سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طراحی جالب کلاه فوتبال آمریکایی! +عکس


بالاخره فشن راه خود را سوی به ورزش فوتبال آمریکایی نیز باز کرد. طراحان فشن این بار کلاه های فوتبال را موضوع طراحی های خود قرار داده اند تا بر هیجان مسابقات Super Bowl منطقه نیویورک (بخاطر میزبانی این شهر برای مسابقات امسال) بیفزایند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: بالاخره فشن راه خود را سوی به ورزش فوتبال آمریکایی نیز باز کرد. طراحان فشن این بار کلاه های فوتبال را موضوع طراحی های خود قرار داده اند تا بر هیجان مسابقات Super Bowl منطقه نیویورک (بخاطر میزبانی این شهر برای مسابقات امسال) بیفزایند.

اعضای شورای طراحان فشن آمریکا (CFDA) این بار با لیگ فوتبال ملی و بلومینگدیلز همکاری کرده اند و کلاه های بازیکنان را طراحی کرده اند. هر یک از برندهای فشن کلاه مخصوص خودشان را دارند که در زیر آنها را مشاهده می کنید.

نیکول میلر


بجلی میشکا


دنیس باسو


بلومینگدیلز


بتسی جانسون


دونا کاران


دایان وون فورستنبرگ


کنت کول


مارکزا


نارسیسو رودریگز


جان وارواتوس


ویدیو مرتبط :
ترفندی جالب در فوتبال آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی جالب اتاق با هزاران استیکر ! / عکس


طراحی اتاق با هزاران استیکر !