سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شکلات این دختر را میکشد +عکس


پزشکان همیشه مردم را از خوردن کیک و شکلات زیاد منع می کنند زیرا این مواد غذایی ارزش خوراکی زیادی ندارند و گاهی بسیار چاق کننده اند اما خوردن آن ها می توانند یکی از گزینه های اوقات فراغت باشد.

باشگاه خبرنگاران: پزشکان همیشه مردم را از خوردن کیک و شکلات زیاد منع می کنند زیرا این مواد غذایی ارزش خوراکی زیادی ندارند و گاهی بسیار چاق کننده اند اما خوردن آن ها می توانند یکی از گزینه های اوقات فراغت باشد.

با آنکه زیاده روی در خوردن موادی مانند فست فود، کیک و شیرینی می تواند زیان بار باشد اما در میان کودکان یک تفریح به حساب می آید و شاید چیزی مانند رفتن به رستوران و خوردن پیتزا برای کودکان لذت بخش نباشد.

"فیلدس تیلور" دختر بچه 3 ساله ای است که هیچ وقت نمی تواند لذت خوردن ساندویچ یا حتی کیک تولدش را بچشد زیرا او به بیماری خاص مبتلا شده است که تنها 500 نفر در دنیا به آن دچار هستند. این بیماری مانع از خوردن برخی مواد خوراکی میشود.



این بیماری به نام "Glut1" شناخته می شود و باعث خواهد شد تا بدن توانایی درست کردن گلوکوز نداشته باشد. این بدین معنی است که مغز او همیشه به دنبال انرژی می گردد و اگر از رژیم غذایی سخت و محدود خود فاصله بگیرد دچار مشکلات مختلف و در نهایت مرگ خواهد شد.

این دختر بچه که از سن 15 هفتگی اولین نشانه های بیماری را نشان داد تا به امروز تنها از مواد پرچربی استفاده کرده است و تنها ذره ای تخطی از این دستور غذایی باعث کند شدن رشد ذهنی او می شود. این بیماری درمان خاصی ندارد و تنها رعایت و مراقبت می تواند جان این کودک را نجات دهد.


ویدیو مرتبط :
نقاشی که عکس مرتضی پاشایی را میکشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر اتریشی داعش: اینجا همه چیز داریم از سُس کچاپ تا شکلات کره ای(+عکس)




 اخبار بین الملل -  دختر اتریشی داعش: اینجا همه چیز داریم از سُس کچاپ تا شکلات کره ای

"من خوراکی دوست دارم. اینجا در رقه مثل اتریش، انواع خوراکی ها از جمله سُس کچاپ، شکلات کره ایی و کورن فلکس وجود دارد."

یک دختر اتریشی که به همراه دوستش به داعش پیوسته از زندگی اش ابراز رضایت کرد.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از سایت شبکه العربیه، یک دختر اتریشی، 6 ماه پس از ترک خانواده و پیوستن به داعش در سوریه گفت که او در میان داعشی ها، در آزادی مطلق زندگی می  کند.

"سابینا سلیموفیتش" دختر 15 ساله اتریشی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت زندگی در شهر رقه سوریه پایتخت داعش گفت: من خوراکی دوست دارم. اینجا در رقه مثل اتریش، انواع خوراکی ها از جمله سُس کچاپ، شکلات کره ایی و کورن فلکس وجود دارد.

وی ادامه داد: البته تنها تفاوت میان اینجا (داعش) و آنجا (اتریش) این است که اینجا همه خوراکی ها حلال هستند.


"سابینا" 15 ساله و "سامارا" 17 ساله از اتریش به داعش پیوسته اند

اخبار,اخباربین الملل,دختر اتریشی داعش


گروه افراط گرای اسلامی "خلافت اسلامی" موسوم به داعش یا گروه "دولت اسلامی" هم اکنون مناطق وسیعی از عراق و سوریه را در کنترل خود دارد. تاکنون شمار زیادی از افراد از مناطق مختلف جهان از طریق تبلیغات اینترنتی اعضای داعش، به این گروه پیوسته اند.

مخبران بخش مبارزه با تروریسم دولت اتریش می گویند که آنها معتقدند این سخنان "سابینا" احتمالا تحت تهدید سلاح داعشی ها مطرح شده است.

سابینا پس از سفر به سوریه با یکی از جنگجویان داعش ازدواج کرده است.

شماری از کارشناسان اتریشی هم می گویند با بررسی متن سخنان سابینا به این نتیجه رسیده اند که به احتمال زیاد او توسط همسرش داعشی اش برای گفتن این مطالب، تحت اجبار بوده است.

سابینا که از طریق پیامک با مجله فرانسوی "پاریس ماتش" مصاحبه کرده با تکذیب حامله بودن از شوهر داعشی اش گفت: از زندگی در سوریه لذت می بریم. اینجا آزادی مطلق در ادای اعمال دینی وجود دارد. این امکان در اتریش فراهم نبود.

چند هفته پیش تعدادی از دوستان و  افراد نزدیک به سابینا گفته بودند این دختر از ترک اتریش و پیوستن به داعش پشیمان و به دنبال بازگشت به کشورشان است.

سابینا و دوست 17 ساله اش "سامارا کیسینوفیت" متولد شهر وین پایتخت اتریش هستند. آنها در ماه آوریل گذشته با فرار از خانه خود در وین اتریش به ترکیه و از آنجا به سوریه رفتند و به داعش پیوستند.


این دو دختر در پیام هایی که هنگام فرار برای خانواده شان گذاشتند، نوشتند: "ما به خدا خدمت می کنیم و برای او جان می دهیم."

 

 اخبار بین الملل   -  عصر ایران