سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ مجموعه قوانین خالی بندی!


مجله خط خطی:

فصل یک - تعاریف


خالی بند:
خلاق، مبتکر، خوش صحبت، مجلس دار، کسی که اِند همه چیز باشد، آمیتا پاچان، کسی که با دست خالی حریف همه قاچاقچی های اسلحه به دست شود و آب هم در دلش تکان نخورد، جیسون استتام و دوستان، ماموریت غیرممکن نیز گفته اند.

افاده ای:
مونث خالی بند، زنی که مدام از وضع زندگی اش تعریف کند و هنگام حرف زدن گردنبند و گوشواره اش را به بقیه نشان دهد و ادعا کند که آنها را شوهرش از بلژیک برایش آورده است اما از نازنین اینا قرض گرفته باشد. از خودراضی، پرفیس، دختره ایکبیری، با اون صورت بوتاکسیش، دماغش هم عملی بودا ... فهمیدی؟

خالی بندان از نظر محتوای ایجاد کننده به 5 گروه کلی تقسیم می شوند:


1- جودهندگان:
جوددهندگان نوع درجه اول در عین حال پیچیده خالی بندان هستند که معمولا قربانیان خود را با این جملات به دام می اندازند: «آقا شنیدی قضیه رو؟»
این افراد به شدت به علی رمضان پور شبیه بوده و احساس خودزرنگ بینی شدید دارند. در برخورد با آنها فاصله را حفظ کرده و از بیان کلماتی مثل: «اع؟ ... نه بابا؟ ... راست می گی؟ ... جون من؟» که باعث تهییج آنها می شود، به شدت پرهیز کنید.

مجموعه قوانین خالی بندی

1- حال دهندگان: حالدهندگان خالی بندان سبک وزنی هستندکه در جوامع مجازی فعالیت گسترده تری دارند و معمولا آدم های مهربانی هستند که زیر عکس دیگران کامنت می گذارند که: «چه خوشل شدی قلبونت بلم ... عجیجم» یا اینکه از او می خواهند ادش کند.
این افراد هیچ دلیل خاصی برای کار خود ندارند و صرفا به دنبال نوعی تسکین روحی و عاطفی برای خود هستندو به طور کلی بی آزار محسوب می شوند.

1- جمشید هاشم پورها:
اینگونه از خالی بندها که در حال انقراض هستند، در گذشته فعالیت گسترده ای داشتند و معمولا به صورت دو نفره همراه با فرامرز قریبیان به جنگ قاچاقچی ها می رفتند و همه جا را به آتش می کشیدند اما با کهولت سن و آمدن بچه خوشگل هایی مثل محمدرضا گلزار و احمد پورمخبر از صحنه خالی بندی حذف شدند.
به خاطرات آنها گوش کنید و دوستشان داشته باشید.

1- آمار دهندگان:
این افراد به صورت تکی یا همراه با مجری در تلویزیون حاضر شده و آ»ار شگفت انگیزی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه می دهند؛ جوری که آدم شک می کند صبح 3 کیلو مرغ را به چه قیمتی خریده بوده است.
این افراد همیشه وجود دارند و فقط از شکلی به شکل دیگر تغییر پیدا می کنند.



فصل دو – وظایف خالی بند


ماده یک- فرد خالی بند موظف است یک بار قبل از حضور در جمع دوستان، خالی بندی خودش را برای خودش تعریف کند و نقاط ضعف و مشکلات منطقی آن را حل کند. او می تواند این کار را در آینه یا با کمک یک همکار رازدار انجام دهد.

ماده دو- فرد خالی بند موظف است خالی بندی هایش را متناسب با سن افرادی که می خواهد برای آنها تعریف کند، دسته بندی کرده و منعطف کند؛ مثلا اگر در ماجرایی که برای گروه سنی الف تعریف می کند، در اتوبان صدر ترمز دستی ماشین در حال حرکت را کشیده است، برای گروه سنی ب آن را به یک بلوار بزرگ، در گروه سنی جیم به یک کوچه عریض و در گروه های سنی بالاتر به پارکینگ خانه شان تغییر دهد.

