سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طبیعت چه کارها که نمی کند +عکس


تصاویر زیر بزرگترین پل طبیعی جهان را نشان می دهد که Xian Ren Qiao نام دارد. این پل زمانی تشکیل شد که کوه آهکی ای که بر فراز رودخانه ی قرار داشت از هم شکافته شد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: تصاویر زیر بزگترین پل طبیعی جهان را نشان می دهد که Xian Ren Qiao نام دارد. این پل زمانی تشکیل شد که کوه آهکی ای که بر فراز رودخانه ی  قرار داشت از هم شکافته شد. این پل در چین واقع شده و تا مدت ها کشورها ی دیگر از وجود آن بی خبر بودند.

در سال 2009 پژوهشگری به نام Jay Wilbur هنگام بررسی نقشه های گوگل به ساختاری طبیعی بر خورد که روی رودخانه ای در چین ایجاد شده بود. از نظر او این ساختار می توانست بزرگترین پل طبیعی جهان باشد.  Wilbur در سال 2010 به چین رفت و اندازه واقعی پل را به دست آورد: 138 متر طول و 71 متر ارتفاع.
















ویدیو مرتبط :
عکس هایی از طبیعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عظمت طبیعت را با این عکس ها درک کنید