سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند


اینکه آخر هفته بخواهید به حیاط‌تان برسید ممکن است کار حوصله سربری به نظر برسد اما در انجام همین کارهای کسل‌کننده چیزهای بسیار جالبی یافت شده‌است.

وبسایت ساعت24: اینکه آخر هفته بخواهید به حیاط‌تان برسید ممکن است کار حوصله سربری به نظر برسد اما در انجام همین کارهای کسل‌کننده چیزهای بسیار جالبی یافت شده‌است.

1. خودرو فِراری:
در سال 1978 دو کودک در حیاط خانشان در لس‌آنجلس چیز جالبی پیدا کردند. آن‌ها ماشین فِراری مدل جی‌تی‌اس 246 را پیدا کردند که به گفته پلیس سال‌ها پیش توسط دزدان در آنجا چال شده بود. اما عمر هیچ یک از آن دزدان پس از دستگیری قد نداد تا دوباره رنگ آن ماشین را ببینند.
 
عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند+تصاویر

2. بقایای جنازه یک انسان:
مردی که در حال کندن حیاط خانه‌اش در یوتا بود، استخوان‌های یک انسان را در حیاط خانه‌اش پیدا کرد. این استخوان‌ها متعلق به هزارسال پیش هستند.
 
عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند+تصاویر

3. سنگ اسرارآمیز:
دو خواهر که در حال بازی و پیدا کردن کرم از زمین بودند یک شی عجیبی یافتند که اندازه جمجه انسان والبته شفاف و به رنگ آبی بود. آن‌ها در ابتدا تصور می‌کردند که آن یک شهاب سنگ است که با بررسی متخصصان مشخص شد که شهاب سنگ نیست البته مشخص نیست که از چه جنسی بوده‌است.
 
عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند+تصاویر

4. مواد منفجره:
این مورد اگر در حیاط شما بود مطمئنا دوست نداشتید با بیل به آن بکوبید، کاری که مرد کرواسی‌ای انجام داد اما قبل از اینکه کارش را تکرار کند با نیروهای پلیس تماس گرفت. آن‌ها مجموعه‌ای از نارنجک‌هایی را پیدا کردند که منفجر نشده بود.
 
عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند+تصاویر

5. تفنگ خودکار:
پیدا کردن این مورد کار بسیار آسانی بوده از آنجایی که به کندن زمین نیازی نبوده‌است. فردی یک کیسه مشکی رنگ را در کنار درب گاراژ خانه‌ در حیاطش پیدا کرد که این اسلحه در آن بود. مشخص نشد که آن سلاح و موبایلی که کنار آن بود به چه کسی تعلق دارند، مواد فروشان یا افراد دیگر.

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند+تصاویر


ویدیو مرتبط :
خردادماه حیاط خانه ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه وحشت در فرانسه با کشف اجساد ۸ نوزاد



خانه وحشت در  فرانسه با کشف اجساد ۸ نوزاد

 

پلیس با یافتن ۸ جسد نوزاد زوج قاتلی را در مزرعه ای در شمال شرق فرانسه بازداشت کرد.خبرگزاری فرانسه ضمن به تصویرکشیدن این مزرعه در دهکده ویلرساترت نزدیک لیل اعلام کرد زن و شوهری به اتهام کشتن و دفن کردن ۸ نوزاد تازه بدنیا امده بازداشت شدند.

 

طبق جدیدترین گزارشات دریافتی پلیس فرانسه رسما زن و شوهری را به اتهام کشتن نوزادان خود در دادگاه متهم نمود.ابتدا حدس زده می شد که این نوزادان متعلق به زن و شوهری که پلیس را مطلع کرده بودند نیست، اما با انجام تحقیقات اولیه معلوم شده که تلفن زنندگان به پلیس خودشان قاتل هستند.

پلیس با استفاده از سگ اجساد ۸ نوزاد را در خانه ای در شمال شرق فرانسه یافته و رسما زن و شوهر را متهم به قتل انها کردند. از طرف دیگر از انجایی که زن مظنون پرستار است ابتدا حدس زده می شد که وی با گرفتن پول نوزادان را پس از بدنیا اوردن می کشته است که بعدا این خبر تکذیب شد.

طی سالهای اخیر نوزاد کشی در فرانسه برای فرار از داشتن کودک مرسوم شده است.در ماه مارس سلین لساژ مادری که ۶ نوزاد خود را پس از بدنیا اوردن کشته و در زیرزمین خانه دفن کرده بود به ۱۵ سال زندان محکوم شد. ورونیک کوژالت دیگر مادر فرانسوی به دلیل قتل سه فرزند خود گناهکار شناخته شد.شوهرش دو تا از نوزادان را درفریزر خانه هنگامی که آنها در کره جنوبی زندگی می کردند، یافته بود.در طول دادگاه مشخص شد که متهم از بیماری انکار بارداری رنج می برده است.در آلمان نیز ظاهرا این کار توسط مادران قاتل انجام می شود. در نمونه مشابه در مرز آلمان با لهستان مادری که ۸ نوزاد خود را پس از کشتن در گلخانه دفن کرده بود به ۱۵ سال زندان محکوم شد..../ خبر آنلاین