سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

صعود به قله کوه با هالتر 75 کیلویی! +عکس


کوهنوردان بسیاری تا به حال به قله کوه البروس که بلندترین کوه اروپا است صعود کرده اند ولی هیچ کس تا به حال به فکر کاری که وزنه بردار روسی Andrey Rodichev در صعود به این قله انجام داده است نیفتاده است.

وبسایت تاپ ناپ: کوهنوردان بسیاری تا به حال به قله کوه البروس که بلندترین کوه اروپا است صعود کرده اند ولی هیچ کس تا به حال به فکر کاری که وزنه بردار روسی Andrey Rodichev در صعود به این قله انجام داده است نیفتاده است. این ورزشکار با یک هالر 75 کیلویی این کوهنوردی را به شروع کرد و به پایان رساند. او با این کار دو ورزش کاملا متفاوت را با هم ترکیب کرده است یکی کوهنوردی که نیاز به استقامت و بدنی چابک دارد و دیگری وزنه برداری که به قدرت عضلانی لحظه ای و بدنی سنگین وزن و پر قدرت نیاز دارد.

سعود به قله کوه با هالتر 75 کیلویی

سعود به قله کوه با هالتر 75 کیلویی

سعود به قله کوه با هالتر 75 کیلویی

سعود به قله کوه با هالتر 75 کیلویی

سعود به قله کوه با هالتر 75 کیلویی


ویدیو مرتبط :
صعود اولین گروه موتور سوار به قله ارفه کوه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویشکا آسایش به قله دماوند صعود کرد+عکس



ویشکا آسایش,ویشکا آسایش و صعود به قله دماوند

 ویشکا آسایش به قله دماوند صعود کرد+عکس

ویشکا آسایش بازیگر سینما، که در مجسمه سازی و طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد، صبح روز یکشنبه 24 شهریور به قله دماوند صعود کرد، تا به شکل حرفه ای پا به دنیای کوهنوردی بگذارد.

ویشکا آسایش بازیگر سینما، که در مجسمه سازی و طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد، صبح روز یکشنبه 24 شهریور به قله دماوند صعود کرد، تا به شکل حرفه ای پا به دنیای کوهنوردی بگذارد.


آسایش پیش از صعود به قله دماوند در گفت و گویی درباره انگیزه اش از این کار گفت:«سراغ کوهنوردی نرفتم که ماجراجویی کنم یا از خودم قهرمان بسازم. کوهنوردی خیلی برایم جدی‌ است. اصلا شوخی نمی‌گیرم. بدون حرف پیش، برنامه‌ام این است که هفته‌ای یک بار کوههای حرفه‌ای را بروم. دیگران را نمی‌دانم اما من خودم دوست دارم مدام از آن چیزی که هستم یکی دو قدم جلوتر بروم چون دیگر بازیگری صرف، راضی‌ام نمی‌کند یعنی دیگر بعد از بازی در یک نقش، حس نمی‌کنم کار خیلی شاقی انجام داده‌ام یا مثلا موفقیتها در این عرصه برایم کافی نیست.»


او در ادامه تاکید کرده که قصد دارد کوهنوردی را به شکل حرفه ای ادامه دهد:« دلم میخواهم کاری را که خیلی دوستش دارم دنبال کنم. اگر کاری را شروع میکنم همینطوری تفریحی نباشد. یک سری از کارها برای من جدی است و خودم را مجبور میکنم در آنها به حد حرفه‌ای برسم. کلا هرچه کار سختتر باشد برای من جذابیت بیشتری دارد. دوست دارم سختی بکشم و محدودیتهایم را بشکنم. فکر میکنم آدم وقتی از پس یک کار سخت بربیاید قطعا در کارهای بعدی هم موفق‌تر است.»ویشکا آسایش به همراه تیمی حرفه ای صبح روز یکشنبه به قله دماوند صعود کرد.


دیگر ادامه مسیر به عنوان بازیگری صرف راضی‌ام نمی‌کند
آسایش در تازه ترین گفتگویش با «هفت صبح» هم گفته است که دوست دارد مدام از آن چیزی که هست دو قدم جلوتر برود چون دیگر ادامه مسیر به عنوان بازیگری صرف راضی‌اش نمی‌کند یعنی دیگر بعد از بازی در یک نقش حس نمی‌کند کار خیلی شاقی انجام داده یا مثلا موفقیت‌ها در این عرصه برایش کافی نیست: "خودم به شخصه مجسمه‌سازی را خیلی دوست دارم برای خودم کار می‌کنم. هیچ وقت هم دلم نخواسته آنها را به نمایش بگذارم. اگر یادتان باشد پارسال هم اصلا برای نمایشگاهم خبررسانی نکردم چون برای من آن وجهش خیلی مهم بود که نمایشگاه بگذارم و ببینم به عنوان یک مجسمه‌ساز چقدر می‌توانم موفق باشم، نه فقط به عنوان «ویشکا آسایش» که حالا کار مجسمه هم می‌کند! برای همین به هیچ کس هم نگفتم."

 

ویشکا آسایش,ویشکا آسایش و صعود به قله دماوند

 
همه عشقمان این بود که بدویم پلنگ‌چال صبحانه بخوریم
آنطور که می‌گوید از دوران دبیرستان به کوهنوردی علاقمند بوده و هر جمعه صبح زود می‌رفته درکه تا فقط بدود: "دوره دبیرستان دوستی داشتم که به اصطلاح پای کوه رفتن من بود. هفته‌ای یک بار جمعه‌ها صبح زود از سیدخندان تاکسی می‌گرفتیم می‌رفتیم تجریش و بعد هم درکه. همه عشقمان این بود که بدویم برویم بالا ایستگاه مثلا پلنگ‌چال صبحانه می‌خوردیم بعد دوباره می‌دویدیم می‌آمدیم پایین. هدفمان در واقع فقط دویدن بود. کوه همیشه جزو برنامه زندگی‌ام بود."


بازیگران زن به فکر تناسب اندامشان نیستند
آسایش همچنین از بی‌اهمتی ورزش در میان بازیگران گلایه کرده و می‌گوید در حالی که یکی از اصول حرفه‌ای بازیگری در همه جای دنیا توجه به تکنیک بدن است اما بازیگران زن ما به دلیل اینکه با پوشش جلوی دوربین می‌روند چندان به فکر تناسب اندامشان نیستند.


تیم والیبال از حالت ورزش جدی تبدیل شد به محلی برای تبلیغات و نمایش
این بازیگر در پایان از تبدیل شدن تیم والیبال هنرمندان به محلی برای تبلیغات و نمایش انتقاد کرده و در باره دلایل جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: "چند سال پیش تیم والیبال هنرمندان راه انداختند و اولش خیلی هم جدی همه واردش شدیم. حتی مربی درجه یک هم آوردند. یک مرتبه از حالت ورزش جدی تبدیل شد به محلی برای تبلیغات و نمایش و... بعد آمدند کسی را که از همه معروف‌تر است را کردند کاپیتان بدون این‌که فکر کنند حالا اونی که از همه معروف‌تر است واقعا کارش هم خوب است یا نه! برای همین هم من آمدم بیرون."

منبع:inn.ir