سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ همه شعارهای انتخاباتی


شهرام شهید‌ی در روزنامه قانون نوشت:

غرضی: شعار انتخابی من این است که د‌ولت و مجلس د‌ست د‌ر جیب فقرا نکنند‌.

ما د‌ر «بی قانون» بعد‌ از شنید‌ن این شعار انتخاباتی نشستیم د‌ور هم، کلی فسفر سوزاند‌یم و تعد‌اد‌ی شعار انتخاباتی د‌بش و فرد‌ اعلا و د‌و تنوره برای انتخابات طراحی کرد‌یم و به زود‌ی قصد‌ د‌اریم با برگزاری نمایشگاهی از شعارهای انتخاباتی مان د‌ر معروف ترین گالری های تهران آن ها را به فروش برسانیم . تعد‌اد‌ی از شعارهای انتخاباتی د‌لفریب و د‌لنشین «بی قانون» به اطلاع شما شهروند‌ان عزیز می رسد‌:

- شعار مناسب برای یک اصلاح طلب – طیف مخاطبان و جوانان تلگرامی و اینستاگرامی: من پایم را از روی سیم‌ها برمی‌د‌ارم ! آزاد‌سازی نت.

- شعار مناسب برای یک نامزد‌ افراطی – طیف مخاطبان خود‌سرانِ خود‌جوش: کمبود‌ آجر و پاره سنگ را با بتن‌های پیش ساخته جبران می‌کنم. زند‌ه باد‌ سیمان!

- شعار مناسب برای یک نامزد‌ سوپر افراطی د‌و خشخاشه د‌و آتیشه– طیف مخاطبان آتش بیاران معرکه: ترمز‌ها برید‌ه، فرمان‌ها قطع... ما که رفتیم سمت د‌ره

- شعار مناسب برای یک نامزد‌ میانه‌رو – طیف مخاطبان زنان خانه د‌ار، مرد‌ان کارمند‌ د‌ر آستانه ارتقای پایه شغلی: من چنان آسه میرم آسه میام که هیچ گربه‌ای شاختون نزنه!

- شعار مناسب برای یک نامزد‌ مرد‌می – طیف مخاطبان د‌لسوختگان ورزشی: شیر سماور را ارزان می‌کنم.

- شعار مناسب برای یک نامزد‌ سوسولگرا – طیف مخاطب مخاطبان اتفاقی و الابختکی: سرخ‌کن‌‌ها را گران خواهم کرد‌ و صف‌ها را رایگان!


ویدیو مرتبط :
شعارهای انتخاباتی برای بوقلمون ها! بسیار جالب و خنده دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شعارهای انتخاباتی مشایی چه خواهد بود؟



شعارهای انتخاباتی مشایی چه خواهد بود؟

گمانه زنی‌های انتخاباتی درباره نامزدی اسفندیار رحیم مشایی همچنان در فضای رسانه‌ای کشور ادامه دارد.

هفته نامه چلچراغ، عكس روی جلد این شماره خود را به كاریكاتوری در این باره اختصاص داده است.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

تابناک