه داستانی بوده‌اند و برای ساخت این فیلم‌ها تهیه کننده داشته‌ام. بیشتر مرا با ویژگی داستان‌محور بودن آثارم می‌شناسند در حالیکه خودم بیشتر فیلم‌های استنلی کوبریک یا میکل‌آنجلو آنتونیونی (به ویژه «آگراندیسمان») را دوست دارم.»

او درمورد نساختن فیلم‌هایی که دلش می‌خواهد گفت: «خب در دنیای امروز نمی‌شود با این فیلم‌های هستی‌گرایانه و غیرداستانی شکم خودتان و خانواده‌اتان را سیر کنید.»

«پس از زمین» با بازی ویل و جیدن اسمیت به زودی روی پرده می‌رود.
منبع:khabaronline.ir