سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ یک شوتِ بی هدف و ... گل!


در خبرها خواندیم که آقای کی روش در مصاحبه ای گفته اند: «می خواهم در جام ملت ها آس رو کنم.» پیشنهاد می کنیم یک نفر به آقای کی روش توضیح دهد که یک چیز قابل پخش رو کنند. در ضمن به خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده، تذکر می دهیم که آس با «ث» است نه با «س»، نمونه اش هم همین آ.ث.میلان که همه اش توی تلویزیون اینطوری می نویسندش!




مجله خط خطی - حسن غلامعلی فرد:

* در خبرها خواندیم که آقای کی روش در مصاحبه ای گفته اند: «می خواهم در جام ملت ها آس رو کنم.» پیشنهاد می کنیم یک نفر به آقای کی روش توضیح دهد که یک چیز قابل پخش رو کنند. در ضمن به خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده، تذکر می دهیم که آس با «ث» است نه با «س»، نمونه اش هم همین آ.ث.میلان که همه اش توی تلویزیون اینطوری می نویسندش!

یک شوتِ بی هدف و ... گل!

* در خبرها خواندیم که باشگاه استقلال نامه ای به آقای نبی نوشته و در آن نامه چنین آورده که: «کشوی جادویی شما به وقتش وارد جریان های مهمتری می شود.» به باشگاه استقلال پیشنهاد می کنیم فی الفور روی جریان هایی کشوی مورد نظر واردشان شده، انگشت بگذارد و آنها را نشان مراجع ذی صلاح دهد چون از قدیم گفته اند کشو که نباید اینقدر بازیگوش باشه که. در ضمن خیلی دلمان می خواهد بدانیم که این کشوی جادویی قابلیت پرواز هم دارد یا می تواند بگوید نتیجه بازی فلان تیم با آن یکی چه می شود یا نه؟

* در خبرها خواندیم که آقای مایلی کهن گفته: «به زندان می روم تا هم خودم پاک شوم هم این فوتبال.» ما به آقای مایلی کهن پیشنهاد می دهیم در محلی که برای پاک شدن انتخاب کرده اند، تجدید نظر کنند. به نظر ما اگر وی یک دوش ناقابل بگیرد، دیگر احتیاجی به این خبرسازی ها ندارد.

* با خبر شدیم که رضا شاهرودی گفته: «مایلی کهن اگر توی گوش دایی هم می زد، او نباید چیزی می گفت.» پیشنهاد می دهیم آقای دایی مثل این خارجی ها یک کارناوال راه بیندازد، مثلا یکی از همین کارناوال هایی که یکی می نشیند یک جا و بقیه می آیند و به طور مجانی با او دست می دهند! بعد آقای دایی بنشیند آنجا و هی آقای مایلی کهن و بقیه بیایند و بزنند توی گوش ایشان. اینطوری هم احترام پیشکسوت ها حفظ می شود، هم آقای دایی می تواند وقتی پیشکسوت شد هی بزند توی گوش بقیه!

* شنیده ایم که علی دایی گفته: «نمی توانستم ببینم نوه ای غصه پدربزرگش را می خورد.» ما می خواستیم از آقای دایی بپرسیم شما مگر قبلا نمی دانستید که آقای مایلی کهن نوه داشته یا نکنه ایشان یکهو نوه دار شدند؟ به هر حال پیشنهاد می کنیم ورزشکاران قبل از هر تکل از پشت یا درگیری با مربی حتما بپرسند که نوه داری یا نه.

* باخبر شدیم که آقای مایلی کهن پس از آزاد شدن از زندان و تحمل کردن دو سه روز حبس مصاحبه کرده و گفته: «قانون نگذاشت در زندان بمانم.» ما در اینجا به این نتیجه می رسیم که آقای مایلی کهن قانون و علی دایی را دو مورد جدا از هم می داند به این نحو که قانون نمی توانسته وی را در زندان بیندازد اما دایی می توانسته، وقتی هم که ایشان از زندان آزادشده اند به این دلیل نبوده که آقای دایی رضایت داده اند بلکه قانون دست به کار شده و ایشان را که غیرقانونی (!) در زندان بوده آزاد کرده.

* در خبرها خواندیم که وکیل آقای علی دایی در پاسخ به این سوال که اگر آقای مایلی کهن باز هم اقدام به افترا زدن به آقای دایی نماید آیا باز هم از او شکایت می کنید؟ پاسخ داده: «قطعا از او شکایت می کنیم.»

ما پیشنهاد می کنیم آقای مایلی کهن یک شماره اشتراک از زندان اوین بگیرند تا موقع عزیمت به آنجا به دلیل کاغذبازی های رایج معطل نشوند چون تجربه ثابت کرده ایشان بالاخره متلک شان را خواهند انداخت و به قول قدیمی ها «دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره».

