سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ شما برنده یک پورشه شده‌اید!


مراقب کلاهبرداری های موبایلی باشید. شما در خیابان دماوند زندگی می کنید. این یک پیامک اصل است. برای اطمینان اگر اطلاعات شما درست است، کلمه OK را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

خبرآنلاین: مراقب کلاهبرداری های موبایلی باشید. شما در خیابان دماوند زندگی می کنید. این یک پیامک اصل است. برای اطمینان اگر اطلاعات شما درست است، کلمه OK را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

اپراتورهای تلفن همراه این روزها در رقابت‌های عجیب و غریبی دست به جذب مشتری می‌زنند که اغلب به نفع خودشان تمام می‌شود نه مشترک مورد نظر!

توجه: بخش های سیاه شده، ارسال پیام از طرف مشترک مورد نظر است.

پیامک اپراتور: شما برنده یکدستگاه پورشه شده اید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی کلمه YES را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.
YES

پیامک اپراتور: مراقب کلاهبرداری های موبایلی باشید. شما در خیابان دماوند زندگی می کنید. این یک پیامک اصل است. برای اطمینان اگر اطلاعات شما درست است، کلمه OK را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.
OK

پیامک اپراتور: شما در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه پورشه، مدل «پراید ۲۰۱۳» شرکت کرده اید و نامتان در لیست نهایی قرعه کشی قرار گرفته است. تبریک می گوییم. اگر خواهان دریافت ماشین و کسب اطلاعات تکمیلی هستید، عدد ۲۵ را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.
۲۵

پیامک اپراتور: آیا می دانید با همین پیامک هم می شود قبض موبایل را پرداخت کرد؟ امیدواریم شما برنده قرعه کشی بزرگ یک دستگاه پورشه، مدل «پراید ۲۰۱۳» باشید. می دانید شانس شما در برنده شدن چند درصد است؟ اگر می خواهید بدانید کلمه CHAND را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

CHAND

پیامک اپراتور: شما به همراه برخی از همشهریان خوش حساب در این قرعه کشی شرکت می کنید و شانس موفقیت تان خیلی بالاست. می دانید پورشه مورد نظر چه رنگی است؟ کلمه RANG را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

RANG

پیامک اپراتور: هموطن عزیز! رنگ مهم نیست، مهم نیت است. می دانید می توانید مالیات پورشه را از طریق همین پیامک پرداخت کنید تا در موقع تحویل با مشکل مالیاتی برخورد نکنید؟ کلمه YES را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

مشترک مورد نظر جواب نمی دهد.

پیامک اپراتور: می دانید در صورت فوت شما، این پورشه به فردی که شما بخواهید اهدا می شود؟ اگر می خواهید پورشه در اثر حوادث طبیعی از دست تان نرود، عدد ۵۲۰ را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

۵۲۰

پیامک اپراتور: لطفا فرد وارث و یا فرد مورد وثوق خود را معرفی کنید. شماره تلفن همراه او را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

۲۴۵۰---۰۹۱۹

پیامک اپراتور: در اولین فرصت با این فرد تماس گرفته خواهد شد. می دانید روز قرعه کشی چه روزی است؟ اگر از زمان و مکان مطلع نیستید، کلمه NOch را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.
NOCH

پیامک اپراتور: حروف را درست تایپ کنید و به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

NOch

پیامک اپراتور:در اولین قبض موبایل، زمان و مکان قرعه کشی به شما اعلام خواهد شد. راستی می دانستید می توانید دو تن از اعضای خانواده را به مراسم قرعه کشی دعوت کنید. اگر دوست دارید، کلمه AREH را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

AREH

پیامک اپراتور: شماره تلفن همراه این افراد را به ۱۵۱۶ ارسال کنید. راستی می دانید علی دایی هم پورشه دارد؟ اگر می خواهید لیست همه ستاره هایی که پورشه دارند را داشته باشید، کلمه MIKHAM را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

...خلاصه بعد از ارسال ۵۳ پیامک به اپراتور عزیز، این پیام به دست شما می رسد:

پیامک اپراتور: ثبت نام شما در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه پورشه، مدل «پراید ۲۰۱۳» با موفقیت انجام شد. در صورت موافقت با حضور در قرعه کشی، عدد ۲۰ را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

۲۰

پیامک اپراتور: شما در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه پورشه، مدل «پراید ۲۰۱۳» حضور دارید. آیا می دانید قیمت پورشه طرح پراید چند است؟ اگر می خواهید بدانید، کلمه YES را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

YES

پیامک اپراتور: آها...شما درحالی در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه پورشه طرح پراید، شرکت کرده اید که قیمت این ماشین لوکس را نمی دانید. این ماشین در حال حاضر ۳۱ میلیون تومان است. می دانید در روز قرعه کشی چقدر می شود؟ اگر نه، کلمه NO را به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

NO

پیامک اپراتور: آی آی آی...شانس در خانه شما را زده است. این خودرو لامصب مثل اسب دارد بالا می رود. تا روز قرعه کشی قیمتش می شود ۴۴ میلیون تومان. حال کردید؟ اگر حال کردید عدد ۵۲ را به ۱۵۱۶ ارسال کنید تا باقی اش را هم بگوییم...

