سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ من و زامبی و سوارز، سه تایی!


در خبرها آمده ایران، همچنان یکی از مراکز هاری دنیاست. بنده معتقدم این خبر، صددرصد توسط بنگاه های خبرپراکنی غرب و به منظور تشویش اذهان عمومی پخش شده است و من از همین تریبون، این حرکت ناشایست را شدیدا محکوم می کنم و با ذکر چند دلیل به ایادی استکبار ثابت می کنم که شدت هاری در کشورهای اجنبی به مراتب بیشتر است.





ماهنامه خط خطی - حمید پارسا: در خبرها آمده ایران، همچنان یکی از مراکز هاری دنیاست. بنده معتقدم این خبر، صددرصد توسط بنگاه های خبرپراکنی غرب و به منظور تشویش اذهان عمومی پخش شده است و من از همین تریبون، این حرکت ناشایست را شدیدا محکوم می کنم و با ذکر چند دلیل به ایادی استکبار ثابت می کنم که شدت هاری در کشورهای اجنبی به مراتب بیشتر است.

هاری ورزشی

در ورزش ایران، هاری فقط از نوع لب و دهان است. داور، یک اشتباه لُپی می کند، صد هزار نفر آدم یکصدا از روی سکوها به بستگان درجه یک داور فحش می دهند. همین و بس! حالا شما این وضعیت را مقایسه کنید با یکی مثل لوییز سوارز که مثل زامبی، با دندان های تیزش می افتد به جان بازیکن حریف. نه. من می خوام بدونم الان این هارتره یا ما؟!

من و زامبی و سوارز، سه تایی!

هاری سیاسی

اصولا یکی از تفریحات بنده، مخصوصا در ساعات صبحگاهی، گوش دادن به برنامه زنده رادیو مجلس است. نماینده های محترم مجلس با یکسری حرف های بانمک، جناح مقابل را مورد شماتت قرار می دهند که تازه آن هم محدود می شود به یکسری پلاکارد و حرف های درِگوشی و زیرگوشی! که ما قاعدتا از رادیو نمی توانیم ببینیم اما کافیست شما یک نگاه به مجلس کشورهای اروپایی بندازید. مثلا اوکراین. طرف چنان صندلی را می کند توی... حلق طرف... که انگار نه انگار هموطننند. خب شما خودتان قضاوت کنید ما هارتریم یا اون ها؟!

هاری اقتصادی

ملت به نجابت ما ندیده این روزگار. طرف با ده سر عائله از فرط گرسنگی زمین را گاز می گیرد اما آخ نمی گوید. روم به دیوار یک فحش هم به مسئولین نمی دهد. می سوزد و می سازد ولی در کشورهای به اصطلاح پیشرفته مثل یونان، وضعیت چنان خراب می شود که همه بلانسبت عین چی پاچه همدیگر را می گیرند. این اون یکی را اخراج می کند، اون یکی این را محکوم می کند. خب این یه مدل هاریه؛ اونم از نوع حاد!

هاری اجتماعی

در کشور ما هر چند وقت یک بار، آن هم برای اینکه صفحه حوادث، خالی نباشد، یک بابایی پیدا می شود تو مایه های خفاش شب که کل یوم، سی چهل تا زن و بچه را خفت می کند و می رود پی کارش، مأمورهای خدوم هم تو سه سوت گیرش می اندازند و وسط میدان شهر اعدامش می کنند. ما هم یک کیلو تخمه گلپر می خریم می رویم تماشا اما در کشورهای متمدن بیا و ببین که چه کارها نمی کنند. یارو هنوز 15 ساله نشده، یک اسلحه برمی دارد و در کسری از ثانیه یک مدرسه را با دویست نفر نوجوان می فرستد اون دنیا. خب جان من، این اگر اسمش هاری نیست پس چیه؟... حمید پارسا، خبرنگار بخش خبری بیست و سی!


ویدیو مرتبط :
آموزش لیوان چینی سه تایی و شش تایی توسط دانش آموز کلاس6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف بارسلونا در سن‌مامس/لیورپول در غیاب سوارز نیوکاسل را شش تایی کرد



تیم فوتبال بارسلونا,لیگ برتر انگلیس

هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا

توقف بارسلونا در سن‌مامس/ گلزنی مسی

تیم فوتبال بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک بازی دیگر از هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه خانگی خود سن مامس میزبان بارسلونا بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

مسی و سانچز در دقایق 67 و 69 برای بارسلونا گلزنی کردند و سوسائتا 27 و هررا 90 برای بیلبائو گلزنی کردند.

بارسلونا با این تساوی 85 امتیازی شد و کماکان در صدر جدول جای گرفته است و بیلبائو با این مساوی 37 امتیازی شد.

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس

لیورپول در غیاب سوارز نیوکاسل را شش تایی کرد

تیم فوتبال لیورپول مقابل میزبان خود نیوکاسل به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی امشب از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه خانگی خود سنت جیمز پارک و در حضور 52 هزار و 351 تماشاگر با 6 گل مغلوب لیورپولی شد که در هفته اخیر روزهای پر دردسری را به دلیل رفتار غیر ورزشی لوئیز سوارز که منجر به محرومیت 10 جلسه‌ای این بازیکن هم شد، پیش روی خود می‌‌دید.

اگر 3، استوریج 54 و 60، هندرسون 17 و 76 و بورینی 74 برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند و این در شرایطی بود که نیوکاسل از دقیقه 75 در پی اخراج دبوچی از زمین مسابقه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

لیورپول با این برد 54 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند و نیوکاسل نیز با 37 امتیاز شانزدهم باقی ماند./فارس