سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طوفان زیبای «گل رز» در مریخ +عکس


فضاپیمای کاسینی ناسا تصویری از یک طوفان شدید و بزرگ در سطح مریخ گرفته که در نگاه اول شبیه یک گل رز بزرگ است که برگهای اطرافش سبز هستند، اما در واقع طوفانی است که 20 برابر هر طوفان معمولی در زمین وسعت دارد.

نامه نیوز: فضاپیمای کاسینی ناسا تصویری از یک طوفان شدید و بزرگ در سطح مریخ گرفته که در نگاه اول شبیه یک گل رز بزرگ است که برگهای اطرافش سبز هستند، اما در واقع طوفانی است که 20 برابر هر طوفان معمولی در زمین وسعت دارد.

طوفان گل رز در مریخ +عکس

طوفان گل رز در مریخ +عکس

طوفان گل رز در مریخ +عکس


ویدیو مرتبط :
گل رز ، موسسه پرورش گل رز گاردن (باغ رز البرز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نادرترین گل رز دنیا +عکس



اخبار گوناگون - نادرترین گل رز دنیا +عکس

گل های بسیاری وجود داشته اند که از بدو آغاز حیات کره زمین تا به امروز روی این کره خاصی زندگی می کردند و البته نسل آن ها از بین رفته است اما هنوز گونه های مخنلف گل وجود دارند که ما از آن استفاده می کنیم.

اخبار گوناگون, اخبار,تصاویر رز هالفتی, کمیاب ترین گل رز,عکس رز سیاه


در میان گونه های مختلف گل هایی که روی زمین وجود دارند، گل رز بیشتر مشهور شده است زیرا زیبایی و عطر خاصی را به همراه خود دارد از این رو بسیاری از مردم دنیا به این گل علاقمند هستند ولی شاید با گونه های مختلف آن آشنایی درستی نداشته باشید.

"رز هالفتی" یکی از انواع گونه های رز است که این روزها در کره زمین دیده می شود اما بسیار نادر است به طوری که به عنوان نادرترین گل رز دنیا شهرت پیدا کرده است. این گل دارای ظاهری بسیار عجیب است و رنگی کاملا مشکی دارد.

مشکی بودن یک گل امری باورنکردنی است زیرا تنها با رنگ کردن یک گل می توان آن را مشکی کرد و راه دیگری وجود ندارد. این گل عجیب و نادر تنها در تابستان و در یک روستای دورافتاده ترکیه رشد می کند. با این حال نهایتا 50 شاخه از آن هر ساله گل می دهد.

رنگ این گل ها کاملا سیاه است و دقت خاصی در نوع رنگ آمیزی آن ها وجود دارد که شاید هر جایی نتوان آن را یافت. در بهار غنچه این گل قرمز بسیار تیره است و به مرور زمان این رنگ تیره تر می شود تا به تمام مشکی تبدیل شود. مردم این روستا رویش گل های مشکی را نشانه زندگی، عشق و مرگ و خبرهای بد می دانند.

اخبار گوناگون, اخبار,تصاویر رز هالفتی, کمیاب ترین گل رز,عکس رز سیاه

 

اخبار گوناگون, اخبار,تصاویر رز هالفتی, کمیاب ترین گل رز,عکس رز سیاه

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران