سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شوخی عجیب باعث حمله پلیس به خانه شد!


به دلیل گزارش عمدی و البته اشتباه یک گروگانگیری و شلیک اسلحه، Jordan Mathewson از اهالی Litlleton در کلرادو ناگهان خود را در بین نیروهای تا بن دندان مسلح SWAT دید! جالب اینجاست که همه اتفاقات توسط استریم ویدیویی Twitch به طور کامل ضبط شد.

گجت نیوز: به دلیل گزارش عمدی و البته اشتباه یک گروگانگیری و شلیک اسلحه، Jordan Mathewson از اهالی Litlleton  در کلرادو ناگهان خود را در بین نیروهای تا بن دندان مسلح SWAT دید! جالب اینجاست که همه اتفاقات توسط استریم ویدیویی Twitch به طور کامل ضبط شد.

Jordan در حالیکه به شدت سرگرم بازی چند نفره Counter-Strike بود حس کرد که در اطرافش اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند و هیچ چیز آن طور به نظر نمی رسد که باید باشد! او در ویدیو می گوید: "اوه اوه! این اصلا خوب نیست! دارن اتاقارو پاکسازی میکنن! فکر کنم دارن swating میکنن!”. خوشبختانه Jordan کار احمقانه ای نکرد و در طول این تجربه وحشتناک آرام بود. مدت کمی بعد نیز از دست پلیس آزاد شد.

برای حمله به دفتر Jordan پلیس چندین مدرسه و دفاتر تجاری را در منطقه Littleton تعطیل کرد. فقط همین کافی است  بدانیم که موقعیت "بسیار خطرناک” گزارش شده بود و رئیس تیم پلیس بعد از این ماجرا عنوان کرد: ” ما اسلحه ها و گلوله های واقعی داشتیم و کاملا در این موقعیت پتانسیل رخ دادن یک تراژدی وجود دارد”.

متاسفانه این موقعیت پیش آمده برای Jordan Mathewson تنها حادثه از این نوع نیست. پدیده swatting که پدیده ای جدید و در حال گسترش است به عملی اشاره دارد که دیگران – و به طور عمده گیمرهای رقیب- با تماس با پلیس و ارائه گزارشی دروغین از گروگانگیری تیم های واقعی SWAT را به محل رقیب خود می کشانند! این کار بطور بالقوه ای می تواند منجر به مرگ نیز بشود؛ مخصوصا زمانی که صدای تیراندازی نیز از آن محوطه به گوش برسد!

هنوز مشخص نیست در مورد اخیر چه کسی گزارش اشتباه به پلیس داده است، اما پلیس اعلام کرده است که فرد متخلف را به سنگین ترین مجازات پبش بینی شده در قانون خواهد رساند.

اخیرا مورد مشابه نیز برای John Smedley مدیر بخش تفریحی آنلاین سونی رخ داد. گروهی با نام Lizard Square توئیتی را به ایرلاین های آمریکایی ارسال کردند با مضمون اینکه پروازی که وی در آن است بمب گذاری شده است. در آنجا نیز مانند swatting افرادی واقعی به خاطر شوخی دیگران خطری واقعی را تجربه کردند!

در ادامه می توانید ویدئوی حمله تیم SWAT به این گیمر را ببینید :



ویدیو مرتبط :
حمله پلیس SWAT به خانه یک گیمیر، swatting

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله عجیب بازیکن سابق پرسپولیس به سرمربی استقلال/قلعه نویی باعث شد فوتبالم نابود شود!



اخبار,اخبارورزشی, حسین کعبی


اخبار ورزشی - حمله عجیب بازیکن سابق پرسپولیس به سرمربی استقلال/قلعه نویی باعث شد فوتبالم نابود شود!

قلعه‌نویی رفقای خود را به تیم ملی آورد، اما همان‌ها هم بعد از مدتی به او خیانت کردند.

به گزارش جام نیوز، بعد از صحبت‌های انتقادی جواد نکونام بر علیه سرمربی استقلال، حسین کعبی هافبک پیشین تیم ملی و باشگاه‌های فولاد و پرسپولیس نیز در گفت‌وگویی با ایلنا درخصوص وضعیت فعلی خود، اتفاقات جام ملت‌های آسیا در سال 2007 و شرایط کنونی فوتبال کشور لب به سخن گشود.

حسین کعبی امسال تیم ندارد. چرا؟
مهم نیست تیم داشته باشم یا نداشته باشم. فوتبال من آن‌قدر قوی هست که حتی بتوانم در خارج از ایران نیز بازی کنم.

آیا امسال پیشنهادی داشته‌ای؟
بله، اما من بچه 15ساله نیستم که بخواهم دنبال تیم بگردم. از طرف دیگر، قصد خداحافظی از فوتبال را نیز ندارم چون نمی‌خواهم برخوردی که با مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی شد با من هم بشود.

در حال حاضر چه کار می کنی؟
چند سالی می‌شود در چالوس زندگی می‌کنم و مشغول کار ساخت و ساز هستم. از زندگی در چالوس واقعا لذت می‌برم. ای کاش در این شهر به دنیا می‌آمدم.

