سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طولانی ترین تلفن دنیا!


«عمو تلفن» یک تلفن قرمز رنگ است که توسط استودیو «Pors & Rao» ساخته شده است. مشخصه اصلی این شیء کاربردی شکل خیلی طولانی آن است.

صبح بخیر: «عمو تلفن» یک تلفن قرمز رنگ است که توسط استودیو «Pors & Rao» ساخته شده است. مشخصه اصلی این شیء کاربردی شکل خیلی طولانی آن است. به طوری که برای کار کردن با این تلفن به دو نفر نیاز است، زیرا در یک طرف صفحه شماره گیری و در طرف دیگر گوشی قرار دارد.

طولانی ترین تلفن دنیا!

طولانی ترین تلفن دنیا!

طولانی ترین تلفن دنیا!

طولانی ترین تلفن دنیا!


ویدیو مرتبط :
طولانی ترین خواستگاری دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر آغاز سفر طولانی بزرگترین قایق خورشیدی دنیا



 

 

تصاویر آغاز سفر طولانی بزرگترین قایق خورشیدی دنیا

 

بزرگترین قایق خورشیدی دنیا با ۶ سرنشین سفر دور دنیای خود را که هشت ماه به طول می انجامد از بندر موناکو در فرانسه آغاز کرد.

این قایق که Tûranor PlanetSolar نام دارد و بزرگترین قایقی است که انرژی خود را از خورشید تامین می کند روز دوشنبه ۲۷ سپتامبر با پرچم سوئیس از بندر موناکو در فرانسه سفر خود را آغاز کرد.

هدف از ماموریت سفر دور دنیای این قایق خورشیدی کسب اطلاعات جدید در عرصه بهبود حرکت و توسعه وسایل حرکتی خورشیدی است.

این قایق بزرگ به طول ۳۱ متر و عرض ۱۵ متر بوده و دارای سحطی پوشیده از ۵۳۷ متر مربع پانل خورشیدی فتوولتائیک است.

سفر دور دنیای این قایق خورشیدی در مجموع ۸ ماه به طول می انجامد در این سفر، قایق از سواحل شرقی و غربی آمریکای شمالی عبور کرده و از طریق مکزیک به شهرهای سیدنی، سنگاپور و امارات متحده غربی می رسد. رافایل دومیان، ۳۷ ساله بنیانگذار این پروژه یکی از ۶ عضو کادر قایق است.

واژه Tûranorکه برای نامگذاری این قایق خورشیدی به کار رفته از رمان سه گانه ارباب حلقه ها اثر "تالکین" گرفته شده و به معنی "قدرت آفتاب" است...../تحلیل:مهر