سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شرط عجیب یک گورخر برای غذاخوردن


این گورخر حدودا یك ماهه، در اوایل ماه جاری میلادی در باغ وحش «ووهان» به دنیا آمد و پنج روز پس از تولد، مادر خود را از دست داد.

یكی از كاركنان باغ وحش چینی «ووهان» مجبور است هر روز تی‌شرتی با راه راه سیاه و سفید بپوشد، چون گورخر تازه ‌متولد شده در این باغ‌ وحش فقط در صورتی غذا می خورد كه این مرد را در این لباس ببیند.

این گورخر حدودا یك ماهه، در اوایل ماه جاری میلادی در باغ وحش «ووهان» به دنیا آمد و پنج روز پس از تولد، مادر خود را از دست داد.

چن نونگ، مردی كه به این گورخر كوچولو غذا می‌دهد و مجبور است هر بار لباس راه راه سیاه و سفید بپوشد، می‌گوید: پدر گورخر مسوولیت كره خود را به عهده نمی‌گیرد و هر بار كه سعی می‌كنیم آنها را با هم مواجه كنیم، گورخر نر به محض دیدن كره‌اش به او لگد می‌زند.


ویدیو مرتبط :
غذاخوردن عجیب تنبل ترین حیوان جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط عجیب یک ملی پوش بسیار مشهور برای مصاحبه



 

 بازیکن ملی پوش لیگ برتر

 

یک بازیکن مشهور تیم ملی برای مصاحبه با روزنامه های ورزشی شرطی گذاشته که عجیب به نظر می رسد.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، بازیکن ملی پوش لیگ برتر، شرط کرده در صورتی حاضر به مصاحبه با برخی روزنامه های ورزشی است که عکس و گفته هایش تبدیل به عکس و تیتر یک روزنامه شود!

این بازیکن خیلی معروف در جواب به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه ابتدا چنین شرطی تعیین می کند و اگر شرط او محقق نشد دیگر با آن روزنامه مصاحبه نمی کند.

این ملی پوش معروف بعضا عکس پیشنهادی خود برای صفحه اول روزنامه را ایمیل هم می کند!