سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شماره پای این پسر 63 است +عکس


پسر 19 ساله به نام کارل گریفین جایزه رقابت بزرگترین پا های دنیا را در بریتانیا از آن خود کرده است. سایز پاهای او 63 است.

تاپ ناپ: پسر 19 ساله به نام کارل گریفین جایزه رقابت بزرگترین پا های دنیا را در بریتانیا از آن خود کرده است. سایز پاهای او 63 است. به همین دلیل همیشه برای پوشیدن کفش نو مجبور است از هفته ها قبل کفش مورد نظر خود را سفارش دهد تا برای او و مطابق با سایز پاهایش ساخته شود. احتمالا برای اسکی هم دیگر نیازی به کفش نخواهد داشت.

بزرگترین پاهای بریتانیا +عکس

بزرگترین پاهای بریتانیا +عکس

بزرگترین پاهای بریتانیا +عکس


ویدیو مرتبط :
آیا می دانید؟ شماره 63

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پسر حسن روحانی پای سخنرانی پدر


در عکس زیر، پسر حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی دیده می‌شود.

تابناک: در عکس زیر، پسر حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی دیده می‌شود.

مشرق نوشت:  پسر حجت‌الاسلام حسن روحانی، در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در ردیف عقب، نفر سوم از سمت راست (با عینک) دیده می‌شود.