سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ ترامپ، قبلا «خانوم بهداشت» بوده!


راستش ما هم مثل شما زیاد به سخنان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا توجه نمی کنیم اما کارشناسان بودائی که به تناسخ اعتقاد دارند، سعی کردند با مطالعه روی رفتار و سخنان ایشان بفهمند در زندگی قبلی اش چه چیزی یا چه کسی بوده.

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی: راستش ما هم مثل شما زیاد به سخنان دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا توجه نمی کنیم اما کارشناسان بودائی که به تناسخ اعتقاد دارند، سعی کردند با مطالعه روی رفتار و سخنان ایشان بفهمند در زندگی قبلی اش چه چیزی یا چه کسی بوده:

ترامپ: مقامات آمریکا در ترک مذاکرات از من تقلید کنند

مقامات آمریکا در این زمینه چیزی نگفتند و به نشان دادن عکسی از ترامپ بسنده کردند و گفتند: «الان می دوئیم تقلید می کنیم ازت!»

ترامپ آزادی زندانیان توسط ایران و آمریکا را محکوم کرد

احتمالا ترامپ در زندگی قبلی اش بطری دلستر بوده. محققان بر این باورند که بطری های دلستر (به خصوص لیمو) اخلاق عجیب و غریبی دارند. آنها همیشه از آزادی زندانیان ناراحت می شوند و معتقدند «جای مرد تو زندونه». این بطری ها دوست ندارند در زندان بی یار و یاور بمانند و همیشه دل شان برای زندانی هایی که می روند تنگ می شود.

ترامپ، قبلا «خانوم بهداشت» بوده!

ترامپ: هواپیمای اوباما هوا را آلوده می کند

یکی از احتمالات این است که ترامپ در زندگی گذشته اش «خانوم بهداشت» بوده. اگر یادتان باشد خانم بهداشت کسی بود که هر روز ناخن های بچه ها را چک می کرد و اگر ناخنت را از کتف (!) نگرفته بودی، تو را «گوش به دست» می برد دفتر. الان هم ترامپ همچین حالی دارد. خب داداش هواپیما به هر حال دود داره دیگه! تازه اون با جت میره، سوار توپولوف که نشده! اصلا نکنه شما خودت بخوای بری سوئیس، با دوچرخه میری؟!

ترامپ: قصد «پوتین» هدف قرار دادن داعش است

به نظر 99 درصد متخصصان، دونالد ترامپ در زندگی قبلی اش یک جور جواد خیابانیِ آمریکایی بوده و جمله کاملش هم به این شکل گفته شده: «قطعا پوتینی که به داعش حمله می کنه، می خواد داعش رو هدف بگیره. باریکلا پوتین». آن یک درصد دیگر هم معتقدند ترامپ بیشتر به نمونه آمریکایی آقای علیفر شبیه است، چون منتقد اصلی دفاع خطی نیروهای داعش بوده و آن را بلای جان این گروه تروریستی می داند.

ترامپ: اگر معلمان را مسلح کنید، تیراندازی ها رخ نمی دهد

یکی از گزینه های ممکن درباره هویت قبلی دونالد ترامپ، نگاتیو فیلم است، آن هم فیلم های وسترن. جایی که هر کسی دم دستش اقلا دو سه تا تفنگ داشت. یکی برای تیراندازی اول صبح، یکی برای ظهر تا غروب، و آخری هم مخصوص تیری در تاریکی. الان هم اظهارنظر ترامپ یک چیزی توی این مایه هاست: «به معلمان تفنگ بدهید که اگر دانش آموزی خواست تیراندازی کند، آنها سریع تر عمل کنند و مخش را بپاشند به دیوار. اگر هم دوست ندارید کلا تیراندازی شود، به معلمان نحوه استفاده از قنداق تفنگ را یاد بدهید تا اگر خدای نکرده دانش آموزی درس نخواند، خیلی دقیق بزنند وسط گیجگاهش.»

ترامپ: باید ورود همه مسلمانان به آمریکا منع شود.

اوباما از محققان خواهش کرد این بخش را خودش توضیح بدهد. وی پس از در آوردن کتش، در تشریح این موضوع که ترامپ در زندگی قبلی اش چه بوده، گفت: «ببین یارو! تو توی زندگی قبلیت هیچی نبودی. الانم هیچی نیستی! هیچی ام نمیشی. من مادربزرگ خودم مسلمونه! تمام فک و فامیلم مسمونن. 78 درصدآمریکا مسلمونن... دِ ولم کن ببینم چی میگه!»

تا محققان به آقای اوباما گل گاو زبان می دهند و تضمین می کنند که ترامپ رییس جمهور نخواهد شد، ما با شما خداحافظی کرده و پیشنهاد می کنیم نزدیک دونالد ترامپ نشوید، می گویند واگیردار است.


ویدیو مرتبط :
روی دیگر دونالد ترامپ قبلا از رییس جمهور شدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طنز : خرید کردن خانوم ها در یک نگاه!!!


 
 
 

خرید کردن خانوم ها در یک نگاه!!!