سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عاقبت وحشتناک و تلخ خود درمانی +عکس


"هوگو هرناندز" اهل مکزیک یک طراح لباس است که به خاطر خوددرمانی صورتش را از بین برده است و حالا دیگر نمی تواند به راحتی در خیابان و مجامع عمومی ظاهر شود چرا که صورتش کاملا از فرم خود خارج شده است.

باشگاه خبرنگاران: یکی از نکاتی که همیشه پزشکان آن را منع می کنند خوددرمانی های اشتباه و غلط است. بسیاری هستند که خودسرانه دارو مصرف می کنند یا دست به کارهایی می زنند که دور از ذهن انسان است.

"هوگو هرناندز"  اهل مکزیک یک طراح لباس است که به خاطر خوددرمانی صورتش را از بین برده است و حالا دیگر نمی تواند به راحتی در خیابان و مجامع عمومی ظاهر شود چرا که صورتش کاملا از فرم خود خارج شده است.

عاقبت خود درمانی های یک خانم +عکس

او در سال 1997 تصمیم گرفت تا عمل های جراحی مختلفی را روی صورتش انجام دهد و پس از چندین عمل مختلف تصمیم گرفت تا پوستش را نرم و لطیف کند به همین خاطر روغن بچه به زیر پوست صورتش تزریق کرد و زندگی اش برای همیشه تغییر کرد.

او حالا 17 سال است که صورتی کاملا عجیب پیدا کرده است و به هیچ طریقی نتوانسته است صورتش را به حالت اول بازگرداند. این ایده حتی در ذهن انسان نمی تواند خطور کند ولی این طراح که حاضر بود برای زیبایی هر کاری کند آن را امتحان کند. او حالا مجبور است روزانه 15 داروی مختلف استفاده کند تا از این بدتر نشود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ/ عاقبت تلخ عکس یادگاری با شتر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت!! + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت!! + عکس

پیرمرد 69 ساله روسی که از آشپزی بد همسرش به ستوه آمده بود با قهر از خانه خارج شد و پس از گم‌کردن راهش در جنگل یخ‌زده نزدیک بود از گرسنگی تلف شود.

«یوری» که به همراه همسرش در منطقه « آلتای» سیبری در مرز روسیه ساکن است به دلیل این که همسرش سوپ گرم برای او آماده نکرده بود از خانه خارج شد و پس از رفتن در جنگل انبوه مسیر بازگشت را گم کرد.

او طی این یک ماه که از خانه دور بود با خوردن انواع توت‌ها، دانه‌ها و نوشیدن برف آب شده توانست جان سالم به در ببرد تا این که در نزدیکی یک انبار علوفه از ضعف بی‌حال شد.

این پیرمرد پس از این که با کمک کارگران این انبار به بیمارستان منتقل شد، گفت: ساعت‌ها راه می‌رفتم اما نمی‌توانستم مسیر بازگشت را پیدا کنم. هوا بسیار سرد بود و واقعا ضعیف شده بودم.

پزشکان پس از معاینه این پیرمرد زنده ماندن او را از خوش‌شانسی‌اش دانستند و اعلام کردند احتمال دارد پاهایش به دلیل سرمازدگی قطع شود.

«یوری» گفت: مهم نیست چه اتفاقی افتاده است اما این آخرین باری است که از آشپزی همسرم شکایت می‌کنم./ایسنا