* شنیده ایم که آقای مایلی کهن عنوان کرده اند که خاطرات زندان را در یک کتاب منتشر خواهند کرد. شاید هم همین حرف باعث شده تا اهالی ادبیات و نویسندگان دست به دامان آقای دایی شوند تا ادبیات را از یک شوک و [...] عظیم نجات داده و رضایت دهند تا آقای مایلی از زندان آزاد شود.

البته ما خیلی مشتاقیم که بدانیم در طول سه روزی که آقای مایلی کهن در زندان بودند، به قدر کافی برای خودشان خاطره های خوب و بد (!) جمع کرده اند که بشود ازش یک کتاب هفت هشت جلدی درآورد یا نه اما قطعا می دانیم یکی از شخصیت های کتاب، نامش آقای «کیروشی پور» خواهد بود!


ویدیو مرتبط :
طنز ب هدف زدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدف خداوند از آفریدن مردها (طنز)



 

هدف خداوند از آفریدن مردها (طنز)

 

این مقاله فقط جنبه سرگرمی دارد و قصد توهین ندارد.

فقط خانم ها بخونند...


چرا خدا مردها را آفرید؟

1. هدف خاصی نبود

2. گِل اضافه مونده بود

3. نسخه آزمایشی بود

4. اصلا کار خدا نبود

 


چرا خدا مردها را از روی زمین برنمی دارد؟...

1. از نظر خدا مردها وجود خارجی ندارند

2. مگه ما روی زمین مرد هم داریم

3. وجود اینگونه از درندگان برای موازنه جمعیت روی زمین ضروری به نظر میرسد

4. حالا چه عجله ایه؟

 

اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟

1. چیز خاصی نمی آفرید

2. پیراشکی

3. خروس دریایی

4. فضای خالی

 

اگر جمعیت مردها منقرض شود چه می شود؟

1. مگه قراره اتفاقی بیافته

2. خارشتر کویر لوت که آفت نداره

3. اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمی گردد

4. یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر

 

چه وقت مردها عاشق می شوند؟

1. چه وقت مردها عاشق نمی شوند!

2. هر وقت مامانشون بگه

3. چون یکدفعه می شوند خودشان هم نمی دانند که کی می شوند

4. یک روز از همین روزا !

 

مردها چه وقت عشق قبلی خود را فراموش می کنند؟

1. در همون وقتی که عشق جدید خود را کشف می کنند

2. جدید و قدیم نداره فقط بازیگر نقش زن عوض میشه .(قانون 4 نیوتن)

3. بستگی تام و تمام به میزان تستسترون دارد.

4. رابطه مستقیم با نظر مادر بزرگ کودک فهیم دارد.

 

مردها معمولا هر چند مدت یکبار عاشق می شوند؟

1. هر شب

2. هر وقت که خدا بخواد

3. هر وقت تستسترون بگه

4. سیکل خاصی ندارند

 

مردها وقتی تصمیم به ازدواج می گیرند چه کار می کنن؟

1. اون موقع نمی تونن کار خاصی بکنن!

2. تمام تلاششون رو می کنن که بتونن 1 کاری بکنن!

3. به مامانشون می گن که 1 کاری بکنه چون دیگه وقتشه که اونا رسما خیلی کارا بکنن!

4. می رن کلاس آمادگی جسمانی!!

 

وقتی مردها تصمیم می گیرن ازدواج کنن چی می گن؟

1. چیزی نمی گن چون وقت عمله

2. وقت نمی کنن چیزی بگن

3. اولش چیزی برا گفتن ندارن ولی بعد که خرشون از پل گذشت نطقشون باز میشه

4. در این برهه از تاریخ طبیعی هیچ کس نمی فهمه که اونا چی می گن

 

مردها چطور زن زندگی شون رو می گیرن؟

1. با دست

2. با تور

3. با چنگول

4. با زبون


معیار مردها برای انتخاب همسر چیه؟

1. هر که پیش آمد خوش آمد

2. به روش جستجوی ترتیبی در لیست سیاه

3. ده بیست سی چهل

4. به قول مادر بزرگ پسر، دختر مثل پارچه می مونه هر روز 1 مدل بهترش میاد، وامیستن بهترش بیاد

 

چند بار گفتید واقعاً،واقعاً !! خیلی به مردها خندیدید!


پس نتیجه اینكه :

خدا مردها را آفرید كه گاهی خانمها را بخندانند و اغلب اوقات آنها را حرص بدهند !

شما جدی نگیر جهت مزاح گفتن...