سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین حصار برای خانه +عکس


عجیب ترین و زیباترین حصار برای محافظت از خانه . یک تاجر اهل ترکیه با خلاقیت بسیار جالب فنسی بسیار زیبا و شگفت انگیز را به دور خانه اش کشیده است. شگفت انگیز ترین حصار دنیا.

افکارنیوز: عجیب ترین و زیباترین حصار برای محافظت از خانه . یک تاجر اهل ترکیه با خلاقیت بسیار جالب فنسی بسیار زیبا و شگفت انگیز را به دور خانه اش کشیده است. شگفت انگیز ترین حصار دنیا.

محمت علی گوچقلو، یک تاجر موفق و مهندس توپوگرافی اهل ترکیه است که شگفت انگیز ترین فنس دنیا را برای ویلایش در چشمه ی ازمیر ساخته است.

 او از روشی بسیار خلاقانه برای حصار خانه خود استفاده کرده است و با قراردادن آکواریوم پر از ماهی به دور خانه اش منظره ای زیبا و شگفت انگیز پدید آورده است.

عجیب ترین حصار برای خانه +عکس

عجیب ترین حصار برای خانه +عکس

عجیب ترین حصار برای خانه +عکس

عجیب ترین حصار برای خانه +عکس

عجیب ترین حصار برای خانه +عکس


ویدیو مرتبط :
حصار دور خانه این بار از نوع آکواریوم......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیماری عجیب پسر اوگاندایی او را خانه نشین كرد+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بیماری عجیب پسر اوگاندایی او را خانه نشین كرد

«وینسنت اوكچ» پسر 9 ساله اوگاندایی به دلیل رشد بیش از حد غدد لنفاوی از نعمت راه رفتن محروم شد.

ایسنا:  «وینسنت» زمانی كه یك و نیم ساله بود و تازه راه‌رفتن را شروع كرده بود با این بیماری نادر روبرو شد كه قدرت راه رفتن را از او گرفت.

پیشرفت این بیماری خیلی سریع صورت گرفت و موجب شد تا پاهایش به شكل عجیبی متورم و وضعیتش روز به روز بدتر شود.

پدر«وینسنت» كه از وضعیت پسرش نگران است، گفت: متورم‌شدن پاهای پسرم به حدی رسید كه راهی جز تسلیم‌شدن نداشتیم و از آنجائی كه وضعیت مالی خوبی نداشتیم، او را به خدا سپردیم.

«وینسنت» پسر بسیار باهوشی است و معلمانش او را بسیار دوست دارند اما از سال گذشته وقتی وزنش به شدت بالا رفت، رفت و آمدش به مدرسه خیلی سخت شد كه پنج مرد نیاز بود تا او را به مدرسه منتقل كنند.

پزشكان اوگاندایی پس از بررسی وضعیت این پسر اعلام كردند، غدد لنفاوی او دچار مشكل شده و همین باعث می‌شود تا پاهایش به این شدت متورم شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی new vision، پزشكان امیدوارند با وجود تكنولوژی‌های جدید پزشكی بتوانند این پسر را درمان كنند./ایسنا