سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طراحی خلاقانه بسته بندی پاستا!


«هوش» و «بسته بندی پاستا» دو چیزی هستند که تا به حال به ندرت در کنار هم دیده ایم.

صبح بخیر: «هوش» و «بسته بندی پاستا» دو چیزی هستند که تا به حال به ندرت در کنار هم دیده ایم اما شرکت نیکیتا به تازگی این کار را در بسته بندی های خود انجام داده و پاستا را به شکل مو به کار گرفته است. 

طراحی خلاقانه بسته بندی پاستا!

طراحی خلاقانه بسته بندی پاستا!

طراحی خلاقانه بسته بندی پاستا!

طراحی خلاقانه بسته بندی پاستا!

طراحی خلاقانه بسته بندی پاستا!


ویدیو مرتبط :
بسته بندی خلاقانه هدیه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی جدید و خلاقانه بسته‌های شامپو


شرکت‌ها و افراد مختلف همواره سعی در بازطراحی و بهبود بسته‌بندی محصولات داشته‌اند. به تازگی طراحان با ترکیب هنر و خلاقیت نوع جدیدی از بسته‌های شامپو را معرفی کرده‌اند که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، هم‌زمان یکی از مشکلات مصرف‌کننده‌ها و بازیافت محصولات را حل کرده است.

وبسایت zoomit.ir - علی قدس: شرکت‌ها و افراد مختلف همواره سعی در بازطراحی و بهبود بسته‌بندی محصولات داشته‌اند. به تازگی طراحان با ترکیب هنر و خلاقیت نوع جدیدی از بسته‌های شامپو را معرفی کرده‌اند که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، هم‌زمان یکی از مشکلات مصرف‌کننده‌ها و بازیافت محصولات را حل کرده است.

طراحی جدید و خلاقانه بسته‌های شامپو

در سال ۱۹۶۰ زمانی که شرکت‌های تولید‌کننده‌ی شامپو استفاده از شیشه برای طراحی بسته‌های شامپو را کنار گذاشتند، فکر نمی‌کردند نوآوری آن‌ها تا سال ۲۰۱۶ پایدار باقی بماند. امروزه بسته‌های پلاستیکی را می‌توان در تمامی فروشگاه‌ها با مارک‌ها و محتویات گوناگون مشاهده کرد. با این حال به نظر می‌رسد با گذشت ۲۰ تا ۳۰ سال از عرضه‌ی این نوع از ظروف، زمان تغییر فرارسیده است.

ماریلو ولنت، یکی از طراحان و معماران مطرح در دنیا است که بیشتر طرح‌های خود را با تمرکز بر بهینگی در فضا و استفاده ارائه می‌کند. این فرد با طراحی دوباره‌ی ظرف‌های شامپو نوع جدیدی از بسته‌بندی را به نمایش گذاشته است. ماریبو با تلاش بر سادگی ظاهری و حذف درهای معمول در بسته‌بندی شامپو یک طراحی یکپارچه از ظرف را ارائه داده است.

طراحی جدید و خلاقانه بسته‌های شامپو

با این حال طرح جدید صرفا جنبه‌ی زیبایی ندارد و یکی از مسائل مهم صنعت را حل کرده است. دَرِ ظرف‌های فعلی شامپو از جنسی متفاوت با جنس بدنه‌ی آن ساخته می‌شود، بنابراین فرآیند جداسازی و بازیافت این محصولات به دلیل تفاوت در جنس با مشکلات زیادی مواجه است. در نتیجه با طراحی و ساخت یک ظرف با بدنه‌ای یکپارچه و یک جنس می‌توان از سد این مشکلات عبور کرد. به علاوه استفاده از یک ماده‌ با انعطاف‌پذیری بالاتر این امکان را به مشتریان می‌دهد که تا قطره‌ی آخر مایع موجود در ظرف را استفاده کنند.

با تمام این اوصاف به نظر نمی‌رسد خیلی زود شاهد عرضه‌ی گسترده‌ی این طرح در بازار مصرف‌کنندگان باشیم چرا که شرکت‌های تولید‌کننده باید فرآیند ساخت خود را برای عرضه‌ی این محصول جدید بازطراحی کنند. بنابراین هزینه‌های زیاد این کار خیلی به مذاق مدیران خوشایند نیست. در حال حاضر ماریلو ولنت برای تولید انبوه ایده‌ی خود به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردد.

طراحی جدید و خلاقانه بسته‌های شامپو