سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عامل زیر و رو شدن زندگی (داستانک)



داستان,داستان عامل زیر و رو شدن زندگی

 فردی خواست خانه ای بسازد. نجاری آورد و گفت: چوب های کف را در سقف بگذار و چوب های سقف را در کف اتاق.
نجار سبب را پرسید، گفت: می گویند آدم وقتی ازدواج می کند زندگی اش زیر و رو می شود، من می خواهم چوب های خانه ام را همین حالا زیر و رو کنم تا هنگامی که ازدواج کردم همه چیز به حالت اول برگردد.
منبع:asriran.com


ویدیو مرتبط :
داستانک "روغن ریخته شده رو نذر ابوالفضل میکنند"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنفر ۲۷ ساله در زندگی مشترک رو شد



 

تنفر ۲۷ ساله در زندگی مشترک رو شد

 

زنی در دادگاه خانواده با اشاره به اینکه شوهرم هم مانند من به دیدن من راضی نیست و او نیز هر کاری برای سریع جدا شدن می کند، عنوان کرد: حدود ۲۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد و من در این همه سال از شوهرم متنفر بودم...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی میانسال به همراه وکیل مرد با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم اعتیاد شدید دارد و من حتی حاضر نیستم که یک بار دیگر او را ببینم، در حقیقت می خواهم هر چه سریعتر از شوهرم جدا شوم، گفت: من ۲ فرزند دارم که یکی از آنها ۲۵ ساله و دیگری ۵ ساله است که حضانت او را من به عهده می گیرم چرا که شوهرم صلاحیت نگهداری ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهریه ام که ۲۵۰ سکه تمام بهار آزادی است که در ازای طلاق می بخشم چرا که ممکن است درخواست این امر باعث شود که من بار دیگر شوهرم را ببینم، ادامه داد: شوهرم حرمت خانه را شکسته و با تمام وقاحت در مقابل من و فرزندم مواد مخدر مصرف می کند.

وکیل مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه موکلم حاضر به دیدن همسرش نیست، گفت: موکلم حاضر است که ۴۹ سکه برای مهریه زن به عنوان پیش پرداخت بپردازد و مابقی را ماهیانه یک سکه به او بدهد ولی همسرش قبول نمی کند.

زن بار دیگر در برابر قاضی عموزادی با اشاره به اینکه بعد از مدت ها فرزند دومم به دنیا آمد که حاضر نیستم به هیچ قیمتی نگهداری فرزندم را به شوهر معتادم بسپارم، افزود: وقتی شوهرم را می بینم تمام بدنم می لرزد و دیدن او مانند مرگ برای من است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم هم مانند من به دیدن من راضی نیست و او نیز هر کاری برای سریع جدا شدن می کند، عنوان کرد: حدود ۲۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد و من در این همه سال از شوهرم متنفر بودم و تنها به خاطر آینده فرزندانم او را تحمل کردم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و وکیل، با توجه به لازم بودن اصلاحات در لایحه و در خواست طلاق توافقی، رسیدگی را به روزی دیگر موکول کرد..... / خبرگزارى فارس