سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شهری با درصد عجیب دوقلوها +عکس


نازی ها برای زیاد کردن تعداد نژاد آریایی در پی اقداماتی بوده اند؛ از جمله ساخت یک قرص و نیز دستکاری ژن ها. هر دو این موارد به صورت پایلوت در این شهر برزیلی انجام شده است و نتیجه اش شده است 1000 برابر شدن تعداد دو قلوها در این شهر. ساکنان این شهر معتقدند که دکتر جوزف منگل یکی از بی رحم ترین دستیاران هیتلر این کار را انجام داده است....

روزگارنو: هیلتر و یاران نازی اش جهان را ترک کرده اند؛ اما اذهان برخی از جهانیان را نه! بنا بر این، همچنان بعضی اتفاقات در حوزه کسترش نفوذ یا قدرت نازی ها به آنان نسبت داده می شود. نمونه اش یک اتفاق نادر در یک شهر در کشور برزیل است.



بنا بر این گزارش، حدودا از هر 10 نفر سکنه شهر Cândido Godói برزیل یک نفر دو قلو است. به عبارتی از 6000 نفر جمعیت این شهر 700 نفر دو قلو هستند. و این نرخ از دوقلو-زایی نزدیک به 1000 درصد بیشتر از متوسط ​​جهانی است. و مسأله دقیقا همین است و دم دستی ترین و ساده ترین کار این است که این اتفاق را با توطیه تفسیر کنیم. هر چه هم که این مدل تفسیر جالب تر باشد بهتر و علمی تر!

بنا بر این تفسیر، نازی ها برای زیاد کردن تعداد نژاد آریایی در پی اقداماتی بوده اند؛ از جمله ساخت یک قرص و نیز دستکاری ژن ها. هر دو این موارد به صورت پایلوت در این شهر برزیلی انجام شده است و نتیجه اش شده است 1000 برابر شدن تعداد دو قلوهای آن. ساکنان این شهر معتقدند که دکتر جوزف منگل یکی از بی رحم ترین دستیاران هیتلر این کار را انجام داده است.

























ویدیو مرتبط :
حركات عجیب و غریب دوقلوها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی +عکس



اخبار گوناگون - شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی +عکس

"rolling hills"منطقه کوچکی در جنوب لس آنجلس است که بیش از 100 سال می شود که مهمترین پرنده خیابانیشان طاووس های خوش خط و خال هستند، در حالی که در شهرهای مختلف دنیا تنها کلاغ یا کبوتر را می توان در سطح شهر مشاهده کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  پرنده زیبایی مانند طاووس می تواند هر انسانی را مبهوت قدرت خداوند کند. این پرنده ها با بال های بی نظیرشان  دل هر صیادی را نیز می برند و معمولا بیش از دیگر پرندگان مورد شکار قرار می گیرند از این رو همیشه تحت مراقب های ویژه زندگی می کنند  برای بازدید از آن ها باید سری به باغ پرندگان بزنید.

"rolling hills" منطقه کوچکی در جنوب لس آنجلس است که بیش از 100 سال می شود که مهمترین پرنده خیابانیشان طاووس های خوش خط و خال هستند، در حالی که در شهرهای مختلف دنیا تنها کلاغ یا کبوتر را می توان در سطح شهر مشاهده کرد.

اخبار ,اخبار گوناگون ,پرندگان خیابانی


 در این شهر از 100 سال پیش تا امروز طاووس ها به عنوان پرنده های خیابانی زندگی می کنند و حالا در طول این سال ها زاد و ولد آن ها بسیار زیاد شده است و به نظر می رسد در حال ایجاد مشکلات مختلف برای اعضای این شهر کوچک هستند.

مردم شهر از این گونه پرنده عجیب به خوبی و البته گاهی به بدی یاد می کنند. آن ها اعتقاد دارند که این پرنده ها شهر را زیباتر کرده اند اما از طرفی باعث به وجود آمدن محیطی  خاص شده اند و دیگر نمیتوان با اطمینان حتی فرزندان را در خیابان رها کرد زیرا ممکن است به کودکان آسیب وارد کنند.

بنا به تحقیقات این روزها نزدیک به 1000 طاووس در خیابان ها و محیط این شهر کوچک رها شده است و جمع کردن آن ها کار بسیار سختی شده است.

اخبار ,اخبار گوناگون ,پرندگان خیابانی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,پرندگان خیابانی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران