سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب‌ترین حساسیت‌ های مرگبار دنیا!


حساسیت‌های مختلف شرایطی هستند که در آن‌ها بدن انسان توانایی روبرویی با برخی شرایط را ندارد و از همین رو نمی‌تواند آن‌ها را بپزیرد و باعث بروز مشکلات مختلفی می‌شود.

روزنامه ابتکار: حساسیت‌های مختلف شرایطی هستند که در آن‌ها بدن انسان توانایی روبرویی با برخی شرایط را ندارد و از همین رو نمی‌تواند آن‌ها را بپزیرد و باعث بروز مشکلات مختلفی می‌شود. حساسیت‌های مختلفی هستند که در حالت عمومی در بسیاری افراد وجود دارد اما برخی نیز حساسیت‌هایی دارند که واقعا عجیب و غیر قابل باور است.

حساسیت به چوب: یکی از حساسیت‌هایی که می‌تواند زندگی را نابود کند حساسیت به چوب است. از آن جایی که بسیاری از لوازم خانه از چوب ساخته شده است می‌تواند بسیاری سخت باشد که شما نتوانید از آن‌ها استفاده کنید.”دان هیل" 32 ساله کسی است که به این حساسیت دچار است و نمی‌تواند به چوب دست بزند. البته او کشف کرده است که چوب درخت بلوط برای او مشکل ساز نیست ولی در صورتی که با چوب ارتباط داشته باشد سریع دچار مشکلات پوستی می‌شود.

حساسیت به ورزش:
یکی از عجیب ترین حساسیت‌ها را شاید بتوان همین حساسیت به ورزش دانست. افرادی که به این بیماری دجار هستند هنگامی که ورزش‌های سختی انجام می‌دهند دچار حمله‌های قلبی می‌شوند و البته پوست آن‌ها نیز کم کم به سمت قرمزی حرکت می‌کند و گلودردهای شدید و مشکلات ریوی نیز در ادامه آن به وجود می‌آید. این روزها این آلرژِی تقرییا گسترش پیدا کرده است اما همچنان در تمام کمتر از هزار نفر به آن مبتلا هستند.

خوردن سیب کنار درخت:
یکی از حساسیت‌های باورنکردی خوردن سیب کنار درخت است.”گریس مورلی" کسی است که به این حساسیت دچار است. او نه به درخت حساسیت دارد و نه به سیب اما اگر هر دوی آن‌ها در کنار هم ظاهر شوند باعث مشکلات بزرگی خواهند شد. همچنین اگر او در کنار درخت غان سیب بخورد در عرض چند دقیقه خواهد مرد.

حساسیت به بچه: "جوان مکی" خانم 28 ساله ای است که حساسیت بسیار عجیبی دارد. او به بچه خودش حساسیت دارد و نمی‌تواند آن را تحمل کند. او حساسیت به بچه‌های تازه متولد شده دارد و با بغل کردن آن‌ها دارای دردهای شدیدی در ناحیه کمر می‌شود و همچنین پوست او نیز قرمز و حتی جوش‌هایی نیز می‌زند.


ویدیو مرتبط :
10 گیاه مرگبار و عجیب در دنیا!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین و سخت ترین مشاغل دنیا