مردم از تو نمی‌پرسند چرا بدون تیم مانده‌ای؟
بحث داشتن یا نداشتن تیم نیست، بلکه من در این فوتبال چیزهایی را دیده‌ام که از فوتبال بدم می‌آید. مردم سوال شما را از من می پرسند، اما جوابی برای آنها ندارم چون نمی‌توانم اتفاقات کثیفی که در این فوتبال می‌افتد را بازگو کنم.

مثلا چه چیزهایی؟
من سال‌هاست سکوت کرده‌ام، اما اگر چیزی بگویم، کل فوتبال به هم می‌ریزد. بعد هم که باید بروم کمیته‌انضباطی و شکایت و از این مسائل... هر چند اگر هم از من شکایت کنند، همه چیز به نفع من تمام می‌شود.

مثل اینکه حالا نوبت توست که به لیست افشاءکنندگان جریانات پشت پرده فوتبال بپیوندی...
می‌دانید چرا برخی از محمد مایلی‌کهن و خداداد عزیزی بدشان می‌آید؟ چون آنها واقعیات این فوتبال را می‌گویند. به همین دلیل است که آنها تیم ندارند.

گویا از مسئولان باشگاه استقلال‌خوزستان و عبدالله ویسی هم شاکی هستی؟
گفتم که من سال‌هاست سکوت کرده‌ام، اما وقتی برخی حرف‌ها را می‌شنوم، باید از خودم دفاع کنم. ویسی در جایی گفته بود:«من 7 بازیکن باتجربه را به تیم آورده‌ام تا از آنها کار بکشم. وقتی هم تیم در لیگ برتر ماند، همه آنها را رد می‌کنم». سوال من از او این است که مگر من کارگر و نوچه تو هستم؟ کارنامه فوتبالی من و سهراب بختیاری‌زاده کجا، کارنامه عبدالله ویسی کجا؟!

گویا در جایی از قلعه‌نویی و اتفاقاتی که در جام ملت‌های آسیا افتاد هم به شدت انتقاد کرده‌ای؟
قلعه‌نویی رفقای خود را به تیم ملی آورد، اما همان‌ها هم بعد از مدتی به او خیانت کردند.

تو در آن برهه در تیم ملی نیمکت‌نشین شدی. علتش چه بود؟
به خاطر اینکه قلعه نویی رفقای خود و بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی آورد. او از من خوشش نمی‌آمد و با نیمکت‌نشینی من باعث شد فوتبالم نابود شود.

مگر مشکل خاصی بین تو و قلعه‌نویی پیش آمده بود؟
در همان جام ملت‌ها و بعد از هر بازی، 6-7 بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی به اتاق او می‌رفتند. در این میان یکی از بازیکنان باتجربه با من خصومت زیادی داشت. همان موقع یکی از بچه‌های تیم ملی گفت علیه این بازیکن مصاحبه نکن تا در ترکیب قرار بگیری. متاسفم بگویم که این بازیکن زمانی الگوی‌من بود!

صحبت‌های تو در حالی مطرح می‌شود که چندی قبل جواد نکونام مصاحبه‌ای جنجالی بر علیه قلعه نویی و کلا شرایط اسف‌بار فوتبال ایران انجام داد. حالا هم که نوبت توست...
حرف‌های جواد عین واقعیت است. به غیر از قلعه‌نویی، 8 نفر دیگر از مربی گرفته تا مدیرعامل باشگاه، دارند به فوتبال ایران ظلم می‌کنند. باعث تاسف است که در حال حاضر تعداد دلال‌ها از بازیکنان بیشتر شده است.

بعد از این همه سال سکوت، حالا داری حرف‌هایی می‌زنی که ممکن است برایت مشکل‌ساز شود.
حسین کعبی از کسی غیر از خدا نمی‌ترسد چون مدیون کسی نیست. البته در این سال‌ها، محمد دادگان، برانکو و یکسری افراد دیگر در حق من لطف داشته‌اند، اما من هم باید حرفم را بزنم. زمانی گفتند من را در پارتی گرفته‌اند، بعد به دوپینگ متهم شدم، اما مدرکی علیه اتهامات خود نداشتند. گفتم اگر لب باز کنم، می‌گویم برخی در تهران و اهواز چه کارهایی انجام می‌دهند.

زمانی در مورد کارت پایان‌خدمت تو هم مسائلی مطرح شد.
بعد از اینکه تیم ملی در بازی‌های آسیایی 2002 بوسان کره‌جنوبی قهرمان شد، از طرف شخص رئیس جمهور معاف شدم.

راستی درخصوص کارت پایان خدمت‌جعلی بازیکنان و اینکه اکثر این فوتبالیست‌ها جنوبی هستند، صحبتی داری؟
من این را نمی‌دانم. بروید از دهکردی بپرسید.


صحبت خاصی داری؟
من می‌توانم حداقل 6-7 سال دیگر فوتبال بازی کنم، اما دلال‌ها نمی‌گذارند. هرچند اگر بخواهم، حتی در لیگ دسته 5 هم بازی می‌کنم، چون فوتبالم تمام نشده است.


  اخبار ورزشی - جام نیوز