سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

صحنه ای وحشتناک از زالوی خون‌آشام!


برای اولین بار از غذا خوردن یک زالوی سرخ‌رنگ خون‌آشام که بومی جزیره برونئی است، فیلمبرداری شد.




خبرگزاری فارس: برای اولین بار از غذا خوردن یک زالوی سرخ‌رنگ خون آشام که بومی جزیره برونئی است، فیلمبرداری شد.

این زالو به جای مکیدن خون در حال بلعیدن یک حشره غول پیکر است؛ این فیلم 90 ثانیه‌ای نشان می‌دهد زالوی سرخ رنگ که 30 سانتی‌متر طول داشت به طور عجیبی یک کرم کینابالوی غول‌پیکر 70 سانتی‌متری را بلعید.




فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
تحریم قانون مبارزه با قاچاق، زالوی خون آشام اقتصاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هجوم خون‌آشام‌ها و گرگ‌نماها+عکس



 

 

 

هجوم خون‌آشام‌ها و گرگ‌نماها+عکس

 

خبرآنلاین: تازه‌ترین فیلم مجموعه سینمایی «گرگ و میش» در هفته اول اکران در بازار جهانی کاملا موفق ظاهر شد.

 

«ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 1» از جمعه تا یکشنبه در بازار آمریکای شمالی 139.5 میلیون دلار فروخت و در رده اول جدول قرار گرفت.

به این ترتیب، «گرگ و میش» جدید در فهرست بهترین فروش افتتاحیه فیلم‌ها در بازار ایالات متحده و کانادا در رده پنجم قرار گرفت. فروش هفته اول «سپیده‌دم» برابر با پیش‌بینی‌ها بود و نشان می‌دهد ماجراهای ادوارد خون‌آشام و بلا دختر جوان همچنان برای تماشاگران جذابیت دارد.

«سپیده‌دم» در سطح بین‌المللی هم در 54 کشور 144 میلیون دلار به دست آورد و با احتساب بازار آمریکای شمالی در هفته اول 283.5 میلیون دلار فروخت. این فیلم با بودجه‌ای در حدود 110 میلیون دلار ساخته شده است.

«سپیده‌دم» همچنین پس از «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2» بهترین فروش افتتاحیه بازار آمریکای شمالی را در سال 2011 رقم زد. آخرین «هری پاتر» ژوئیه پیش در هفته اول به رکورد 169 میلیون دلار دست پیدا کرد.

رابرت پاتینسن در صحنه‌ای از فیلم ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 1»

با این حال، «سپیده‌دم» که چهارمین فیلم مجموعه سینمایی «گرگ و میش» است نتوانست رکورد بهترین فروش افتتاحیه فیلمی از این مجموعه را جابجا کند. «ماه نو» دومین فیلم «گرگ و میش» سال 2009 با 142.8 میلیون دلار کار خود را آغاز کرد.

«ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 1» به کارگردانی بیل کاندون بر اساس چهارمین و آخرین قسمت مجموعه کتاب‌های «گرگ و میش» نوشته استفنی مایر کارگردانی ساخته شده است.

این بار فرزند بلا و ادوارد که هنوز به دنیا نیامده مورد تهدید دسته گرگ‌ها و گروهی از خون آشام‌ها قرار دارد. بازیگران اصلی سه فیلم قبلی شامل کریستن استیوارت، رابرت پاتینسن و تایلر لاتنر نقش‌های خود را در «سپیده‌دم» تکرار کرده‌اند.

استیوارت نقش بلا را بازی می‌کند و پاتینسن به نقش ادوارد ظاهر می‌شود. لاتنر هم نقش یک گرگ‌نما را دارد.

بیشتر منتقدان «سپیده‌دم» را نپسندیده‌اند و در وبسایت Rotten Tomatoes تنها 27 درصد نقدهای نوشته شده بر فیلم مثبت بوده است. در مقابل، تماشاگران با «سپیده‌دم» مهربان‌تر هستند و در وبسایت CinemaScore به فیلم درجه B مثبت داده‌اند.

سه فیلم اول این مجموعه شامل «گرگ و میش»، «ماه نو» و «خسوف» بیش از 1.8 میلیارد دلار در دنیا فروختند. تاکنون بیش از 116 میلیون نسخه از چهار جلد «گرگ و میش» به فروش رسیده و این کتاب‌ها به 38 زبان ترجمه شده‌اند.

سایه «گرگ و میش» بر بازار فروش

پدیده «گرگ و میش» در طول هفته عملا دیگر را تحت‌الشعاع قرار داد. انیمیشن سه‌بعدی «خوش‌قدم دو» که دنباله فیلم موفق «خوش‌قدم» است، در هفته اول اکران 22 میلیون دلار فروخت که کمتر از حد انتظار استودیو برادران وارنر بود.

اولین «خوش‌قدم» سال 2006 در هفته اول اکران 41.5 میلیون دلار فروخت.

فروش هفته اول «خوش‌قدم دو» کمتر از انتظار بود

«خوش‌قدم دو» را جرج میلر کارگردانی کرده و الایجا وود، رابین ویلیامز، پینک، هوگو ویوینگ، مت دیمن از صداپیشه‌های فیلم هستند.

این بار، اریک پسر مامبل می‌کوشد در دنیای پنگوئن‌های امپراتور استعداد خود را پرورش دهد. در همین حال مامبل و خانواده و دوستانش متوجه چیزی می‌شوند که تهدیدی برای اجتماع آن‌هاست و ...    

فیلم اکشن «فناناپذیران» با بازی هنری کاویل، میکی رورک و جان هرت که هفته پیش در صدر جدول فروش قرار گرفت، این هفته با 12.3 میلیون دلار در رده سوم قرار گرفت.

کمدی «جک و جیل» با بازی آدام سندلر با 12 میلیون دلار فیلم چهارم شد و رده پنجم جدول با 10.7 میلیون دلار به فیلم انیمیشن «گربه چکمه‌پوش» با صدای آنتونیو باندراس رسید.

این هفته درام خانوادگی «فرزندان»‌به کارگردانی الکساندر پین با بازی جرج کلونی هم به طور محدود در آمریکای شمالی اکران شد.

کلونی در این فیلم که یکی از رقبای مطرح جوایز اسکار است، نقش وارث خانواده‌ای را بازی می‌کند که در هاوایی زمین‌های بسیار دارد. وقتی همسر او در حادثه‌ای مجروح می‌شود، مسئولیت نگه‌داری از دو دختر نوجوانش به عهده او گذاشته می‌شود و ...

«فرزندان»‌ در تنها 29 سینما حدود 1.2 میلیون دلار فروخت، یعنی به طور متوسط 42.138 در هر سینما که رقم بسیار خوبی است. این در حالی است که متوسط فروش «سپیده‌دم» در 4061 سینما 34.351 بود..../خبرآنلاین