سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه ها!


 
 
 
 
شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه
  عصرایران:

شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه!

شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه!

شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه!

شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه!

شباهت عجیب ولادیمیر پوتین و گربه!


ویدیو مرتبط :
ولادیمیر پوتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شباهت عجیب پوتین به یک سرباز


نظریه پردازان توطئه با بررسی تصاویر شبیه به رییس جمهور روسیه، مدعی شدند پوتین فناناپذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان: نظریه پردازان توطئه با بررسی تصاویر شبیه به رییس جمهور روسیه، مدعی شدند پوتین فناناپذیر است.

نظریه پردازان توطئه با بررسی تصاویر شبیه به ولادیمیر پوتین - رییس جمهور روسیه مدعی شدند پوتین از عنصر جاودانگی برخوردار است.

با ورود دو تصویر به شبکه های اجتماعی - تصاویری که شباهت بسیار زیادی به رییس جمهور روسیه دارند، گمانه زنی هایی مطرح شده است که از جاودانه بودن پوتین حکایت دارند.

عکس: شباهت عجیب پوتین به یک سرباز

این تصاویر که به سال های 1920(1299) و 1941 (1320) باز می گردند، دو سرباز روس را نشان می دهد که شباهتی عجیب و غیر طبیعی به رییس جمهور کنونی روسیه دارند. همین موضوع به فرضیه جاودانه بودن رییس جمهور روسیه دامن زده است و بر همین اساس، برخی می گویند ولادیمیر پوتین بیش از 63 سال دارد!

"دیسکلوز تی وی" در گزارشی نوشت: عکس هایی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که شباهت زیادی به رییس جمهور روسیه دارند. این موضوع باعث شده است برخی مدعی شوند تصاویر مذکور، متعلق رییس جمهور روسیه است. برخی می گویند ولادیمیر پوتین همان ولاد سوم - ولاد به میخ کشیده شده و یا ولاد دراکولا - است که در سال 1431 متولد شد.

برخی نیز مدعی شدند ولادیمیر پوتین "لیزا گرادینی دل جیوکوندو" -- زنی که گفته می شود مدل داوینچی برای نقاشی معروف مونالیزا بود -- است. آنها مدعی شدند ولادیمیر پوتین از قدرتی برخوردار است که می تواند در زمان سفر کند و در جسم شخصیت های مختلفی ظاهر شود.

هیچ یک از فرضیه های بالا از لحاظ علمی به اثبات نرسیده است. تنها واقعیت موجود در خصوص ولادیمیر پوتین اینست که وی 63 سال دارد، رییس جمهور روسیه است و سوارکاری نیز می کند.