سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شیشه زندگی! +عکس


طراح «Xindong Che»، به دنبال راهی بود تا بدون دردسرهای مراقبت از گیاه، اندکی سبزی به دنیای مدرن بیفزاید. بنابراین یک ساعت شنی معمولی را به یک گلخانه مینیاتوری تبدیل کرد.

صبح بخیر: طراح «Xindong Che»، به دنبال راهی بود تا بدون دردسرهای مراقبت از گیاه، اندکی سبزی به دنیای مدرن بیفزاید. بنابراین یک ساعت شنی معمولی را به یک گلخانه مینیاتوری تبدیل کرد و آن را «lives glass» نامید.

در نوآوری شیشه ای «چه»، گیاه در نیمه پایینی زندگی می کند و نیمه بالایی به یک مخزن آب تبدیل شده است. هنگامی که مخزن گلدان را پر از آب کنید. آب به آرامی و نم نم روی گیاه می ریزد و با استفاده از آبیاری قطره ای، بدون اینکه هیدراتاسیون بیش از حد ایجاد کند و یا بالعکس، دوست سبز شما از کم آبی رنج ببرد، همیشه آن را شاداب نگه می دارد. هم چنین سوراخ ریزی در قسمت پایین وجود دارد که اکسیژن تولید شده توسط گیاه را آزاد می سازد و کمی هوا را تصفیه می کند. 

این اختراع کوچک فوق العاده، نه تنها جلوه بی نظیری به خانه یا دفترکار می بخشد، بلکه سیستم تصفیه هوای کوچک بدون استرسی برای صاحبش فراهم می کند. 

شیشه زندگی!

شیشه زندگی!

شیشه زندگی!


ویدیو مرتبط :
شیشه زیبایی از عکس ایدا و لیان - عکس نیست ویدیو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی گربه در شیشه مربا! + عکس



 

 

زندگی گربه در شیشه مربا

 

یكی از سایت های روسیه اعلام كرد كه بچه گربه ای علاقه خاصی به بودن در شیشه مربا و مكان هایتنگ و باریك دارد.

   

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «یوری كوروتان» صاحب این بچه گربه در مصاحبه ای با رسانه های روسیه گفت: «سیوشا» بچه گربه نژاد هیمالیایی است كه علاقه خاصی به نقاط خاص و ویژه منزل دارد.

 

 زندگی گربه در شیشه مربا

 

صاحب این گربه در ادامه به روزنامه دیلی میل خاطر نشان كرد: مساله جالب اینجاست كه این بچه گربه به راحتی داخل شیشه مربا یا خمره می رود و به همان آسانی هم خارج می شود. او حتی درون ماشین لباسشویی هم می رود.

 

به گزارش ایسنا، صاحب «سیوشا» در این باره عنوان كرد: یك روز صدایی از آشپزخانه شنیدم و به سرعت به سمت محل صدا رفتم. چیزی كه دیدم اصلا باور كردنی نبود. او داخل شیشه مربا رفته بود. از او تصاویری تهیه كرده و در اینترنت منتشر كردم./خبرگزاری ایسنا