مشترک مورد نظر جواب نمی دهد.

پیامک اپراتور: آیا می دانید قیمت تخمه آفتابگردون چقدر شده است؟ ریز قیمت آجیل شب عید را از ما بخواهید. عدد MIKHAM رو به ۱۵۱۶ ارسال کنید.

mikham

پیامک اپراتور: قبول نیست! با حروف بزرگ بفرستید.

MIKHAM

پیامک اپراتور: شما برای آجیل چه چیزهایی می زنید؟ منوی اول: پسته شور، تخمه ژاپنی، گردو، بادام هندی، فندق، بادام/ عدد ۱
منوی دوم: پسته خام، تخمه کدو، بادام بوداده، فندق/ عدد ۲
منوی سوم: نخودچی، کشمش، تخمه آفتابگردون/ عدد ۳
منوی چهارم: کشمش/ عدد ۴
منوی پنجم: آرد نخودچی/ عدد ۵
عدد دلخواه خود را به ۱۵۱۶ بفرستید تا جدیدترین قیمت بازار را در گوشی خود مشاهده کنید...

۱

پیامک اپراتور: مایه دارین ها! این نوع آجیل در حال حاضر به آجیل «تخیلی - فضایی» معروف است و در واقع خرید آن رویای آدم های خوش خیال و خرپول است. اگر روپاپرداز خوش خیال هستید، عدد ۸۱ و اگر خرپول هستید عدد ۸۲ را به ۱۵۱۶ ارسال کنید تا قیمت ها را دریافت کنید.

و این داستان برای همراهان و فرد وارث نیز تکرار می شود.


ویدیو مرتبط :
برنده شدن پراید از پورشه واقعی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنده سیاست‌های این دولت آنانی هستند که بچه‌هاشان پورشه 750 میلیونی سوار می‌شوند



 پورشه,سرمایه دارن,سیاسیتهای دولت,تورم,تولیدات داخلی,اخبار

 

حسین راغفر در گفتگو با فرارو: واردات گسترده؛ تیر خلاص دولت بر تولید داخلی

برنده سیاست‌های این دولت آنانی هستند که بچه‌هاشان پورشه 750 میلیونی سوار می‌شوند

فرارو- یک استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی گفت: «شما امروز می توانید ببینید که برنده های سیاست های این دولت از زمانی که روی کار آمده چه کسانی هستند. برنده ها کسانی هستند که بچه هاشان سوار پورشه 750 میلیون تومانی می شوند و بازنده ها نیز در همین خیابان ها به وفور دیده می شود. بازنده ها همین لشکریانی هستند که در سطل های زباله جستجو می کنند و این فقر و نکبتی است که در انظار عمومی روشن است و کسانی که در صف فروش کلیه ایستاده اند.»

 

روز گذشته عنوان شد که هیات دولت برای جلوگیری از گرانی های اخیر تصویب کرده که 24 میلیارد دلار واردات در کشور صورت گیرد. این در حالی است که «فائو» در تازه‌ترین گزارش خود نیاز ایران به واردات مواد غذایی و کالاهای اساسی را سالانه 2/6 میلیارد دلار برآورد کرده است.

 

از سوی دیگر معاون اول رییس‌جمهور این حرکت دولت را موجب ایجاد «تحولی بزرگ» در بازار كشور قلمداد کرده و معتقد است كه اختصاص این مبلغ به واردات كالا نه تنها موجب کوتاه شدن دست سوء‌‌استفاده‌کنندگان از بازار در شرایط گرانی‌های اخیر می‌شود، بلکه تا پایان سال هیچ دغدغه‌ای برای تامین کالاهای اساسی در کشور وجود نخواهد داشت.

 

بنا به مصوبه هیات دولت، کالاهای اساسی وارداتی 20 قلم از جمله گندم، گوشت قرمز و مرغ، برنج، روغن، شکر، نهاده‌های دامی و کشاورزی شامل کنجاله سویا، دانه‌های روغنی، جو و ذرت، کود، سم و بذر و همچنین دارو و واکسن را در برمی‌گیرد.

