سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شلوغ ترین فرودگاه های دنیا +اینفوگراف


خبرگزاری سی.ان.ان آمریکا آخرین فهرست شلوغ ترین و پر رفت‌وآمد ترین فرودگاه‌های دنیا را منتشر کرد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: خبرگزاری سی.ان.ان آمریکا آخرین فهرست شلوغ ترین و پر رفت‌وآمد ترین فرودگاه‌های دنیا را منتشر کرد. در این اینفوگراف نام و مکان 50 فرودگاه شلوغ دنیا مشخص است.

برای دیدن تصویر در ابعاد اصلی ایــنجا را کلیک کنید.

شلوغ ترین فرودگاه های دنیا +اینفوگراف


ویدیو مرتبط :
شلوغ ترین فرودگاه های دنیا در سال 2013-2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین شهرها برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن+اینفوگراف



اخبار اقتصادی - بهترین شهرها برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن+اینفوگراف

طبق مطالعات انجام شده این شهرها بیشترین پتانیسل را برای افراد علاقه مند به سرمایه گزاری در بازار مسکن دارند. و رشد قیمت ها نیز در سال های گذشته در این شهرها افزایش چشم گیری داشته است.

افرادی که قصد سرمایه گذاری در زمینه مسکن را در شهرهای مختلف دارند باید شهرهای دوبلین، شیکاگو وجاکارتا را مد نظر داشته باشند.

طبق گزارش شرکت های Candy & Candy  و Savills که موسساتی معتبر و فعال در زمینه خرید، فروش و سرمایه گزاری مسکن هستند این سه شهر جز شهرهایی هستند که بالاترین پتانسیل را برای سرمایه گذاری در زمینه مسکن دارند.

در ادامه گزارش، 12 شهری که در لیست آمده است بیشترین پتانسیل خرید و فروش مسکن نسبت به شهرهای دیگر را داشته اند و قیمت مسکن در سال های گذشته نیز بیشترین رشد ممکن را در این شهر ها داشته است وبه نسبت بستر مناسبی را برای افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار مسکن فراهم کرده اند. به علاوه، قیمت مسکن در این شهر ها با وجود رشد بالایی که داشته نسبت به شهرهای گرانی مانند نیویورک و پاریس و لندن کمتر گزارش شده است.

در ادامه مطلب شهرهای موجود در لیست از گرانترین تا ارزانترین در 2 بخش "قیمت مسکن در گرانترین نقطه شهر" و "قیمت مسکن به طور متوسط در سطح شهر" مرتب شده است. 

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار مسکن

 

 این نقشه نیز محل قرار گیری شهرها را در هر کشور و قاره نشان می دهد.

اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار مسکن


 طبق گزارشات، مسکن رفته رفته به یکی از داغ ترین بازارهای سرمایه گذاری در میان افراد ثروتمند و سرمایه گذاران بزرگ تبدیل می شود.  هم اکنون سرمایه گذاران بزرگ کشورهای ژاپن، آلمان وامریکا که میزان دارایی های آنها به بیش از 30 میلیون دلار می رسد نزدیک به 40 درصد سرمایه گذاری در بازار مسکن در سطح جهانی را در دست دارند.
اخبار اقتصادی - بازار خبر