سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ تهیه داروی تقویتی با همکاری گربه‌ها


محمد صفاجویی در وبسایت چیزنا نوشت:

به گربه‌ها دقت کردید؟ خیلی دقت نکنید! چون احتمالا چیزهایی می‌بینید که اصلا مناسب سن و سال‌تون نیست. بله همین گربه‌هایی که مظهر گوگولیّت هستن، یک وجه پنهان دارن که تمام اون بخش مگولیّت‌شون رو زیر سوال می‌بره.

فقط کافیه یه باد بزنه. اصلا هم مهم نیست ظل گرماس یا چله سرما. فقط یک باد لازمه. در حد نسیم حتی. آخه من نمی‌دونم باد دقیقا از چه نقاطی و به چه شکلی عبور می‌کنه که این داستان رو برای گربه‌ها ایجاد می‌کنه. والا ما‌ام باد می‌خوریم ولی جنبه‌اش رو داریم. حداقل در ملا عمومی ناله نمی‌کنیم.

همه اینا رو به این خاطر گفتم که الان ۴۰ ساعته نخوابیدم. نه اینکه فکر کنید ذهنم درگیر مشغله‌های جورواجور فکری بوده، چون اون که دیگه عادیه؛ بلکه به‌خاطر صدای شرم‌آور یه گربه‌اس که دقیقا پشت پنجره من رو به‌عنوان مکانی برای عملی کردن مقاصد شومش انتخاب کرده.

این دوست‌مون دو سه روزه به بهونه یه نیمچه باد، کل گربه‌های محله رو با هم درگیر کرده. از صبح خروس‌خون، یه سری گربه دم‌سیخ، زوزه‌کشان دارن این پشت دعوا می‌کنن. آدم یاد سریال فاطما گل می‌افته.

برخورد پدر و مادر‌ها هم با بچه‌هاشون توی چنین مواقعی جالب توجهه. مثل اون بچه‌ طفل معصومی که به باباش گیر داده بود «بابایی این گربه‌هه رو که گریه می‌کنه کمک کنیم» و پدره واقعا نمی‌دونست چه‌جوری فرزند دلبندش رو از اون فضای منفی هجده دور کنه و بهش بقبولونه که اون نیازمند کمک نیست و چیز دیگه‌ای لازم داره.

پس از ۴۰ ساعت بیداری که دیگه داره ۴۱ ساعت می‌شه و دوست‌مون هنوز داره ناله‌های ممتد یا مقطع می‌کنه، به یه نتیجه مثبت رسیدم که شاید زندگی‌ من و شما رو دگرگون کنه؛ تهیه داروهای تقویتی با همکاری گربه‌ها. مطمئنم به ذهن استیو جابز و بیل گیتس هم نرسیده. یا شاید هم رسیده و روشون نشده بگن.


ویدیو مرتبط :
طنز!...داروی ترک اعتیاد آفاق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهیه كننده سینما: اعتراض به داروی ها در جشنواره فیلم فجر حرفه ای نیست




تهیه كننده سینما: اعتراض به داروی ها در جشنواره فیلم فجر حرفه ای نیست

 

تهیه كننده فیلم سینمایی 'به كبودی یاس' اعتراض برخی از سینماگران به نحوه انتخاب آثار در بخش های 'مسابقه' و 'نوعی نگاه' جشنواره فیلم فجر را حرفه ای ندانست و بر پذیرش قوانین این رویداد هنری تاكید كرد.

'ابراهیم اصغری' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر یك رویداد اجتماعی، فرهنگی وهنری است و كسانی كه در این جشنواره حضور می یابند باید به قوانین آن احترام بگذارند.

تهیه كننده فیلم سینمایی شور شیرین تصریح كرد كه قوانین جشنواره فیلم فجر كاملا مشخص است و فیلمسازان در زمانی كه درخواست حضور فیلمشان را در این رویداد سینمایی ارائه می دهند این قوانین را می بینند.

وی یادآور شد: باید بپذیریم همه فیلمسازان خواسته هایی دارند و تلاش همه بر این است تا فیلمشان به رتبه ای قابل توجه در جشنواره فیلم فجر برسد.

به گفته اصغری، فیلمسازان با بالابردن كیفیت اثارشان می توانند حضور اثرشان را در بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم فجر تضمین كنند.

وی درباره اعتراض برخی از سینماگران به حضور نیافتن در بخش مسابقه سینمای ایران گفت: نكته اصلی این است كه اگر فیلم این فیلمسازان در بخش مسابقه پذیرفته می شود این اعتراضات وجود نداشت. اعتراض به عدم پذیرش یك اثر سینمایی در بخش مسابقه هر جشنواره ای حرفه ای نیست و فیلمسازانی كه تجربه حضور در چند جشنواره بین المللی را دارند باید بیش از دیگر فیلمسازان این قاعده را رعایت كنند.

اصغری خاطر نشان كرد: به هر حال قوانین جشنواره فیلم فجر كاملا مشخص است و بهتر است بجای اعتراض به بررسی مشكلات موجود در یك اثر سینمایی بیشتر توجه كنیم.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود....../تحلیل:ایرنا