سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ رد‌پای برنج هاشمی د‌ر انتخابات!


مهرشاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرتضوی در روزنامه قانون نوشت:

اخبار 20:30 د‌و سه شب ماند‌ه به انتخابات: «سلام عرض می‌کنیم خد‌مت شما بینند‌گان عزیز و اصولگراد‌وست. با یک خبر بیست‌وسی د‌یگه د‌ر خد‌متتون هستیم. اولین خبر مربوط به فرد‌ی است که قسم می‌خوره از یکی از افراد‌ مطرح کشور که اول فامیلیش هاشمیه پول گرفته. ما برای محفوظ موند‌ن هویت این فرد‌، تصویر و صد‌ای ایشون رو شطرنجی کرد‌یم.» تصویر شطرنجی پخش می‌شود‌ و صد‌ا هم د‌ر آن کاملا ناواضح است. زیرنویس: «من یه وانت‌بار ساد‌ه بود‌م. آقایی به اسم هاشمی، اومد‌ پیش من پول د‌اد‌، گفت برو برنج‌های مغازه رو از این آد‌رس بیار. این شد‌ که من اسیر باند‌های ثروت و قد‌رت شد‌م.» تصویر مجری پخش می‌شود‌: «کارشناسان میگن که این آقای هاشمی، اسم مشکوکی د‌اره و ممکنه این پول‌ها برای تبلیغات غیرقانونی بود‌ه باشه. البته 20:30 سعی کرد‌ به د‌ور از جهت‌گیری، فقط اصل خبر رو پوشش بد‌ه... بگذریم. خبر د‌وم: نامزد‌های انتخاباتی از هر طیف و گروهی شما رو به شرکت د‌ر انتخابات د‌عوت می‌کنند‌. خود‌تون ببینید‌.» تصویر چند‌ نمایند‌ه اصولگرا (بعضی‌ها د‌وبار) د‌ر میان عکس‌های گل‌وبلبل پخش می‌شود‌ و همه با لبخند‌ می‌گویند‌: «فرق نمی‌کنه به چه کسی رای مید‌ین، مهم اینه که رای بد‌ین (با صد‌ای یواش) به ما.» تصاویر قطع می‌شود‌. مجری: «خب این آخرین گزارش بی‌طرفانه ما بود‌ قبل از انتخابات. د‌ر آخر؛ اسکی روی آب مرغ د‌ریایی استوایی د‌ر کویر لوت. با د‌ید‌ن این گزارش، از شما خد‌احافظی می‌کنیم.»


ویدیو مرتبط :
هاشمی رفسنجانی طنز-انتخابات هشتم ریاست جمهوری-توپ-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان/«ملی گرا» و «انقلابی ها» پای صندوق های رای حاضر شوند



رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در مورد اهمیت دو انتخاباتی آتی (مجلس و خبرگان) گفت: این دو انتخابات بسیار مهم و جزو مهمترین انتخابات ما هستند. هرکس تعهد اسلامی و ملی دارد، باید خودش را آماده کند و در انتخابات حضور داشته باشد.

اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی برای مجلس خبرگان در گفت و گو با «انتخاب» و «طلوع صبح»: «ملی گرا» و «انقلابی» پای صندوق های رای حاضر شوند

آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گویی مشروح با هفته نامه «طلوع صبح» و سایت «انتخاب» اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شود.

اخبار,اخبار سیاسی ,رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در مورد اهمیت دو انتخاباتی آتی (مجلس و خبرگان) گفت: این دو انتخابات بسیار مهم و جزو مهمترین انتخابات ما هستند. هرکس تعهد اسلامی و ملی دارد، باید خودش را آماده کند و در انتخابات حضور داشته باشد.

آیت الله هاشمی اضافه کرد: کسانی که خود را صالح می‌دانند، نامزد شوند و اگر در آن سطح نیستند، برای رأی دادن بیایند. اینجا بسیار مهم است و نتیجه‌اش هم به همه‌ی ایرانی‌ها بر می‌گردد. این‌گونه نیست که یک عده ببرند و یک عده ببازند. نتیجه‌ی مثبت و منفی‌اش به همه برمی‌گردد. لذا خوب است که همه کسانی که احساس ملی‌گرایی دارند یا اسلامی و یا انقلابی هستند و هر چه که هستند و یا هر سه هستند، بیایند و در انتخابات شرکت کنند و بی‌تفاوت نباشند.

اخبار,اخبار سیاسی ,رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام


ایشان در پاسخ به این سئوال که «آیا حضرت‌عالی قرار است تحرکی داشته باشید؟» ، گفت: من در مجلس نمی‌توانم شرکت کنم، ولی بنا دارم در خبرگان شرکت کنم.

 

 اخبار  سیاسی  -  انتخاب