سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین قورباغه های دنیا + عکس


قورباغه ها دوزیست های بدون دمی هستند که در همه جای دنیا پیدا می شوند ولی تعداد قورباغه هایی که در جنگل های گرمسیری زندگی می کنند بسیار بیشتر است. بعضی از قورباغه ها تنها در آب، بعضی تنها در خشکی و بعضی هم در آب و هم در خشکی زندگی می کنند





صبح بخیر: قورباغه ها دوزیست های بدون دمی هستند که در همه جای دنیا پیدا می شوند ولی تعداد قورباغه هایی که در جنگل های گرمسیری زندگی می کنند بسیار بیشتر است. بعضی از قورباغه ها تنها در آب، بعضی تنها در خشکی و بعضی هم در آب و هم در خشکی زندگی می کنند. البته درخت ها هم می توانند محل زندگی بعضی از قورباغه ها باشند.

در این جا بعضی ازعجیب ترین قورباغه های جهان را مشاهده می کنید.

Frog Rainbow (قورباغه رنگین کمان) 



  از آنجایی که این قورباغه مرتباً تغییر رنگ می دهد بعضی مردم هندوستان این قورباغه را مقدس می دانند و می پرستند. به گزارش صبح بخیر روزانه صدها نفر برای پرستش این قورباغه به خانه شخصی به نام رگی کومر که، اولین بار آن را پیدا کرده است، می روند و از این حیوان درخواست معجزه می کنند.

 Hyalinobatrachium Pellucidum (قورباغه شیشه ای)



این قورباغه پوست شفافی دارد به طوری که می توانیم داخل بدن  آن را ببینیم. متاسفانه این گونه در معرض خطر انقراض قرار دارد.

 Harlequin Frog



محل زندگی این جانور آمریکای جنوبی و مرکزی است. این قورباغه که امروزه عمدتاً در پاناما یافت می شود در معرض خطر انقراض قرار دارد.

 Northern Leopard Frog (قورباغه پلنگی)



این قورباغه یکی از گونه های خاص قورباغه است و طول آن به 9 سانتی متر می رسد. این قورباغه پوستی خالدار مانند پلنگ دارد و  رنگ بدن  آن بین قهوه ای تیره تا سبز تیره متغیر است.

کوچکترین قورباغه دنیا



کوچکترین قورباغه دنیا دررشته کوه های آند در جنوب پرو و در ارتفاع 3190-3025 متر از سطح دریا زندگی می کند.

 Coloring Poison Dart Frog (قورباغه نیزه سمی آبی)



سرخپوست های آمریکا از این جانور برای سمی کردن نیزه ها و تیرهای خود استفاده می کرده اند. به گزارش صبح بخیر این قورباغه ها در آمریکای جنوبی و مرکزی زندگی می کنند و برخلاف اکثر قورباغه های دیگر در طول روز فعال هستند.

 Frog-Goliath (گالیات)



این قورباغه از جمله بزرگترین قورباغه هایی هستند که امروزه روی کره زمین زندگی می کنند. این جانور که عمدتاً در غرب آفریقا یافت می شود تقریباً 15 سال عمر کرده و از حشرات، عقرب ها و قورباغه های کوچک تغذیه می کند. طول بدن این قورباغه به 33 سانتی متر و وزن آن به 3 کیلوگرم می رسد.

 Vietnamese Marsh Frog (قورباغه مردابی ویتنام)



این موجودات در ویتنام و چین یافت می شوند و جنگل های بارانی گرمسیری، باتلاق های آب شیرین، و مناطق صخره ای زیستگاه آنها است. پوست آنها به خزه هایی شباهت دارد که روی صخره ها می رویند و همین ویژگی آنها را از خطر حفظ می کند.

Mantell



این قورباغه تقریباً 2.5 سانتی متر طول دارد و در ماداگاسکار زندگی می کند.

قورباغه شاخدار



طول این قورباغه شاخدار به 15 سانتی متر می رسد و اروگوئه، برزیل و شمال آرژانتین محل زندگی آن هستند.


ویدیو مرتبط :
نشستن عجیب قورباغه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین و عجیب ترین تکه سنگهای دنیا + عکس



 

 

fairest and most strange stones piece world

 

سنگهای بسیار عجیب در جنوب غرب چین در آنشون به معرض نمایش در آمده است.

 

زیباترین و عجیب ترین تکه سنگهای دنیا

استان گویژو درچین با داشتن کوههای عجیب و غریب، دارای سنگهای تزوینی نادر مانند آنچه در تصویر می بینید، هست.

 

زیباترین و عجیب ترین تکه سنگهای دنیا

 

این سنگها همگی طبیعی بوده و انسان یا ماشین انها را تراش نداده است./خبر آنلاین


زیباترین و عجیب ترین تکه سنگهای دنیا