 

آیا این واردات گسترده راهکاری علمی و صحیح جهت کاهش تورم و گرانی ها می باشد؟

واردات گسترده تکمیل پروژه دولت برای نابود کردن تولید داخلی

دکتر حسین راغفر استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با فرارو گفت: «به اعتقاد من این واردات گسترده تکمیل پروژه دولت برای نابود کردن تولید داخلی است.»

وی ادامه داد: «اگر دولت این 24 میلیارد دلار را به تولید کننده داخلی یارانه بپردازد آن تولیدکننده داخلی می تواند تمام بازار گوشت و غیره ایران را برای چند سال آینده تضمین کند در حالی که این واردات گسترده عملا به معنای تکمیل پروژه نابودسازی تولید ملی است و این عمل در سالی انجام می شود که سال حمایت از تولید ملی لقب گرفته است.»

 

سیاست های دولت در راستای منافع طبقه خاصی است

این استاد دانشگاه اظهار داشت: «این سیاست دولت در راستای حفظ منافع طبقه خاصی صورت می گیرد. این دولت از ابتدا منافع طبقات خاصی را نمایندگی کرده است. اینکه دولت چه می گوید و من طرفدار چه کسانی هستم مهم نیست؛ مهم این است که ببینیم برنده ها و بازنده های سیاست های دولت چه کسانی هستند.»

 

برنده ها و بازنده های سیاست های دولت

وی ادامه داد: «شما امروز می توانید ببینید که برنده های سیاست های این دولت از زمانی که روی کار آمده چه کسانی هستند. برنده ها کسانی هستند که بچه هاشان سوار پورشه 750 میلیون تومانی می شوند و بازنده ها نیز در همین خیابان ها به وفور دیده می شود. بازنده ها همین لشکریانی هستند که در سطل های زباله جستجو می کنند و این فقر و نکبتی است که در انظار عمومی روشن است و کسانی که در صف فروش کلیه ایستاده اند.»

وی افزود: «زنان و بچه های خیابانی بخشی دیگر از این بازنده ها هستند در حالی که برنده های سیاست های دولت یک گروه قلیلی هستند که از ارتباط هایی که با دولت و توزیع این منابع داشتند بیشترین استفاده را کردند.»

 

وی خاطرنشان ساخت: «نباید این موضوع را فراموش کرد که طبیعی است هر دولتی که به دنبال منافع یک گروه خاصی است سعی می کند با توضیح و توجیه مناسبی که ارائه می کند و یا حداقل با ظاهرسازی مسئله خود را طرح کند. یعنی هیچ دولتی نمی آید بگوید که تولید را نابود می کند بلکه می گوید قصد داریم بازار را تنظیم کنیم و برای تنظیم بازار اقدام به واردات می کنیم و این همین حرفی است که دولت کنونی می زند.»

 

وی تاکید کرد: «تمامی دولت هایی که حافظ منافع طبقات خاصی هستند چیزی جز این نخواهند گفت و بنابراین ما نمی توانیم انتظار چیز دیگری جز این داشته باشیم.»

 

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: «قرار بوده این دولت در ظرف این چند سال تنظیم بازار کند ولی متاسفانه مسئله اصلی که در استفاده از منابع عمومی وجود دارد گزینه هایی است که شما می توانید از این سرمایه گذاری ها استفاده کنید. یکی از این گزینه ها این است که هزینه - فرصت سرمایه گذاری چیست؟ این پولی که قرار است دولت صرف واردات کند می تواند مصروف تولید در داخل کند و این 24 میلیارد دلار که چیزی حدود 45 هزار میلیارد تومان می شود می تواند تولید ملی ما را حداقل در بخش هایی که دولت قصد واردات دارد به شدت متحول کند.»

 

وی ادامه داد: «بنابراین دولت با پرداخت کمک به این بخش های تولیدی می تواند مطمئن شود که بسیاری از تولیدکنندگان ما نیازهای بازار داخلی را تضمین خواهند کرد.»

 

راغفر در پایان گفت: «من فکر می کنم بهتر از تولیدکننده داخلی کسی دیگری نیست که بتوان به آن اتکا و اعتماد کرد تا که آنها این تضمین بازار را برای کشور انجام دهند. این اقدام بنیان های تولید در کشور را تقویت می کند؛ کاری که این دولت در ظرف 7 سال گذشته به نابودی آن کمر همت بسته است و این واردات عملا تیر خلاصی به پیشانی بسیاری از بخش های تولیدی کشور است.»/فرارو