سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین ساندویچ با مغز انسان! +عکس


در ایندیانا اعتقاد بر این است که این غذا از زمانی که اولین مهاجران هلندی و آلمانی وارد دولت شده اند طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

روزگار نو: در ایندیانا اعتقاد بر این است که این غذا از زمانی که اولین مهاجران هلندی و آلمانی وارد دولت شده اند طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

 این غذا در اصل با مغز گاو ساخته شده است وامروزه، به دلیل بیماری جنون گاوی، رستوران ها مغز خوک را جایگزین مغز گاو کرده اند.

این ساندویچ در قدیم با مغز انسان تهییه می شده است اما اکنون مغز حیوانات را جایگزین آن کرده اند و محتویات این ساندویچ ترشی، پیاز، خردل و سس گوجه فرنگی می باشد.

عجیب ترین ساندویچ با مغز انسان! +عکس


ویدیو مرتبط :
جایی که مغز انسان در برابر مغز شامپانزه کم می آورد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موجودی عجیب که نیمی انسان و نیمی بز است + عکس



موجود اسرار آمیزی , اخبار گوناگون, موجودات عجیب

گواتمن نام موجود اسرار آمیزی است که در بسیار از افسانه های جهان آمده است. البته در تاریخ هم چندین بار افراد مختلف اعلام کردند که این موجود را دیده اند و شواهدی نیز بر این امر وجود دارد، اما به صورت قطعی وجود چنین موجودی اثبات نشده.بر طبق حرف ها و افسانه ها این موجود بیشتر در جنگل ها و به خصوص در نواحی بلتسویل در مریلند زندگی و شکار میکند.

موجود اسرار آمیزی , اخبار گوناگون, موجودات عجیب

بر اساس شواهد و تصاویری که از این موجود افسانه ای کشیده شده، این موجود نیمی انسان و نیمی بز است که در تصویر بالا مشاهده میکنید.محققین مرکز تحقیقات کشاورزی بلتسویل چندی پیش اعلام کردند که مدارکی در مورد وجود این موجود و واقعی بودن این موجود یافته اند که هنوز در حال تحقیق در باره این موضوع هستند.
منبع: پارس ناز