سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شترمرغی ‎که فکر میکند سگ ‎است! +عکس


سوکی، یک شترمرغ خانگی بیست ساله است. این حیوان در زمان غذا خوردن بلوایی را در خانه صاحبش لین مک تاویش به راه می اندازد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: او به جای خوردن غذای خودش به سراغ غذای سگ های خانه می رود. این موجود عجیب در گلدان ها تخم می گذارد و به صاحبش هم سواری می دهد. سوکی از دو ماه پیش علاقه شدیدی به خوردن غذای سگ ها پیدا کرده و زمانی که صاحبشان غذای آن ها را توزیع می کند چشم او دنبال استخوان های سگ هاست.

لین که اهل آفریقای جنوبی است می گوید: بیست سال پیش به سوکی کمک کردم تا از تخم در بیاید و تا الان هم عضوی از خانواده ماست و حتی خودش را انسان فرض می کند نه شتر مرغ! از دو ماه پیش وقت غذا که می شد اطراف سگ ها پرسه می زد اما مدتی است که هر روز این کار را می کند. اولین بار صدای درگیری شدیدی را از آشپزخانه شنیدم. به آنجا که رفتم دیدم که سوکی به ظرف غذای سگ ها حمله کرده است.  از آن زمان تا کنون هرگاه سوکی از سگ ها دور باشد آنها دوستش دارند اما به محض نزدیک شدنش درگیری به راه می اندازند!

به گفته مادر لین این تنها کار عجیبی نیست که این شتر مرغ انجام داده است. او اجازه می دهد بر پشتش سوار شوم و به من سواری می دهد. علاوه بر این یکبار در اتاق خواب من 20 تخم گذاشت و روزی سه بار اول در اتاقم را می زد و بعد وارد می شد و تخم را زیر و رو می کرد!

شترمرغی‎که فکرمی‎کند سگ‎است!+تصاویر

شترمرغی‎که فکرمی‎کند سگ‎است!+تصاویر


ویدیو مرتبط :
این سگ کشته شده سگ دیگر مراقبت کرده میکند الله اکبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوسفندی که فکر میکند سگ گله است +عکس



"مایری مکنزی" صاحب این گوسفند است و می گوید:"این گوسفند بامزه از همان بدو تولد بسیار کوچک بود و همه فکر می کردند که به خطار جثه کوچکش زنده نماند اما سگ گله از او محافظت کرد و همیشه مراقبش بود . به همین دلیل این گوسفند خودش را بیشتر به سگ ها نزدیک می داند"

چندی پیش یک فیلم جالب در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد که در آن گوسفندی حرکات سگ های گله را تقلید می کرد. این ویدیو باعث شد تا خیلی زود این گوسفند کوچک و 10 ماهه معروف شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,گوسفند

 
"مایری مکنزی" صاحب این گوسفند است و می گوید:"این گوسفند بامزه از همان بدو تولد بسیار کوچک بود و همه فکر می کردند که به خطار جثه کوچکش زنده نماند اما سگ گله از او محافظت کرد و همیشه مراقبش بود. به همین دلیل این گوسفند خودش را بیشتر به سگ ها نزدیک می داند"

 

این گوسفند به مانند سگ ها به دنبال جمع کردن گوسفندان درون طویله است و هیچوقت در جمع آن ها رویت نمی شود در مقابل او همیشه نزدیک سگ گله می چرخد و حتی چند باری سعی کرده است که صدای ان ها را نیز تقلید کند.
صاحب 51 ساله این گوسفند درادامه آورده است:" این موضوع بسیار عجیب است و به مانند آن را من تا به حال ندیده بودم"

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران