سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ زمستان گرم خود را چگونه گذراندید؟!


حمید پارسا در مجله خط خطی نوشت: البته بر همه واضح و مبرهن است که به کوری چشم دشمنان فرضی، زمستان ما همچنان بهار تشریف دارد. حالا این وسط، یک عده مثل مهندس اصغری که یکسره می گویند چرا هوا گرم است را باید به کامران نجف زاده عزیز سپرد تا چنان در بیست و سی ضایعش کند که عیش ما را در زمستان خراب نکند.

 
 
 
 
مجله خط خطی - حمید پارسا: البته بر همه واضح و مبرهن است که به کوری چشم دشمنان فرضی، زمستان ما همچنان بهار تشریف دارد. حالا این وسط، یک عده مثل مهندس اصغری که یکسره می گویند چرا هوا گرم است را باید به کامران نجف زاده عزیز سپرد تا چنان در بیست و سی ضایعش کند که عیش ما را در زمستان خراب نکند.

یکی از علت های گرم بودن زمستان امسال، تحقق عبارت «شعار هر چی مرده، بهار برمی گرده» بود. در همین راستا بازداشت میم ر ملقب به رحیم پاک دست، چنان توپمان کرد و ما را به فضا برد که زبانم لال، رِدبول با ماست موسیر هم چنین کاری با ما نمی کرد.

درادامه مسیر بازگشت بهار، در حالی که ما همچنان از پاک دستی دولت سابق، داغ شده بودیم و تلو تلو می خوردیم، نامه الهی جونم مرگ نشی میم ر یا همان رحیم پاک دست به رییس بزرگ باز هم بر درجه تب ما افزود به گونه ای که پدر محترم از ما خواست دهانمان را باز کرده، ها کنیم که مبادا ما هم به راه پاک دستان رفته باشیم!

یکی دیگر از علل گرم بودن زمستان امسال، اثر پروانه ای لنگ های دراز جناب جان کری و زبان بدن جواد خان ظریف در زنو بود که باعث شد عده ای دلواپس گرمازده چنان حرارت شان بالا بزند که لخت شده به میدان بیایند و چنان در ذم پیاده روی حرف بزنند که بنده از ترس اینکه انگ سیاسی بخورم، هرگونه پیاده روی صبحگاهی را تعطیل و دچار هشت کیلو اضافه وزن بشوم.

در زمستانی که گذشت گوش دادن به موسیقی ممنوع شد و بنده هم که ذاتا خیلی بچه حرف گوش کنی هستم تمام نوارهای علی عبدالمالکی و عبدالحسین مختاباد را شکستم و فقط به نوای دل انگیز پشتم گرمه عموی یادگار از تلویزیون گوش سپردم.

در پایان انشای خود لازم است مراتب انتقاد خود را از حرارت بخار سونا و جکوزی منزل فلانی و فلانی که به گفته یکی از نمایندگان مجلس دارند حالِ دنیا را می کنند و یکی از دلایل اصلی گرمای زمستان امسال بودند، اعلام کنم. این بود انشای من... نتیجه گیری هم نداریم!


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه سریال زمستان گرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمستان گرم و نرم و خزدار من!


تنوع لازمه زندگی است و این را چه كسی بهتر از طراحان لباس می‏دانند؟ دنیای آنها دنیای تنوع است و هیچ دو سال پشت‌سر همی شبیه هم نخواهد بود!