ماده سه- فرد خالی بند موظف است در تعریف کردن خالی بندی خود چشم هایش را باریک کرده، به یک نقطه در افق دور خیره شود و ابروی سمت راستش را 12 درجه به سمت بالا متمایل کند و در حالتی مثل مکاشفه، شروع به آغاز داستانش کند.

ماده چهار- فرد خالی بند همچنین می تواند در جهان صنعتگر باشد اما تاکید دیگران روی این نکته که خالی بندان در جهان صنعتگرند، پیگرد قانونی داشته و با متخلفین به دلیل تشویش اذهان عمومی برخورد می شود.

ماده پنج- فرد خالی بند موظف است در هنگام خالی بندی مدام با مشت به کتف فرد مقابلش بکوبد و قارت قارت بخندد.
تبصره: ضربه زدن به دیگر نقاط حساس بدن دیگران پیگرد قانونی دارد.

ماده شش- حضور چند خالی بند در یک مجلس بلامانع است اما در اینصورت خالی بندان موظفند نوبت را رعایت کرده و از سمت راست شروع به تعریف کردن خالی بندی های خود بکنند. خالی بندان نباید بین حرف های دوستانشان بپرند یا آنها را نقض کنند و فقط وقتی نوبت به آنها رسید، با بیان جمله «بابا اینکه چیزی نیست» صحبت های خود را آغاز کنند.

تبصره: استفاده از یک مجری و یک کمک مجری برای نگه داشتن زمان و جلوگیری از ضایع شدن حق دیگران بلامانع است.



فصل سه – وظایف توخال زن


ماده یک- توخال زن فردی است که خالی بندی های فرد خالی بند را باور نکرده و به او می گوید: «ببند بابا ... با او قیافه ات.»

ماده دو- فرد توخال زن همچنین می تواند به فرد خالی بند بگوید: «اونجای آدم دروغگو»
تبصره: وی باید در هنگام گفتن این جمله آنجای مورد نظر را با انگشت نشان بدهد و روی آن تاکید کند تا با جاهای دیگر وی اشتباه نشود.
تبصره دو: هیچ کس حق ندارد آب را بریزد آنجای آدم دروغگو. حتی لولو.

ماده سه- فرد توخال زن باید همه خالی بندی را تا آخر گوش داده و هنگامی که به خالی بند فحش می دهد، ادب و احترام را رعایت کند.

ماده چهار- برخورد فیزیکی با خالی بند جرم است.



فصل چهار – وظایف خالی بندی


ماده یک- خالی بندی موظف است سلیس، روان، جذاب و حیرت انگیز باشد.

ماده دو- خالی بندی مسئولیتی در قبال منطقی بودن خود ندارد.

ماده سه- با خالی بندی های لوس و بی مزه بنا بر آیین نامه اجرایی مانند متن های بی مزه برخورد می شود و به آنها گفته می شود: «یخ کنی یخچال».


ویدیو مرتبط :
قوانین راهنمایی و رانندگی با آهنگ طنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوانین طلایی همسرداری برای مردان(طنز)



 

آیین همسرداری , طنز زناشویی

 

قانون اول: باید زنی داشته باشید که در کارهای خانه مثل آشپزی، تمیزکاری، گردگیری و ... خوب باشد ‎.

 

قانون دوم: باید زنی داشته باشید که موجبات سرگرمی و خنده و شادی شما را فراهم نماید ‎.

 

قانون سوم: باید زنی داشته باشید مورد اعتماد و اطمینان و راستگو‎ .

 

قانون چهارم: باید زنی داشته باشید که از بودن با او لذت ببرید و باعث آرامش خاطر شما باشد‎ .

 

قانون پنجم: خیلی خیلی اهمیت دارد که این چهار زن از وجود یکدیگر بی خبر باشند ‎!!!